www.Online-Kiosken.dk reviews

www.Online-Kiosken.dk reviews

8.5

Super hurtig til at levere.

Fik en opringning dagen efter min bestilling, at den ene vare desværre var udsolgt.
Den blev hurtig byttet til en anden og ordren var klar til afsending.
Super hurtigt og effektivt.
Thumbs up herfra.

Virkelig god service

Super god service! Fik min vandpibe dagen efter.

Hurtig ekspedition og levering

Bestilte varen sidst på dagen tirsdag og fik varen leveret onsdag formiddag. Hurtig og god betjening.

God service leveret hurtigt til døren

God service, leveret hurtigt til døren

De holder hva de skriver. Nem og hurtig selvbetjenings kiosk. Og kæmpe udvalg osv

Hvis du skal bruge ny væske eller ny e-cig er dette et godt alternativ for de har næsten alt i væsker og e-udstyr

Take out Fra Café Mauritz

God service og levering til tiden (ekspress-levering tilkøbt)

Er man for doven eller har butikkerne lukket og er chips eller smøger tæt på livsvigtigt, leverer online kiosken en super god service.

ganske tilfreds

Godt nok er det ikke altid de har det jeg skal bruge, med de fleste gange, er de fantastisk til at komme med virkelig gode alternativer

det er godt

Bare hvis der havde vin også 😊
Selvom det er rigtig godt hos jer, for har være bestilt hos jer 2 gange og er stadig tilfreds med det 👍
www.online-kiosken.dk

Reply from www.online-kiosken.dk

Hej Annizette

Tak for din anmeldelse, den er vi rigtig glade for :)

Jeg kan også informere af vi skam har vin, dem kan du finde her - http://www.online-kiosken.dk/spiritus/vin.html

Online-Kiosken.dk
Support-Team

hurtig og god betjening

Varene kommer altid til tiden og som bestilt.

Lækkert udvalg og god service

De holder altid, hvad de lover, og deres udvalg er lækkert. Jeg kan anbefale salaterne.

Altid hurtig med varerne

Jeg vælger at give Online Kiosken 5 ud af 5 stjerner, selvom jeg helst ville give 4.5 fordi vi har oplevet nogle gange at de ikke havde de varer vi bestilte, men hver gang der har været det problem har de ringet og aftalt med os hvad vi ville have af tilsvarende produkter i stedet for.

Men ud over det kommer de hurtigt altid inden for en time. Det er dejligt let at bestille inde fra siden og nogle gange kører de nogle gode tilbud.
Det er en super side når man lige er lækkersulten + de har et kæmpe udvalg af specielle varer.

Imponerende

Helt perfekt :0) Levering inden en halv time. En søndag aften👍

Prøv det, god service

ja tak jeg er meget til freds med jeres service 100 procent

100 procent er jeg helt skker til freds med jeres service

Den direkte vej til overvægt!

Anbefalet af min kollega og hun havde 100 % ret: Det var super nemt - klik klik ... halv time senere, så var den flinke mand ved døren med vores is. Det må ikke ske for tit, for så nemt, at det hurtigt bliver til 5 kg ekstra på sidebenene :))

Hurtigt!

Godt overblik og hurtig levering.

LANGSOM

Levering max 45 minutter. Argh. Efter 40 minutter blev vi ringet op at den ene ting var udsolgt, og om der var en anden variant vi ville have, hvilket der var. En time og 5 minutter senere - altså 1½ time efter bestillingen ankom bestillingen, uden så meget som et "undskyld forsinkelsen". Det er altså meget længe at vente når man ligger syg - vi havde jo ikke haft brug for levering hvis vi selv kunne tage på indkøb.
Dog var det første gang vi handlede der, så måske var det et særtilfælde.
www.online-kiosken.dk

Reply from www.online-kiosken.dk

Kære kunde

Vi beklager forsinkelse :( - Vi har fået utrolig travlt, ikke at det skal være en undskyldning. Vi har ansat flere chaufføre så dette ikke sker igen - Håber du næste gang vil få en bedre oplevelse af vores service

Med Venlig Hilsen
Online-Kiosken.dk
Support-Team

Super reklamations service!

Havde bestilt en masse at drikke, hvor jeg ikke havde modtaget hele min ordre pga en fejl. Valgte så at reklamere og klage via trustpilot dagen efter, grundet jeg ingen bekræftelses mail med mit køb havde modtaget. Som vi så senere fandt ud af var grundet jeg ved en fejl, havde undladt et bogstav i min email.

Ved nærmere eftertanke, samt som ædru, kunne jeg selvfølgelig godt se det havde været nemmere, at ringe direkte til kundeservice. Men det var ikke lige hvad jeg gad bøvle med så sent om aftenen. Blev så dagen efter (idag) ringet op af online-kiosken's kundeservice. Og trods det var deres fejl, så kunne jeg godt forstå at min anmeldelse var en tand for kynisk.

Det hele endte med at begge parter undskyldte og kom til enighed. Og jeg blev lovet levering af resten af varene senere idag, samt dobbelt op på hvad jeg ikke havde fået.
- Er det lige service eller hvad? :-) Der vil altid ske fejl hvilket er menneskeligt, men hvad der vigtigt er man ikke bitcher for meget, og kan finde ud af noget efterfølgende.

www.online-kiosken.dk Support

God kundeservice

Hos Online-Kiosken.dk er det kunden som er i centrum, derfor vil vi gøre alt for at leveringen lever op til dine forventninger.

God kundekontakt

Online-Kiosken.dk har en god kundekontakt, vi er aldrig længere væk end en mail eller et opkald.

Levering til tiden

Online-Kiosken.dk gør en dyd ud af præcis levering, derfor kan du altid regne med vi vil gøre alt for at komme ikke til tiden, men før aftalt tid.

Om virksomheden

Online-Kiosken.dk er en webshop som leverer kioskvarer lige til døren inden for 45 min - Pt kun i Odense, men flere byer vil komme. Vi levere også med postdanmark, i hele DK - Dog ikke frostvare.

Visit www.Online-Kiosken.dk

We live here: Jernbanegade 26 st
5000 Odense C

PRISGARANTI

PÅ ALLE VANDPIBER SAMT TILBEHØR

Online-Kiosken.dk har prisgaranti på ALLE vandpiber, E-Cigaretter samt tilbehør til begge - Finder du andre som sælge billigere matcher vi prisen + 10% i rabat.