Omdoemme.dk reviews

Omdoemme.dk reviews

3.7

Usædvanlig dårlig servise

Jeg købte en hesteklipper hos http://insektashop.dk, allerede efter 1 klipning gik maskinen i stykker, den blev omgående sendt til reperation hos http://insektashop.dk
Servicen har været træg og langsommelig, efter flere telefon henvendelser nu gennem 3 måneder, hvor der blev rykket for reperation af varen (både via telefon og mail), er sagen nu indgivet til forbrugerklagenævnet. Købeloven er langt fra blevet overholdt fra http://insektashop.dk´s side, servicen har været usædvanlig dårlig.

fungerer dårligt

har flere gange villet afgive en anmeldelse på div virksomheder, men har svært ved at logge på - og når man ikke lige kommer på, så er den tekst som man har skrevet væk ... gider ikke sådan noget klamp!

Er det ikke lidt for lavt at lave en trust pilot Vers. 2

Hvor er det dog plat - selv stjernerne er ens.
Plat !!! siger jeg.

a-Service V/Jonna Heibøl Horsens Fup og svindel

Jeg havde den ære at stifte bekendskab med ovennævnte firma A-Service i Horsens. Den gang i 2010 var det hendes sammenlever Torben Svendsen der ejede firmaet.

Torben Svendsen solgte hans firma A-Service til Peter Larsen rengøring som senere kom til at hedde PLR A-Service ApS.

Hvorefter Jonna Heibøl og Torben Svendsen direkte lavede brud på alt herunder marketingslovgivningen, med god hjælp fra revisor Leif Mikkelsen Horsens, og direkte stjal alt hvad de havde solgt og overdraget til PLR A-Service Aps.

Og nu er de i gang med det samme, er ved at sælge firmaet A-Service på Bjerrevej i Horsens.

Så skal firmaerne herunder Østergaard og Scanpress A/S Horsens vel bildes endnu en løgn ind, da de udemærket ved at firmaet A-Service v/Jonna Heibøl er fuld af fub og svindel.

Jonna Heibøl og Torben Svendsen skriv jeg disse navne bag ørerne, og spred dem ud i hele Horsens så ikke flere falder for deres virkelige god fup numre..

Jeg gik konkurs, tak for hjælpen Jonna Heibøll og Torben Svendsen.

Peter Larsen

Er ikke til at komme i kontakt med.

Har prøvet at kontakte dem via mail, og via deres kontaktformular på siden, uden held.

Har sendt 3 mails og har udfyldt kontakteformularen en gang, men de svare ikke tilbage. Jeg skal bare have svares på nogle enkelte spørgsmål, men det kan man åbenbart ikke få.

Forbrugeranmeldelser IRL

Omdoemme.dk er en rigtig god side til forbrugerne som ønsker at læse lidt om de fysiske virksomheder som fandtes i de danske byer. Desværre er der ikke så mange der endnu kender siden, eller så er det bare dem der handler i de fysiske butikker, der endnu ikke har fundet, de muligheder der er på nettet omkring informationer-oplysninger-anmeldelser om virksomheder...Jeg giver 5 stjerne til hjemmsiden, fordi det virker som om siden er til for forbrugernes skyld. Så 5 stjerner indtil videre. Så lige det sidste....hvis man ønsker at skrive en forbrugeranmeldelse om omdoemme.dk, så skriv om siden og give stjerner ud fra det og ikke give stjerner ud fra de virksomheder i har fundet på siden... det giver ikke et ordentligt billede om virksomheden omdoemme.dk...

Ren hygge, lækker mad og is, til en favorabel pris

Cafe Fru Dax er et rigtigt lækkert sted på Rømø. God mad, hyggelig cafe og rigtig god servering. Stemningen er helt i top og virkeligt et besøg værd.

Hårfint

CG Frisørhus kan først og fremmest klippe mig, lige som jeg ønsker det - hver gang. Dertil kommer bekvem mail- og sms-varsling, når tiden nærmer sig, fornuftig samtale og god stemning til kaffen, mens saksen går - og resultatet bliver så perfekt, som grundlaget (mit hår) nu engang muliggør. Derfor tager jeg glad turen hver 6. uge fra den anden ende af byen./ Søren, 66 år

laksekompaniet

magen til uforskammet idiot skal man lede længe efter og pisse dårlige varer

Utroværdigt

Havde en firma, som er ophørt for mindst 5 år siden, som stadig figurerer på deres hjemmeside..

Useriøst og utroværdigt..
Omdoemme.dk

Reply from Omdoemme.dk

Hej Aage,Tak for din kommentar - du må meget gerne skrive direkte til os så vi kan rette/slette dit gamle firma.Vi er kede af hvis det har forvoldt dig nogle problemer.

Venlig hilsen,

Anders Moefelt
/System administrator @ Omdoemme.dk

Omdoemme.dk Details

Omdoemme.dk er en online guide til firmaer, steder og alle andre udbydere af produkter og services i Danmark.

Visit Omdoemme.dk

We live here: Rentemestervej 19b