Online-Lagersalg.dk reviews

Online-Lagersalg.dk reviews

9.1

Hurtig levering & fair pris

3 par snørebånd bestilt sent søndag aften, modtaget med post tirsdag. Kvalitet ser ud til at være ganske udmærket.

Den bedste netshop jeg har brugt.

Dette er den bedste online shop jeg har brugt, og jeg handler meget på nettet.
Utrolig hurtig afsendelse af varen, postdanmark fuckede det dog op da pakken stadig fragtes frem og tilbage mellem københavn og taulov, da postdanmark har valgt at scanne afsender som modtager af en eller anden grund, hvilket den har gjort i snart 4 dage.
Så jeg kontaktede online-lagersalg.dk og de sendte en ny pakke hvilket lige er kommet, det tog kun 1 dag.
Kan og vil anbefale denne shop.

Nem og overskuelig hjemmeside :-)

Til med blev min varer sendt samme dag.
Helt perfekt!

PERFEKT!

Bestemt god side at handle på, hurtig og præcis levering, Kan klart anbefales.

Fantastisk service

Jeg bestilte mandag 2 stk. polariserede clip-on 3D-briller. Dagen efter modtog jeg varene, men det viste sig at være solbriller jeg modtog. Jeg henvendte mig straks til kundeservice, og fik hurtigt besked tilbage om at der var sket en fejl hos leverandøren og at min rigtige vare ville blive sendt med det samme. Desuden fik jeg lov til at beholde de forkerte varer som kompensation. Kort efter modtog jeg mine varer.

Absolut den bedste service jeg har oplevet!

Helt perfekt

Jeg bestilte mine varer mandag formiddag og dagen efter, tirsdag, lå de i min postkasse. Under hele forløbet blev jeg holdt informeret via email. Produkterne er af god kvalitet og handlen kunne ikke være forløbet bedre. En klar anbefaling herfra.

Der er ikke så meget at sige. Virkelig hurtig levering og ingen bullshit. :-)

Rigtig positiv oplevelse!

Jeg havde købt et par LED snørebånd. Da jeg havde dem på havde "den der ting der lyser" svært ved at låse så de var faldet af til en fest. Efterfølgene skriver jeg med Anton fra Online-lagersalg og han sender et par nye til mig.

Jeg er rigtig glad for den positive oplevelse jeg har fået her inde!

Billig og hurtig levering

Det kan ikke gøres meget bedre.

Hurtig levering og billige priser.
Bestilte nogle snørebånd lørdag og de var der mandag. SUPER!

- Mathias

Perfektion

Jeg bestilte varen på nettet, og næste formiddag lå den i min postkasse; forsvarligt indpakket og uskadt. Handelsdelen kan umuligt gøres bedre.
Prisen taget i betragtning (som var meget lav) var jeg fuldt ud tilfreds med produktet, men mit ambitionsniveau steg og jeg røg i fin dialog med online-lagersalg omkring hvad man evt. skulle købe på et højere kvalitets-trin. Kommunikationen var hurtig, fyldestgørende og samarbejdsvillig.
Pointen er den, at jeg har indtryk af en virksomhed der fuldt ud forstår at de lever af kundetilfredshed; og denne slags virksomheder er det bedste sted at handle.

Super service ved fejl på vare

Jeg bestilte 2 stk anaglyph 3d-briller hos Online Lagersalg lige inden Påske! Jeg forventede at få mine varer efter påske, men modtog allerede min pakke midt i påsken.
Desværre var der en fejl på det ene par briller (produktions-fejl), og derfor kontaktede jeg butikken. Online Lagersalg var hurtige til at tilbyde et nyt par, samt give mulighed for lidt rabat som tak for min feedback!

Online Lagersalg fortjener kun topkarakter for deres hurtige, personlige og nemme service. Der bliver uden tvivl lagt meget personlig indsats i virksomheden, hvilket giver en nem og behagelig betjening!!

Flotte ringe og god service

Jeg har købt to resin-ringe hos Online-lagersalg.dk. Det var let at finde rundt på siden og gennemføre købet - og så fik jeg varerne leveret allerede dagen efter, sågar med en lille gave i. Dejlig med en lille overraskelse. Jeg kan varmt anbefale online-lagersalg.dk til andre.

Billige varer med super hurtig levering.

Jeg har købt 4 af Online-lagersalgs Resin fingerringe og et par sorte ørestikker. Jeg er yderst tilfreds med varerne, og syntes det var meget positivt at fingerring størrelserne på siden faktisk passede. Så Online-lagersalgs hurtige levering gjorde at jeg to dage efter, havde 4 nye ringe der passede. Jeg vil udfra dette garanterer et nyt besøg på siden med nye køb, og jeg kan ikke andet end at anbefalde andre at besøge siden.

Online Lagersalg - Super forretning

Jeg er gået fra engangskøber til masse køber :)
Jeg har længe ledt efter webshop med store sjove udvalg af vare og samtidig nogen man kan stole på. Der er personlig betjening, billige vare, god personale. Når det kommer til levering er de ikke hønen der skal plukkes. Jeg får udelukkende mine vare dagen efter. Jeg har ikke brugt min reklametions ret eller garanti, fordi tingene virker der inde.

5 Thumps Up til Online Lagersalg

Let - enkelt og hurtigt

Jeg har lige købt grønne snørrebånd til min søn.

Det var utroligt let at finde rundt på siden - og allerede 2 dage efter lå min pakke hjemme til mig i postkassen. Skønt.

Hurtig ekspedition - personlig service!

Jeg har netop købt forskellige farver snørebånd til vores firma, Salsazumba.dk, der forhandler sko, dansesneakers, til folk, der går til zumba.
En forespørgsel på mail om køb af større partier snørebånd blev besvaret med det samme, og de snørebånd, jeg havde bestilt, kom hurtigt.
Den slags personlig, professionel og venlig service er, efter min mening, hvad der adskiller de overlevelsesdygtige netbutikker fra dem, der bare dør en stille død.
Salsazumba skal nok komme til at købe flere snørebånd i pang-farver hos Online-Lagersalg.dk!

Hurtigere går det ikke andre steder..

Hjemmesiden er nem at finde rundt på, og det er et godt udvalg..

Fik straks svar på at de havde modtaget min ordre, og havde allerede min vare dagen efter jeg havde bestilt.. Det kan man kalde god og hurtig levering.. :)

Mine 3D briller virker helt som de skal, så er rigtig meget tilfreds for mit køb hos Online-lagersalg..

Kan kun anbefale at købe hos dem.. :) Jeg skal i hvert fald kigge nærmere på nogen af deres andre flotte ting igen..

Online-Lagersalg Details

Hos Online Lagersalg tager vi kunderne alvorligt! Vores primære mål er: Service, at sikre gode købsoplevelser og at holde vores produkt sortiment dynamisk og konstant ekspanderende.

Visit Online-Lagersalg.dk

We live here: Denmark