Olisan reviews

Olisan reviews

9.7

Nem og overskueligt at finde hvad man søger. Et par klik og så er der bestilt og modtager en SMS/mail med at min pakke kan afhentes allerede et par hverdage efter.
Super service.

fungerede som det skulle

udvalget var stort - jeg fandt lige det jeg søgte, og det bleve leveret hurtigt

Hurtig levering - DET KAN VI LI' :-)

Altid noget godt at gå efter og lynhurtig levering :-)

Hurtig levering!! Gode varer..

Super service..

Kvalitetslegetøj pænt pakket ind

Billigere end konkurrenterne og pænt pakket ind. Levering med posten tirsdag - bestilt lørdag.

meget god

Alt gik godt fra start til jeg fik varen

Produktet gik istykker, første gang vi åbnede den.

Jeg modtog min bestilling meget hurtig og den var fint pakket ind.
Men da den blev pakket ud og vi skulle prøve at åbne den ( hovedet kan tage af, til små tænder) faldt halen af.

Brigitte
Olisan.dk

Reply from Olisan.dk

Hej Brigitte,

Tak for din anmeldelse - det er dybt beklageligt,vi tjekker altid produkterne inden vi sender. Jeg er meget skuffet over at du ikke har taget kontakt til os. At give os en stjerne er fair med din oplevelse, men er den også fair når vi ikke har haft chancen/muligheden for at hjælpe?

Vi står klar til at hjælpe hvis du ønsker hjælp til en løsning!

God påske
Christina
61277692

Hurtig og billig levering

Quality toys delivered in a timely and eco-friendly fashion.

Quality toys delivered in a timely and eco-friendly fashion. Each gift came individually wrapped in a recycled box, with a few additional goodies (lakrids) so that the box was just as fn to unpack as the gifts themselves! Delivery was fast.

Lækkert legetøj og hurtig levering

Der bliver gjort ekstra ud af servicen (jeg blev fx sms'et mvh farvevalg/udvalg på en bestilt vare) og de ting jeg har fået hjem er af top lækker kvalitet!

Olisan en effektiv forretning

Fantastisk hurtig levering af varen, der allerede var fremme dagen efter bestillingen.

100 % OK.

Den rigtige vare til en fin pris. Dejligt at de har mulighed for afhentning. Alt fungerede som aftalt.

god service

Mine vare kom hurtigt og flot pakket ind er tilfreds med handlen

flot, og hurtig levering

Dejligt at modtage en færdigindpakket gave, nemt at hente i nærmeste brugs.
Tak for det

Super god service

En helt fantastisk service og rigtig god vejledning. Et kæmpe hit for børnene. Helt klart anbefales

fremragende service, hurtig levering

Ingen udfordringer.. bestiller her igen

Fantastisk behandling af min ordre.

En god service. Har købt 3 ting som er blevet pakket ind i meget flot gavepapir med gavebånd og på dette gavebånd var der skrevet tal, så jeg var klar over hvad de enkle pakker indeholdt. Det er meget betænksomt. Jeg vil anbefale Olisan til andre og helt sikkert handle hos dem igen.

Hurtig levering og fin indpakning.

Bestilte gaver søndag aften og kunne hente dem i den pakkeshop jeg havde valgt allerede tirsdag. Gaverne var fint pakket ind som bestilt.

Topservice!

Hurtig ekspedition, hurtig leverance, levede op til alle forventninger - og mere. Klart anbefalelsesværdig!

Rigtig god handel.

Jeg bestilte påskepynt fra Olisan og det blev leveret meget hurtigt. En rigtig god handel.

Olisan.dk Support

Hos os kan du forvente

Personlig service... Hurtig levering 1-2 hverdage 30 dages fuld returret Prisgaranti...

Vi tilbyder dig...

Danmarks største HABA udvalg og en masse andet skønt legetøj med legeværdi der er til at få øje på. Vi levere fra dag til dag og er til at komme i kontakt med via telefon eller mail. Vi lægger stor vægt på at vores kunder har en god oplevelse ved at handle hos os – vores opgave er at finde det bedste varer til den bedste pris, da legetøjsmarkedet er stort og ikke alt er godt for vores små at putte i munden. Vi prioriterer sikkerhed, legeværdi, kvalitet, formgivning, produktionsforhold og miljø når vi udvælger nye varer til vores store sortiment.

Du er altid velkommen i vores webshop!

Det er både nemt og hurtigt at handle på Olisan.dk. Og fragten er gratis, hvis du køber for mere en 600 kroner sendt med hurtige og sikre GLS. Ellers koster det 39,- sendt til dit arbejde med GLS – privatpakke til en pakkeshop nær dig for 39,- og hvis du ønsker din pakke bragt helt til døren, så tilbyder vi Post Danmark for 59,- uanset størrelse. Leveringstiden er 1-2 hverdage. Du har også mulighed for at afhente din webordre i vores butik nær Aarhus og du sparer fragten. Hvis du skal give en gave, så pakker vi den gerne flot ind og sender den direkte til modtageren – noter blot dit ønske i kommentarfeltet.

Eller besøg vores butik nær Aarhus

I den skønneste natur 13 km. fra Aarhus C finder du en stor og atypisk gårdbutik fyldt med kvalitetslegetøj og interiør. Du vil her kunne se hele Olisan´s sortiment live – så tør du lade dig friste... så kan vi love det er et besøg værd :o)

Visit Olisan

Write to: info@olisan.dk