Onkelkafunkel reviews

Onkelkafunkel reviews

6.3

Jeg har ikke læst jura, men.....

jeg er altså godt tilfreds med Onkel Kafunkel.

En lille smule rodet hjemmeside, men de gode tilbud gør det besværet værd.

Har bestilt herfra 2 gange, begge gange med hurtig levering, selv med bankoverførsel.

vi er ueninge om reklamationsret, selvom jeg har læst jura

De mener ikke jeg har reklamationsret, når de leverer den forkerte vare. Selvom jeg reagerer indenfor rimelig tid.

Sag vedr. forkert forsendelse fra butikken Onkel Kafunkel – I store træk.
Jeg bestiller et regnsæt fra Ticket 2 Heaven i str. 122, d. 28. juni 2011. Jeg tjekker ikke regnsættet da jeg får det da det er til efterårsbrug og vi er i forsommeren.
Da vi kommer i august måned bliver det koldt og min søn skal til fodbold. Derfor tager jeg sættet frem. Giver ham bukserne på, som passer. Jakken vil han ikke have på da han synes det er for varmt med fleece. På vej derhen tager han bukserne af, så disse ikke får skidt på sig, da det er for varmt at have dem på. Jeg sidder herhjemme med jakken og kigger i den og der står at det er str. 134.
Jeg skriver straks til butikken om det (d. 11. august 2011).
Onkel Kafunkel ønsker ikke at imødekomme mit krav om ombytning af jakken, da jeg har pillet prismærket af (ligger nu i lommen på den ubrugte jakke) og de synes jeg skal tage fat i en advokat.
( jeg sidder og undrer mig over at man med god samvittighed kan sende forkerte størrelser til kunder og ikke engang ønsker at rette det selv. Jeg kan huske at jeg for to år siden købte et par sko hvor jeg fik forskellige størrelser og selvom jeg havde brugt skoene i nogle dage før jeg opdagede det, så var butikken straks klar med hjælp.)

Hurtig levering - gode tilbud

En udmærket hjemmeside, som dog ikke altid er helt nem at navigere rundt i, men onkelkafunkel har altid været lynhurtige til at sende varen - og har aldrig oplevet at få en forkert vare.

Fin service

Anbefalelsesværdig shop, dog med en længere levering end ventet.
Eneste minus er den rodede opsætning hjemmesiden har, kategorier der ikke nødvendigvis er varer i, samt forvirring ved søgning på str mv.

Super effektiv hjemmeside med service i top ;-)))

Altid en fornøjelse at handle her hos Onkel Kafunkel. Lækkert udvalg, gode tilbud, effektiv og let betjent hjemmeside, super service - også ved returnering af varer - hurtig levering og varerne altid lækkert pakket ind og tit med små "overraskelser" til børnene.

Lidt svært at bladre i kategorierne, men hurtig levering og fin service.

Is Onkelkafunkel your company?

www.onkelkafunkel.dk Details

Visit Onkelkafunkel