OLIVER'S Petfood reviews

OLIVER'S Petfood reviews

9.5

Den bedste kundeservice - jeg har oplevet

Det var bare den bedste service jeg har oplevet i lang tid - både med service omkring hvilken foder min hund skulle have og ligeledes omkring leveringen - kan kun anbefales

Kvalitet for pengene.

Oliver's Petfood er et fremragende sted at handle. Kvalitetsfoder til en fornuftig pris samt både hurtig og gratis levering til døren. :-)

Super hurtig og effektiv

Jeg har lige bestilt Olivers hunde foder og hunde godter og der gik kun et par dage før det var leveret lige til døren som aftalt. Plus at der var 4 kødben med som gave til min hund, dejlig overraskelse ikke sidste gang jeg har bestilt der...

Snabb leverans ända hem till dörren!

Lätt att beställa, betala o levereras hem till dörren! Aldrig varit några problem med detta företag! Det jag önskar har alltid funnits för leverans. Bra produkter!
Väntar ännu på att Oliver´s ska få igång sin bonusshop....

Fantastisk service, god kvalitet, hundene elsker det :-)

Mine ellers kræsne hunde er vilde med de fleste af Oliver's produkter..
Rigtig god service og hurtig levering..

Kanon service

Olivers er bare godt, bestilte lidt af hvert til min hundehvalp, og hun kan godt lide foderet.
I min pakkede manglede der godbidder, som jeg havde bestilt, hvor jeg ringede derind, hvorefter de allerede var her dagen efter, så god service, hurtig levering og ja jeg er 100% tilfreds og vil fortsat vælge olivers.

Alt i orden

Gode produkter og fin gave.

Må jeg så være fri for jeres nyhedsbrev

Nu har jeg prøvet at framelde mig jeres nyhedsbrev 4 gange (hvis ikke flere gange), hver gang får jeg en kvittering for at jeg nu er afmeldt, men nej - jeg får stadigvæk nyhedsbrevet.
Selvom at jeg melder jer som spam - får jeg nyhedsbrevet alligevel pga. i konstant sender fra alle mulige og umulige afsender adresser!
OLIVER'S Petfood

Reply from OLIVER'S Petfood

Hej Søren,
Det skal jeg beklage, det er naturligvis ikke godt nok.
Jeg vil meget gerne tjekke, at du nu er slettet - hvis du ønsker at være helt sikker?
Du kan skrive til kundecenter@olivers.dk
OLIVER'S

Det er ok

Det er hurtig og præcis levering lige til døren

gode produkter til rimelige priser

Hurtig og problemfri levering

En fantaskisk oplevelse

Ringede til Oliver på grund af at min havde maveproblemer talte med en meget sød dame en rigtig dejlig oplevelse talte rigtig længe sammen og fik gode oplysninger om produktet. Fik først prøvepakker hvilket er rigtig godt. den senere bestilling var nem at gøre og det kom hurtig samt at der var en gave med til hunden, en meget positiv oplevelse, vil anbefale Oliver til andre.

Super nemt

Super nem at finde rundt på hjemmesiden samt meget nemt at bestille.
Dog måtte jeg vente et extra døgn på mine vare da fragt firmaet hade sendt mine vare med den forkerte rute men de var super søde da jeg ringet og spurgte til mine vare kontor damen ville lige finde ud af hvad der var sket også ville hun ringe tilbage og det gjorde hun så en super god oplevelse med at handle hos Oliver vil klart anbefale til mine venner selv om jeg måtte vente den extra døgn

Kvalitetsfodder til rimelige priser

Hurtig levering og trygt at vide, at Olivers henter varene hvis de ikke lever op til forventningerne.

min hund elsker Olivers

så kan det ikke være bedre -
hurtig ekspedition og venlig betjening - min hund elsker olivers og så gør jeg det også :-)

Kattene elsker det.

Jeg har prøvet at købe prøve-poser tørfoder samt tørfoder.
Det er så genialt at man kan vælge forskellige størrelse på selve tørfoderet, lige noget for kattenes tænder. Vi køber LARGE og fodrer med dem som snacks.
Nem bestilling og hurtig levering , anbefaler til alle der har kat.

utroliggodleveringstid :o)

har handlet flere gange hos Oliver´s petfood og overraskes hver gang over den fantastiske hurtige levering

Serviceminded

Da jeg skulle bestille mad til hunden var det ikke på lager jeg fik at vide at det kom fredag, det gjorde det imidlertid ikke, men først ugen efter, da jeg ikke havde meget mad tilbage tilbyder Olivers straks at sende prøveposer til mig, så hunden ikke kom til at sulte. Det må siges at være service.

God service, billigt og hurtig levering !

Super gode priser. Fik -50 procent på hele ordren. Vores hund elsker det! Hurtig levering. Vi køber her igen næste gang :)

Menneskets bedste ven fortjene Olivers Petfood

jeg kan varmt anbefale Olivers produkter til dine kæledyr. De vil elske det og skålen bliver tømt, og slikket ren efter hvert måltid. Bestil og du får det inden 2 dage. En super god måde at købe mad til min hund og det er nemt.

ALT er i orden

Jeg er ikke i tvivl om jeg giver min hund den rigtige mad - hendes pels er skinnende, huden er blød og aller bedst hun kommer lige så snart,der bliver åbnet for madspanden

OLIVER'S Petfood

FavoritGaranti

Vi lover at OLIVER’S bliver din hunds eller kats favoritmåltid, ellers henter vi posen igen – kvit og frit!

OLIVER’S – fordi din hund og kat fortjener et sundt og velsmagende måltid

Når du vælger OLIVER’S vælger du den bedste kvalitet til din hund eller kat. Vi ved at hunde og katte ikke er vegetarer, derfor er vores måltider fyldt med masser af lækkert friskt kød, som din hund og kat vil elske.

Om OLIVER'S

OLIVER’S er foder i luksus/superpremium kvalitet fremstillet udelukkende af de bedste ingredienser, leveret direkte til dig uden fordyrende mellemled.

OLIVER'S har eksisteret siden 1998. Fokus på kvalitet og uovertruffen service har fra begyndelsen givet os en solid vækst, og vi står i dag som et oplagt valg for kvalitetsbevidste hunde- og katteejere, herunder opdrættere, politi, foreninger m.v.

Vores sortiment dækker alle behov, fra den lille killing til den ældre allergiplagede hund, og vi tilbyder en service, der blandt andet inkluderer gratis levering og imødekommende og særdeles kompetent telefonrådgivning alle hverdage fra kl. 8-17.30

Visit OLIVER'S Petfood

We live here: Stamholmen 165