Olsens IT ApS reviews

Olsens IT ApS reviews

5.5

Simpelthen for dårligt!

Bestilte en vare hos Olsen IT.Pengene blev hævet omgående men efter 5 dage yderligere får jeg at vide at min ordre er blevet afvist...Uden yderligere forklaring!
Glæder mig til at høre hvorfor ordren er trukket tilbage og hvornår mine penge kommer retur!

Hej Claus.
Mystisk at jeg ikke har fået nogen emails fra dig, og at du ikke har ringet.
Nuvel, så må jeg jo prøve at rette op på sagen nu på baggrund af din Trustpilot henvendelse som er det eneste jeg har set fra dig.
Det er rigtigt at du har lavet en bankoverførsel til os, og at din ordre ikke er blevet leveret - p.g.a. en teknisk fejl fra vores side.

Vi har faktisk mulighed for at levere varen, men tænker at den nok ikke er aktuel for dig længere.. hvis du sender dit kontonummer eller en positiv tilkendegivelse om at du ønsker varen, vil jeg effektuere dette med det samme.
Dette svar har jeg også emailet til dig dags dato.

MVH Olsens IT ApS

super

super handel billige vare, hurtig levering. ingen problemer der ! :-)

Fin kommunikation og hurtig levering

Jeg havde bestilt en router der var udsolgt, men fik en anden der fungerer perfekt.

En trist oplevelse

Olsens IT har vendt en dårlig oplevelse til en god oplevelse.
IT kommunikation kan være svært.

Misforståelserne er ryddet af vejen og Olsens IT har i dag ydet mig en god service.
Jeg havde en fin dialog med Olsens IT men da telefonen ankom virkede den ikke og siden har jeg ikke kunne komme i kontakt med dem.

Hej Dan.
Desværre kan min kinesiske leverandør ikke sende direkte til slutkunder p.g.a. problematikken omkring indfortoldning i EU.
Jeg kan kun beklage den lange ventetid, men jeg har da prøvet at informere dig herom så godt jeg kunne.
Jeg stiller mig uforstående overfor din kritik omkring manglende kommunikation idet den sidste email i vores korrespondance er sendt af mig d. 29. juli hvor jeg har fået den hjem og informerer dig om at nu bliver varen sendt.

Nu har jeg dog sendt dig en email vedr. instruktioner til returnering af det defekte produkt, så vi kan få sagen ud af verden.

Hvis ikke du har fået den, skal jeg bede dig rette telefonisk henvendelse.

God dag.

Skod

Jeg har købt fra olsens It, og hold kæft en omgang lort! Det tog 25 dage for at modtaget et headset! og han er bare kold i røven når man skriver til ham! Fy for den engang skod service! proshop.dk fremover

Hej Svend.

Det er jeg rigtig ked af at høre.

Jeg ved ikke om Svend Svendsen er dit rigtige navn, - jeg kan ihvertfald ikke finde dig i mit kundekartotek.
Jeg kan forsikre dig for at en kold-i-røven-klam behandling ikke er min virksomheds vision.
Så jeg vil gerne opfordre dig til at kontakte mig, enten telefonisk, eller pr. mail, med dit eget bud på om der er noget jeg kan gøre for at vende din oplevelse, om ikke til noget positivt, så da til vi når derhen hvor du føler dig imødekommet, og ikke længere snydt.

Jeg kan ikke love dig at fremtidige leverancer IKKE vil tage 25 dage, kun at jeg i sådanne tilfælde vil forsøge at føre så god og effektiv kommunikation med mine kunder som muligt.

Jeg har også kun ros til overs for Proshop, som jeg til enhver tid vil anbefale. Men eftersom vi fører forskellige produkttyper så jeg da gerne at du købte nogle af dine ting hos mig, og nogle andre hos dem.

Jeg havde gerne kontaktet dig som sagt, men jeg kan ikke se hvem du er.

