Ollie Bee reviews

Ollie Bee reviews

9.7

Super service og fine varer

Altid hurtig og super service

Fantastiske smykker som er noget særligt

Olie bee er så specielle smykker og når du går med dem, så er det ikke noget alle andre også går med.

Super fin service og mere til :-)))

Udover det perfekt.. ekstra service og belønning ganske uopfordret. Handler her gerne igen.. Super hurtig levering også :-).... Du får 5 stjerner af mig :-)

Fantastisk service - og virkelig hurtig forsendelse

Jeg bestilte et smukt forgyldt hjerte til min kone, fra mine børn.
Hjertet ankom allerede dagen efter, smukt indpakket, og vedlagt det sødeste håndskrevne kort, med ønsket om en god dag. :-)

Fine smukke øreringe

Øreringene fra Ollie Bee er fine og smukke og service og levering er helt i top.

God og hyggelig service!

Nemt. Rigtig god service. Modtog en fin æske med smykke, lille fin hilsen og gavekort til næste "handel". Meget god oplevelse at handle med Ollie bee.

Virkelig god service!

Jeg har kun positive ting at sige, synes virkelig at jeg har fået en god service.
Jeg købte en gave til min søster til hendes konfirmation, og de gav mig en længere periode hvor jeg kunne bytte den. Plus de vedlagde en lille seddel til mig, hvor du håbede jeg blev glad for gaven osv. Virkelig sødt og dejligt at få sådan en seddel med på vejen.

Hurtig betjening og god service

Købte 2 smykker til en gave og bestilte indpakning. Får en service mail for at sikre om jeg ønsker en eller to pakker! Modtog pakken rigtig hurtigt og alt er fint! Kan kun anbefale denne shop :-)

God og venlig betjening.

Jeg har flere fange købt smykker fra Ollie Bee, som gave til min kæreste. Leveringen er gået hurtigt og der har altid været en god service.

Personlig betjening.

Pakken kom til tiden, man kunne be om en lille brev man selv skriver som bliver personligt skrevet af Camilla, og fik et lille brev skrevet af hende med. Man blev helt glad :) Kan helt klart anbefale hjemmesiden...

Super fantastisk behandling hos OLLIE BEE

En skøn pige - smykke onlineshop, hvor gaven bliver pakket meget flot ind, som kvinder elsker det.

det fantastiske 5

Fantastisk service, god og hurtigt betjening... Bestilte mine vare en Fredag og Lørdag morgen kom de i en fin pakke...
OG prikken over I'et var da jeg opdagede en personlig hilsen til mig fra ejerne...

min favorit smykkeforhandler

Fantastisk produkt og service

Udover den åbenlyse kvalitet af produktet så giver Ollie Bee en fantastisk service. Indpakningen var personlig og flot og varen kom dagen efter jeg havde lavet bestillingen.

Hurtig ekspedition og flot personlig hilsen.

Meget glad for smykker og for den personlige hilsen.

Dejlig personlig

Dejligt sted at handle. Man for en personlig service og alt kom som aftalt.

Jeg kan kun anbefale Ollie Bee :o)

Perfekt - ikke mindre!

Smykkerne er ALTID i orden - lever fuldstændig op til forventningerne. Super hurtig - og GRATIS -levering, og med Camillas personlige hilsen - det bliver ikke bedre :o)

Hurtig og god betjening. Flot indpakning!

Jeg købte et armbånd til en gave. Armbåndet kom hurtigt med posten og var pakket rigtig flot ind. Ud over dette fik jeg et gavekort på 50 kr. med.

Super service og flotte smykker

Jeg fik rigtig god personlig service hos Olliebee - et af smykkerne blev pakket ind som gave, det andet til mig selv. God hurtig betjening og et gavekort med i pakken. Det er ikke sidste gang, jeg har købt smykker her.

God service, flot levering

Bestilte en vare på Ollie Bee og modtog en flot pakke 2 dage senere.
Efterservice omkring brug og rens blev hurtigt givet efter køb.

Super god service.

OSCAR & GOLDEN GLOBE

Her kan ikke angives for mange stjerner - Camilla er ikke kun en dygtig og kreativ designer, men også relevant modtager af alle de stjerner hun kan få - for dels at producere helt ekstra ordinære smykker, som tydeligt bærer præg af følsomhed, elegance, nærhed, romance og personlighed.
Når det så er sagt er hendes måde at tackle sine kunder på i særklasse - hendes evner overgås kun af hendes fantastiske personlighed og elegance i sin måde at omgå sine kunder på - lige fra det øjeblik du ser hjemmesiden, måden den fungerer på - til du modtager produktet - også her fortæller det alt om Camilla og Ollie Bee - en stor og positiv overraskelse - lige fra indpakning til den lille håndskrevne hilsen - men også den skrevne kontakt via email, hvis man har specielle ønsker opfylder hun dem med stor omhu og tilfredsstillelse.
Jeg kan kun varmt anbefale Camilla og Ollie Bee - prisen er i bund og kvaliteten i højsædet - for slet ikke at tale om produktet, men det taler for sig selv - kig ind på hendes hjemmeside og få en fantastisk oplevelse. God fornøjelse!

Ollie Bee Details

Visit Ollie Bee