www.olt.dk reviews

www.olt.dk reviews

4.4

dårlig leder

Har brugt olt i mange år, da det er nemt at få varene med hjem og priserne er ok. Kører rundt i hallerne og fylder på. Servicen er god blandt medarbejderne, flinke og venlige. Ejerne, især sønnen er et kapitel for sig. Undgå ham hvis han står ved skranken. Ofte i dårlig humør og han har ingen og jeg mener ingen større kunde venlighed. Arrogant og magtbegærlig både overfor sine medarbejder, mens kunden høre på, og især overfor kunderne. Ingen service fra ham. Har du evt noget der er i stykker eller skal byttes, er han ikke til at snakke med. Råber og sviner en til. Har nu taget den beslutning at jeg ikke vil benytte mig af tømmergården længere. Vil heller give lidt ekstra og være sikker på at købeloven overholdes på en ordentlig måde og servicen er god hver gang. Den ene stjerne skal gives til medarbejderne. God arbejdsdag til jer, det har i brug for.

En rigtig tømmerhandel

Endelig fandt jeg en rigtigt tømmerhandel, der sælger alt - og jeg mener alt, når jeg skal vedligeholde eller bygge på mit sommerhus eller huset derhjemme. Og så til gode priser. Personalet er kompetent, smilende og hjælpsom. Kan kun anbefale Odense Lavpris Tømmerhandel.
Mads

Truende adfærd

Vi er meget rystede over dagens behandling hos OLT. Hvis man vil reklamere over en vare, så bliver man truet og råbt af. Lederen af dette sted er virkelig skræmmende . Vi er dog glade for, at man kun blev skubbe lidt til og ikke slået! Hold jer langt væk

Ekstremt utroværdig.....HOLD JER VÆK FRA DET FIRMA.

ALDRIG ALDRIG nogensinde handle med det svindler firma.
Købte en del længder malede gulvpaneler som efter ca. et års tid er begyndt skalle af i store flader. Kontaktede firmaet mange gange og da jeg endelig fik fat på "den såkaldte ejer" og ville have en af/forklaring, så var hans eneste svar bare at det var min egen skyld og jeg nok havde opbevaret det for fugtigt inden montage. Og han var egentligt ligeglad med hvad jeg forklarede og kunne dokumentere. Han sagde ydremere at jeg nok har fugt i gulvet og det skyldes årsagen. HVILKEN FORM FOR SERVICE ER DET??????
Jeg har haft sagkyndig til at kigge på panelerne, og der er ingen tvivl om at de har været for fugtige inden pålæggelse af maling, og alt for tykt lag.
SÅ IGEN.....ALRDIG ALDRIG køb hos det skod firma.
Mage til respektløs omgang med kunder har jeg squ aldrig set eller hørt om før.

Søde medarbejdere, svinske ledere og elendig service!

Har handlet der en del gange efterhånden.
Og det ville være synd at sige at ejeren (den gamle) eller medejeren (sønnen) er sympatiske. Har nu et par gange, oplevet dem mere eller mindre svine Deres medarbejdere til og jage hysterisk rundt med dem. Ja, de gange jeg har oplevet det virker det mest som om, medarbejderne bliver anset for at være slaver! Ud over det, virker medejeren (sønnen) også ofte ret arrogant over for kunderne! Hvor fanden er det venlige smil? Eller den høflige "Fortsat god dag" ????
Ud over det, så synes jeg faktisk medarbejderne er ret flinke. De gør hvad de kan.

Servicen kan man som sagt ikke klage over... For der er ingen.

Men hold kæft hvor er det frustrende, at det ikke er til at finde noget i den butik (eller i hallerne). Ingen skiltning og meget få prisangivelse! Hvis man spørger om hvor tingene står: Hal XX... At der så er et stort rod hallerne og umuligt at finde rundt i...! Jeg spurgte engang, hvorfor der ikke var nogle priser på noget? Fik svaret: Det derfor vi har en internetside hvor alle priserne står på...! Nej det gør de så godt nok ikke. Ud over det, så render jeg altså ikke lige rundt med en bærbar med internet adgang når jeg er ude og handle! Generelt er jeg stoppet med at handle der, da man bruger alt for meget spildtid på at finde varerne. Og har fundet ud af, de generelt heller ikke er så meget billigere end den lokale trælast (XL/BYGMA/STARK).

