Ollycom reviews

Ollycom reviews

7.4

Hej - jeg kan kun sige jeg er 100 % tilfreds.

Bestilte ny telefon mandag, betalte over nettet, - fik telefonen med posten onsdag kl 13.00 - ja i samme uge.
Jeg ringede onsdag formiddag til Ollycom, for at høre hvor lang tid de troede der ville gå inden jeg fik telefonen, - og de mente jeg skulle afvente postens komme - ganske rigtig telefonen var med så jeg kan kun sige fin fin service.
venlig hilsen Bodil Skjærris

Minus kommunikation.

Skriver de vil kontakte kunden, efter køb, hvis telefonen ikke er på lager inden for 24 timer efter bestilling. Høre intet før 5 dage senere hvor de skriver den ikke er hjemme. Klager og får ingen forklaring.
Bestilt hos Goblue - mail fra Ollycom.

Ikke de store problemer

Har bestilt lidt proudkter til min samsung og de er leveret uden problemer. Der mangler dog generelt info om leveringstiden.

FUPFIRMA

Købte en Sony Ericsson W580I. Tastaturknapper knækket 2 gange. Vil ikke give pengene retur. Vil sende den til reparation igen for at se om der er fugt i (ja, så dækker garantien nemlig ikke). Lang reparationstid 4 uger mindst.
Frække når man kommer. Køb heller en mobil et andet sted hvor du ved, at de vil hjælpe dig når der er problemer. Overvejer at gå til forbrugerklagenævnet.

Ollycom.dk har solgt en samsung U600 til undertegnede, som kun fungerede nogle måneder. Fejl i displayet gjorde, at den blev sendt ind. Man hørte intet fra firmaet og fik dårlig behandling ved telefonisk henvendelse.

Firmaet påstår at der er tale om fysisk overlast, hvilket på ingen måde er tilfældet. Så kan de dække sig ind under det og undlade at give garanti.
Har kun fået et "svar" på mange henvendelser via e-mail. Firmaet har ikke kunnet fortælle, hvad telefonene rent faktisk fejlede. De har lovet at vende tilbage, men det er ikke sket mange uger efter. Her er tale om et firma, som gerne vil sælge, men ikke give den service, man har ret til. Så jeg vil meget advare andre mod at bruge dette firma. Endvidere er jeg skuffet over at Samsung laver et produkt, som kun kan holde til nogle måneders almindelig brug. Kort sagt et dårligt firma med et dårligt produkt.
En gang Ollycom - aldrig mere Ollycom.

BENYT IKKE DENNE NETBUTIK!. De sælger tyske T-mobile mobiltelefoner, med dansk software på. Vel at mærke uden at informere deres kunder om det. Det finder man først ud af efter man modtager telefonen, hvor kassen er åben og der er det trykte T-mobile mærke på selve telefonen. Ud over falsk reklame, har de Danmarks dårligste kundeservice, det vil sige lig med nul!. Firmaet går også under navnet www.goblue.dk. Jaja - kært barn mange navne.

Ville faktisk slet ikke give dem nogle stjerner. Har haft samme mobiltelefon til reperation 2 gange, og den ene gang tog det 3 mdr, anden gang 2 mdr. De er også meget svære at få fat på, både mail og telefon.

Is Ollycom your company?

Visit Ollycom