Olisan reviews

Olisan reviews

9.7

En af de få webshops med et fantastisk showroom

Jeg var lidt i tvivl om gaven til min datter var det rigtige valg. Jeg mailede lidt med Christina fra Olisan og hun vejledte mig så godt hun kunne. Til sidst sagde hun: 'Du er også velkommen til at komme forbi vores showroom og se gaven før du køber'. Det besluttede jeg så, og det var godt jeg gjorde det. For hold da op et showroom, her blev inspireret til hvad jeg skal købe til næste fødselsdag. Hvad jeg ikke lige vidste i starten var, at butikken både har ting til dig, dit hjem og børnenes værelser. Jeg havde tidligere været så fokuseret på at købe gaven til min datter og havde ikke haft øje for alt det andet de også solgte. Det ved jeg nu! Kan 100% anbefale kvalitetsstedet her :)

Godt udvalg, hurtig levering

Rigtig god behandling, hurtig forsendelse, god oplevelse

Hurtig og professionel levering

Det må jeg sige - jeg bestilte om aftenen og dagen efter havde jeg varerne nydeligt indpakket i gavepapir til en dreng. Det kan jeg kun anbefale

Jeg fik en hurtigt og præcis ekspedering.

Hurtig levering.

Overskuelig hjemmeside, samt hurtig levering. To gode ting ved net handel.

Hurtigt og yderst tilfredsstillende

Super hurtig og god service! bestilte en armbrøst i træ, som min nevø ELSKER!

Super god oplevelse

Vil absolut handel igen med dem:)

Super service - Fik sendt gave som brev, så den kunne når frem i tide.

Fik svar på spørgsmål, om pakken kunne nå at komme frem inden søndag, (bestilt torsdag aften kl 21:00). De skrev, at de den efterfølgende dag ville undersøge om pakken kunne sendes som brev, og vende tilbage. Dette gjorde de og varene blev sendt som brev.
Super uopfordret service. vil helt sikkert benytte dem igen

Ekseptionel god service!

Ekseptionel god service! Hurtig levering. Gode varer. Vi har handlet der to gange nu - og det er absolut ikke sidste gang.

Super!

Super service og hurtig levering!

Hurtigt og nemt at handle med Olisan

Fandt en vare på Olisans hjemmeside som jeg ville købe. Én - to - tre klik - varen var købt og allerede samme dag, fik jeg en mail om, at varen var på vej og at jeg kunne hente den næste dag hos nærmeste købmand. Så alt i alt fra bestilling til varen var herhjemme, gik kun 24 timer - det er da nemt !

De har varer jeg ikke kan finde andre steder, og leverer hurtigt og god kvalitet.

Som altid upåklagelig service

Godt udvalg og hurtig betjening.

Rigtig god service.

Varen kom til det ønskede tidspunkt og der blev fulgt op på sagen.

Dejlig og imødekommende service

Helt fantastisk at opleve hvordan mine tvivl angående størrelser blev mødt med god vejledning. Fornemt. Tak for det!

Super service. Alt gik glat.

Fantastisk kreativt !

Jeg stod og manglede en gave til en svendeprøve og fandt lige den rigtige ting hos Olisan. Den gave bragte lykke.

Hurtig levering perfekt

Perfekt!

Perfekt kjole, modtaget allerede dagen efter - kan KUN anbefales!

Top service, lækre sager og lækker butik

En fantastisk lækker butik !!

Olisan.dk Support

Hos os kan du forvente

Personlig service... Hurtig levering 1-2 hverdage 30 dages fuld returret Prisgaranti...

Vi tilbyder dig...

Danmarks største HABA udvalg og en masse andet skønt legetøj med legeværdi der er til at få øje på. Vi levere fra dag til dag og er til at komme i kontakt med via telefon eller mail. Vi lægger stor vægt på at vores kunder har en god oplevelse ved at handle hos os – vores opgave er at finde det bedste varer til den bedste pris, da legetøjsmarkedet er stort og ikke alt er godt for vores små at putte i munden. Vi prioriterer sikkerhed, legeværdi, kvalitet, formgivning, produktionsforhold og miljø når vi udvælger nye varer til vores store sortiment.

Du er altid velkommen i vores webshop!

Det er både nemt og hurtigt at handle på Olisan.dk. Og fragten er gratis, hvis du køber for mere en 600 kroner sendt med hurtige og sikre GLS. Ellers koster det 39,- sendt til dit arbejde med GLS – privatpakke til en pakkeshop nær dig for 39,- og hvis du ønsker din pakke bragt helt til døren, så tilbyder vi Post Danmark for 59,- uanset størrelse. Leveringstiden er 1-2 hverdage. Du har også mulighed for at afhente din webordre i vores butik nær Aarhus og du sparer fragten. Hvis du skal give en gave, så pakker vi den gerne flot ind og sender den direkte til modtageren – noter blot dit ønske i kommentarfeltet.

Eller besøg vores butik nær Aarhus

I den skønneste natur 13 km. fra Aarhus C finder du en stor og atypisk gårdbutik fyldt med kvalitetslegetøj og interiør. Du vil her kunne se hele Olisan´s sortiment live – så tør du lade dig friste... så kan vi love det er et besøg værd :o)

Visit Olisan

Write to: info@olisan.dk