Deres isolering (vare nr: 1100002760) er af så elendig kvalitet at man tror det er løgn! Det er for det første, ikke de der 100 mm som der står (nok nærmere 75 mm).
For det andet er det umuligt at skære i med en isoleringskniv, for det tredje falder det mere og mere sammen som tiden går. For det fjerde, det meget muligt det billigt. Men det er ikke billigt, når man er nødt til at lægge 4-5 lag for at nå op på 300 mm, som jvf produktet skulle kunne klares med 3 lag.

Tilfredshed

Det er altid spændende at besøge OLT(Odense Lavpris tømmerhandel).Jeg har været kunde i mange år og set den enorme positive udvikling,der er sket.Det er et supermarked for gør-det-selv folk og professionelle håndværkere,som man også altid møder der.
Der er et udbud af så at sige alt,spændendende fra små skruer til meterlange jerndragere,alle dimensioner i træ,men man skal måske lig huske målebåndet,da ikke alle får lagt tingene på den rigtige plads.Det er rart,at der i dag findes et sted,hvor man kan tage tingene i sin egen hånd,måle og vurdere,om det nu er det rigtige valg.Man er fri for,at tingene er pakket ind i plastik,og man skal købe 25 stk af den slags..Her får man tingene vejet og betaler kun det nødvendige.Hvor kan man købe en lille slat grus,sten m.m. uden at skulle have fat i en vognmand.Et kæmpestort plus er,at det altid er muligt at parkere med og uden trailer i nærheden af det,man søger.Der er jo så mange muligheder for at få inspiration til at få løst ens opgaver.Man kan altid finde en god løsning.
Som kunde skal man være parat til at finde den rigtige ting i de mange haller med et enormt udbud af varer.Personalet er villig til at hjælpe med hal-nr. eller næstsidste gang til venstre.
Jeg har selv arbejdet med mennesker i 35 år og mødt mange forskellige,og det har givet en viden om vores forskellighed at udtrykke os på.
En tilfreds kunde gennem mange år
Pensionisten.

HOLD DIG LANGT VÆK

Servicen kan man ikke klage over hos OLT, for der er slet ingen. Det samme gælder kvaliteten af deres varer, den kan man heller ikke klage over, for der er heller ingen.

Får man endelig fat i en medarbejder får du bare at vide at du skal køre til hal xx. Når du så kommer til hallen kan du så rende rundt og lede efter træet i lang tid da der ikke er nogen ordentlig mærkning. Så kan du ellers være heldig ikke at skulle have noget der er stablet i 2-3 meters højde for så får du dem aldrig til at tage det ned.

Skal du have træ, så har de det ringeste form for træ. Det er så tydeligt at det virkelig er det ringeste træ du kan finde på markedet. Her er virkelig tale om det som man før hen benævnte Kina-varer og meget af deres træ kommer også der fra eller fra øst-europa.
Har lige talt med en bekendt der er ansat i en stor tømmerhandel og han siger at det træ der havner hos OLT er affaldstræ og træ ingen andre i branchen vil røre ved med en ildtang.

Så vil du undgå ærgelser og frustrationer så handel i en anden tømmerhandel.

Desværre så kan der ikke afgives negative stjerner for så var det blevet til fuld hus - 5 stjerner.

Service og kvalitet

Servicen kan man ikke klage over, for der er slet ingen.
Kvalitet kan man heller ikke klage over for der er heller ingen.

Får man endelig fat i en medarbejder peger han hvor du skal køre hen. Så kan du ellers være heldig ikke at skulle have noget der er stablet i 2-3 meters højde for så får du dem aldrig til at tage det ned.