Ekstremt utilfreds

Bestilte i november 2011 et sæt mikrofoner hvor der stod de kunne bruges til wii, der stod de var på lager, pengene blev trukket, og vi måtte rykker flere gange, da det var en fødselsdagsgave til vores datterpå 8 år. Vi ventede en hel mdr på dem, fik en undskyldende mail om hvordan de kunne gøre det godt igen, skrev tilbage om en billig ting på deres hjemmeside de kunne sende med som en plaster på såret, dette blev lovet. Men det var ikke med da vi endelig modtog pakken. Og ikke nok med det, så passede mikrofoner ikke til wii, skrev det til dem, men har aldrig fået svar tilbage om returnering eller plaster på såret tingen.. Meget skuffende. Så min datter brændte inde med to mikrofoner som ikke kunne bruges :( Og så lige her til aften kommer en mail ang de har modtaget min ordre og at den og betaling vil blive fortaget. Men har ikke bestilt noget der igen, så nu venter jeg spændt på svar om hvad det er for noget. Meget dårlig service.?. .

Svar fra Olsens-it:
Hejsa.

Jeg har læst din trustpilot anmeldelse, som umiddelbart beskriver et sandfærdigt forløb.
Hvis du giver mig dit kontonr og det beløb du mener at have spildt hos mig vil jeg gerne lave en tilbagebetaling.

Beklager den lidt mystiske henvendelse fra min side, - jeg ved ikke helt hvad der er sket på it-siden.

MVH Jørgen Olsen

Den ros skal han så have. Nu venter jeg bare på mine penge.

Reply from Olsens IT

Pia venter altså ikke længere på sine penge.
Så selvom alt er "OK" i den forstand at hun ikke er blevet snydt, lyder det som om hun beskriver et ærligt forløb.

Vi prøver at blive bedre til at håndtere denne slags problemer lidt bedre fremadrettet.

mvh olsens it

Trist oplevelse.

Påstand 1: Olsens IT er en seriøs IT forhandler (i hjertet af København)
Falsk! Det er dybt useriøst at påstå at varer på lager afsendes indenfor 2-4 dage, når der intet et sket efter 10 dage.
Påstand 2: Vi leverer professionelt IT udstyr til Danmarks bedste priser.
Falsk! De leverer ifølge min erfaring intet!

Ad 1:
Det er også useriøst at ignorere status-henvendelser og det er useriøst at ignorere ordre-annulleringer.

Reply from Olsens IT

Jeg tror der er sket en fejl.
Hvis du ønsker den løst kan du oplyse dit navn her, eller tage direkte kontakt på email.

Billigt, til den tålmodige

Jeg har netop modtaget meddelelse om, at min vare vil blive afsendt fra Olsen It... De hævede pengene for ca. tre uger siden, og begge mine varer stod som værende "på lager"... Har to gange skrevet til Olsen It, men ikke en lyd er kommet tilbage.
Prisen var i orden, men en anden gang vil jeg nok tænke to gange inden jeg bestiller her - vil dog ikke afvise det...
Et sidste opstød - tryk Like og du får 15 kr. rabat... Ja ja - så trykker jeg da, men ingen rabat %-)
En okay butik - bare man er tålmodig :D
Casper found this review useful

Hejsa.
Vi lagde de 15kr med i småpenge og håber du har fået dem.

Nogen gange virker det der facebook rabat ikke, det beklager vi.

MHT hævning af penge forud for afsendelse kan jeg berolige dig med at problemet pr. primo maj 2012 er løst. Nu hæver vi først pengene når vi sender varerne.

Så jeg håber du tør komme igen hvis du falder over noget andet spændende.

MVH Jørgen Olsen
Tlf. 2586 4573

dårlig stil

skidt stil at gennemføre betalingen før man ved om man har varen. De andre steder jeg handler betaler man først når varen bliver sendt.

Hej mr. Anonymous.
Jeg er ked af at du synes det er skidt stil at hæve pengene forud for levering.
Det står ellers tydeligt i vores vilkår og under checkout, som du, hvis du har lagt en bestilling, har accepteret.

Vi arbejder dog på højtryk for en løsning hvor vi laver capture på betaling ved afsendelse.
Det kræver dog en del programmering, men vi forventer at lancere en løsning i maj 2012.
Jeg synes bestemt også det ville være god service hvis vi kunne hæve pengene ifbm afsendelse af varerne.