Skal du have træ, så har de det ringeste form for træ. Det er så ringe jeg ikke engang kunne finde på at smide det i brændeovnen. Meget af det er skævt og jordslået.

Og medejeren er så snobbet og direkte fræk over for folk at man skulle tro han ikke var medejer af virksomheden.

Jeg sætter aldrig mine ben i den virksomhed mere. Jeg giver hellere et par kroner mere og får den gode kvalitet.

Dårlig kvalitet og ringe service

Jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte, man kan næsten ikke være mere utilfreds med en virksomhed som denne. Mange af deres produkter er af så ringe kvalitet, til en billig pris, at man faktisk til sidst har mistet penge på det. Alt fra deres kloakrør, hvor gummipakningen er for stiv, så de ikke kan sættes sammen, til mug og skimmel på deres træ, til en meget dårlig kvalitet af cement Dn 32,5 i en farve der ikke passer nogen steder hen. Deres vasket grus er fyldt med store sten og jord samt deres kundeservice er blevet så ringe nu, at det ikke er 2 eller 3 stjerner de skal ha, men kun 1 stjerne....og det skal siges det er ikke butikspersonalet eller lagerfolkene, nej nok mere chefen der er skyld i det... Grunden til jeg har handlet der mange gange er at det er lokalt samt der er masser af plads på stedet til at komme til.... Men der er snart ikke flere produkter tilbage jeg vil købe der ......det her er mere en anmeldelse for dem der vil prøve at handle med dem over nettet....

Problemer med tilsendt pdf

Efter at have bedt om et tilbud sendte olt en pdf-fil. Desværre er deres mailprogram ikke i stand til at vedhæfte filer på den rigtige måde, hvorfor mit mailprogram ikke kunne forstå deres. Efter at have mailet til olt og forklaret dem problemet, fik jeg en mail om at det var fordi min pdf-læser ikke var opdateret.
Jeg forklarede herefter olt at det ikke var derfor problemet var opstået, og forklarede dem endnu engang hvad problemet var.
Jeg har efterfølgende ikke hørt fra dem.

De får desværre ikke min ordre. Dumt af dem når problemet kan løses forholdsvis nemt.

Mangler bare leveringsinformation, ellers alt OK.

Bestilte en mængde vvs-fittings. Da alt ikke var med i første omgang, ringede jeg og fik uden problemer eftersendt det manglende, som var der dagen efter. Har ikke oplevet problemer med telefonservicen.

Mangler bare automatisk information om levering (leveringstidspunkt, track & trace eller lign.).

Ingen svar fra deres kundeservice

Har efterhånden svaret på en hel stak spørgsmål fra dette firma, inden de kunne give mig et tilbud på materialer til nyt garagetag. Bl.a. var det ikke nok at de kendte mit navn og fra hvilken by jeg kom. De skulle vide min eksakte adresse for at kunne lave et uforpligtende tilbud.

Det værste var sådan set at tilbuddet hastede, hvilket jeg også lod dem forstå. Alligevel blev jeg ved med at få mails retur med nye spørgsmål der trak tiden ud (istedet for at samle alle deres spørgmål i een mail). Og det er temmeligt irrirterende når de kun checker mail een gang om dagen.

Nu er alle spørgsmål tilsyneladende besvaret. Problemet er bare at tilbuddet aldrig kom, og det er nu over en uge siden jeg sidst korresponderede med dem. Det er simpelthen spild af tid.

Find et andet mere seriøst sted at handle.

Is www.olt.dk your company?

Odense Lavpris Tømmerhandel A/S Details

Vi er en fysisk tømmerhandel med en tilhørende webshop som handler med byggematrealer til private og erhvervsdrivende. Vi stræber os på at yde en hurtig og fair service via telefon og e-mail hvor alle henvendelser vil blive behandlet inden for 1-2 hverdage. Leveringstiden vil typisk være 2-5 dage efter betaling af en ordre, vare købt i butikken kan medtages med det samme.

Visit www.olt.dk

Write to: info@olt.dk