Nu har du valgt at være anonym, men jeg må antage at der har været andre irritationsmomenter i din handel med mit firma, siden du har givet mig en enkelt stjerne.
Nu kan jeg ikke på stående fod finde guidelines for antal stjerner, men hvis jeg ikke husker galt er en stjerne forbeholdt oplevelser hvor man er blevet behandlet urimelig groft.

Hvis tidspunktet for hævningen er meget vigtigt for dig som kunde, skal du være velkommen til at ringe eller skrive til os forud for en evt. ny ordre i fremtiden for at høre om vi har fundet en løsning, der gør at vi først hæver pengene ifbm. afsendelse.

Hav en super dag !

Jørgen Olsen
Tlf. 2586 4573

Fin webshop

Stod og manglede et wlan pcmcia kort til min gamle ibm t21. Varen var billig og ankom til tiden, og selvom den bærbare kører puppy linux var der ingen problemer med installering.

Reply from Olsens IT

Glæder mig meget at høre ! :-)
Vi kører udelukkende linux her hos Olsens IT, så det ligger mig meget på sinde at hardware er understøttet.
Håber at se dig i butikken igen.

100% ok kunne iike have været leveret hurtigere

Bestilte og fik leveret det bestilte efter 2 dage
venlig hilsen Erik Amdi

Helt tilfreds...............

Tak til Olsen's for god service, og og hurtig levering !!!

God Jul og Godt Nytår :0)

Noget rod...!

Bestilte et ide/sata kabel som var i restordre. OK, venter, og rykker for det via mail efter en 5-7 dage. Intet svar. Rykker igen et par dage efter - igen via mail. Intet svar. Ringer Olsen op og får fat i en telefondame, der så ikke lige kan få fat i en medarbejder. Lægger besked og lover at ringe tilbage. Intet svar. Ringer igen, får fat i...som lover at ringe tilbage..osv. Intet svar. Sender 3. rykkermail - nu med knap så venlig anmodning om ekspedition. Intet svar. Ringer igen, og får nu tilsyneladende fat i selveste Olsen, som spørger om han skal sende kablet, eller om jeg vil annullere ordren? Nu har jeg så endelig fået mit kabel....og en lille pose vingummibamser. Se DET er service ;-)

Reply from Olsens IT

Det er korrekt at det tog os 4 hverdage efter ordren blev lagt til varen blev afsendt.
Det er også korrekt at Jes Folke Birch-Nielsen kontaktede os flere gange inden det skete.

Det er også korrekt at jeg tilbød Jes Folke Birch-Nielsen at vi anullerede ordren da jeg talte med ham, - da jeg følte han var meget påtrængende og negativ, - og at jeg næppe ville kunne tilfredsstille ham.

Jeg får 1 stjerne for først at sende efter 4 dage... som kunde får du ligeledes 1 stjerne for at være ubehagelig at tale med. En sur og bitter gammel mand.

Langsom levering men fremragende varer

Ufattelige gode priser og fine varer. Dog var det ikke alle varerne, der var på lager, selvom lagerstatussen på hjemmesiden stod til "På lager". Jeg fik hurtigt svar pr. mail på min henvendelse, og valgte at vente til de fik det hele hjem igen. Leveringstiden var derfor lidt over en måned, før jeg så fik mine varer idag. Jeg fortyder bestemt ikke mit køb :)

100% amatører - overholder ikke købeloven

1) Har ikke styr på lagerstatus. Står til "På lager", men er i restordre.
2) Hæver penge på kortet omgående, selv om varene ikke sendes
3) Afbestilte pr. telefon efter 2 ugers ventetid. Blev bedt om at sende en mail til info@olsens-it.dk, da han ikke kunne tage imod en besked (i åbningstiden!)
4) Sendte besked om afbestilling og bad om bekræftelse. Fik ingen bekræftelse.
5) 5 dage efter afbestilling fik jeg mail om at varen var afsendt. Svarede omgående til afsender mail-adressen at varen var afbestilt og at de ikke skulle sende den. Intet svar.
6) Nægtede at modtage varen da posten kom.
7) 2 dage efter kontaktes jeg af en fra olsens-it.dk, som beklagede og sprugte hvad de skulle gøre, da de ikke havde hørt fra mig!!!??? De vidste ikke at varen var nægtet modtaget og havde fået den retur!!
8) Afventer nu om pengene tilbageføres eller om jeg er nød til at kontakte banken.

Butikken kan ikke anbefales. Det er bare ikke godt nok, at man ikke har styr på sin online butik og ordre behandling.

De burde nok droppe deres online shop og holde sig til den fysiske butik.

Reply from Olsens IT

I mine øjne ligner det en slags chikane, idet der ikke står noget navn. Jeg har ingen mulighed for at identificere kunden og/eller vedkommendes udsagn, - så jeg tillader mig at tvivle på at det er sandt.

Flemming Jørgensen

Købte et hd video fra kina hos olsen. fordi det var billigt. Men ventetiden blev lang . fra midt i julii til først i August ( restordre selv om der stod det var på lager ) Rodede så med det en hel wekend og lidt til for at få softwaren til at fungere , Men det lykkedes aldrig softwaren var et eller andet mystist spil fra 2001 ha ha . og min pc ville ikke kendes ved de filer som kameraet optog . Kører windows 7 premium. Så de par billeder som jeg fik optaget som prøve fik jeg aldrig gemt , når jeg klikker på filen nu er mappen tom og jeg har ikke slettet dem . Så vivikam kamera kan ikke anbefales . har også set på nettet et andet kinakamera derfra er noget slemt shit. sendte skidtet retur til olsen , men har endnu ikke efter 3 uger set at han har sendt så meget som en 25 øre til min konto . køb hellere et anerkendt mærke selv om det måske er 4-500 kr dyrere .
Flemming Jørgensen

Optimal Kundeservice, priser og levering.

Ja her er en af de rigtige gode oplevelser jeg har haft, hurtig god og ikke mindst personlig betjening, hurtig leverence til gode priser - ja hvad kan man ønske mere - et sted jeg varm vil anbefale på alle måder, samt et sted hvor det ikke er sidste gang jeg har handlet.

Dem som ønsker en seriøs behandling samt varer til den "rette" pris skulle overveje at gå en tur ind på deres sider.

Kun gode ord til levering service

Optimal kundeservice, Jeg har købt en harddisk og fik en der var dobbelt så stor til samme pris...

En lille fejl der blev rettet op

Jeg bestilte et BenQ drev til en xbox 360, og først fik jeg et forkert drev. Ringede så og fik først en ung pige, der ville give nummeret til ejeren så han kunne ringe til mig. 30 minutter senere ringede han og jeg forklarede situationen, han lovede så at han ville sende det rigtige drev og medsende en etiket så jeg kunne sende det forkerte drev tilbage igen. Der gik så en uge og jeg havde ikke modtaget drevet endnu, jeg ringer så igen og viser sig så han havde glemt det. 2 dage efter ankom pakken.

Total fiasko

Elendig service og levering og er umulig at komme i kontakt med.
Mangler stadig en vare fra min bestilling.
Olsens IT lovede at tilbageføre mine penge.
Det ringeste firma jeg nogensinde har handlet med på nettet.
Desuden fik jeg aldrig mine penge tilbage.
Hold jer langt væk fra dette "firma".

Ufatteligt at han får lov at fortsætte, men har hørt lidt om Kontant
tjekker ham...

Reply from Olsens IT

Jeg har mange kunder der hedder Jensen, - også mange tilfredse.
Fælles for alle mine kunder er at de alle før eller siden får leveret deres varer, eller deres penge retur.

Jeg tror ikke at Jensen har magtet at rette henvendelse til vores virksomhed pr. telefon, mail eller brev. Jeg kan desværre ikke yde kundeservice til anonyme kunder via Trustpilot.
Jeg håber du forstår.

Olsens IT Details

Danmarks nok billigste edb shop / butik - harddiske, usb, kabler, HDMI/DVI adaptere/kablere, strømforsyninger, audio, video, grafikkort, bærbare computere / laptops /notebooks. Dertil brugte og nye dvd-film, musik til børn og meget mere !

Visit Olsens IT ApS

Write to: info@olsens-it.dk