Online Unlock reviews

Online Unlock reviews

8.0

Virkede perkekt K850i Unlock

UNlock kode bestilt og den virkede perfekt.

kanon firma

super firma, god kundeservice og hurtig betjening!! kan kun anbefales

mobil unlock

pas på denne mand, større svindler findes ikke, han svarer ikke på mails, telefon, han svarer først når man går til ham på mobil forum.
han har stjålet 4 telefoner fra mig, vil nu prøve at politianmelde ham, det ser ud til at det kan hjælpe.
jan hauge

Notorisk løgner

Sendte min telefon til rep for 3 mdr. Og har ikke set den siden.
Jeg har kontaktet ham utallige gange, hvor han påstår at telefonen er afsendt men post Danmark. Han giver mig et trackingnr. Som ikke kan opspores. Lover senere at sende en erstatningstelefon, indtil den gamle bliver fundet. Den har jeg heller ikke modtaget.

advarsel til alt og alle

hold jer langt væk fra denne såkaldte butik... henrik snyder betaler ikke for det han køber... henrik skylder mig 1000kr som jeg stadig ikke har modtaget.. han snakker og snakker og hva sker der.. intet... ringer man til ham tager han den ikke svare heller ikke på mails eller noget.. fucking narrøv er han...

Blandet service

Fik skiftet rammen på min iphone 4, da jeg fik den igen var den ikke samlet korrekt, så den kunne ikke få signal, dette blev dog hurtigt rettet uden beregning selvfølgelig. (Dog fik jeg ikke den gamle ramme med, som ikke fejlede noget)
Men afleverede også en Nokia der skulle ha ny software, ca tid 3 uger sagde han.. der er nu gået over en måned, og han svar ikke på trods af 3 mails sendt.

Fuld af fup og gamle aviser-også privat!!!!!

Jeg samler selv på mobiltelefoner og faldt tilfældigvis over Henriks side hvor i han skriver at han gerne tager imod mobiler til hans samling. Jeg havde tilfældigvis en mobiltelefon han ikke lige havde i sin samling så jeg tænkte at vi måske kunne bytte, så jeg skrev en mail til Henrik og forslog da vi begge samler måske kunne finde ud af at bytte lidt med hinanden.

Vi blev enige om at jeg ville sende min mobil med kasse og alt tilbehør til ham og jeg så til at starte med ville få en mobil med lader til som jeg ikke havde.
Dagen efter gik jeg ned og sendte min mobil afsted og få dage efter modtog jeg en mobil men ingen lader som lovet.
Jeg tænkte at det nok bare var en forglemmelse fra hans side, og han skrev til mig at han ville rydde op i sin samling og så ville han sende dem han havde tilovers til mig, han mente der ville være en 8-10 stykker. Jeg tænkte wow det var da fedt, så jeg fandt en af mine "bytte mobiler" frem der var helt ny med alt tilbehør og kasse som han ikke havde og vi blev enige om at jeg skulle sende den til ham dagen efter og der ville han også sende de 8-10 mobiler til mig, men jeg modtog ikke noget.
Nogle dage efter skrev jeg til ham om han havde glemt mig, og han undskyldte med ferie og han skulle få den sendt med det samme. MEN NEJ! Der kom ikke nogen pakke til mig. Nu har jeg rykket efter den 5 gange og der kommer sjovt nok altid noget i vejen. Ferie, Konens eksamen, Børnepasning. Så jeg skrev til ham med en sidste chance og ellers ville det komme frem at han altså ikke hun svindler med sin virksomhed men også privat over for sine "venner" men det fik jeg sjovt nok ikke svar på.
Henrik modtog fra mig 2 mobiltelefoner med alt tilbehør og kasse hvoraf den ene var ny.
Jeg modtog fra ham en tysk mobil og en lang næse :---(

Ved godt at jeg var dum og naiv at tro på ham men troede han havde et hjerte.
Online Unlock

Reply from Online Unlock

1 så havde jeg fra starten af skrevet til dig at den første mobil var uden tilbehør og lader og det var den du fik tilsendt

kasse nr 2 er på vej men jeg har ikke haft tid til at få den sendt afsted nettop pga konens eksame og det at jeg så hang på at skulle passe børn så der er ikke noget svindel med det

de mobiler jeg har og ligge til at bytte med er stort set alle uden tilbehør enkelte med lader og desvære er det heller ikke alle der virker

jeg har faktisk også direkte spurgt dig om det var vigtigt at mobilerne virker og dit svar var til mig at det var det ikke det vigtige for dig var at de var pæne

jeg har ikke på noget tidspunkt lovet dig at de mobiler jeg sendr til dig alle er danske
har skrevet til dig som det om de er med eller uden tilbehør og de virkede eller ikke

god service

Jeg fik skiftet glas+touch+display+ramme omkring glasset. sendte den onsdag og fik den igen tirsdag ugen efter. det er sku service :)
Online Unlock

Reply from Online Unlock

Hej Jonas

det skal lige siges at det er en samsung galaxy s i9000 der er lavet og jeg ikke havde skærmsæt på lager til den model da der blev lavet bestilling

takker for bestillingen

Virksomheden kunne ikke hjælpe mig med det, jeg havde brug for, men gav super hurtigt svar en fredag aften! Herlig service!

Tak for hjælpen

Selvom jeg ikke kunne løse mit problem, vil jeg gerne takke for god og hurtig besvarelse. Så held og lykke fremover. BW

SUPER ARBEJDE - SUPER PRIS

Da min søn smadrede sin Touch-mobil, tænkte jeg å-nej det var den.

Men nej, Henrik udskiftede både glas og touchskærm hurtigt og billigere end jeg troede muligt.

Vil helt sikkert bruge Henrik igen hvis uheldet er ude og anbefale hans service til alle jeg kender.

Kæmpe stor tak til Henrik for et flot udført arbejde
(Nu har jeg igen en glad teenager i huset)

De varmeste hilsner
Randi

Hurtig, billig og god rådgivning.

Udskiftede glas og touchskærm på min Nokia X&, selvom jeg selv havde købt reservedelene andetsteds.
Telefonen var et par dage længere om at nå frem, men ikke Online Unlocks skyld.
Anbefaler gerne firmaet til andre, har faktisk allerede gjort.

Hurtigt ,sikker og flot stykke arbejde !

Jeg har kun ros og sige om Henrik og hans service .
Indsendte 2 styks Nokia N8 til udskiftning af glas +touch I mandags og Modtog mine telefoner onsdag samt en go pris !

Stor tak til Henrik for den fine service og det flotte arbejde .

Hurtig service

Sendte min mobil afsted onsdag, og fik den retur fredag, og det virker bare! Super service og GOD pris!!!!

Venlig og hurtig

Min LG K502 var SIM-låst. Sendte den med post til Henrik, og få dage efter lå den klar til brug til mig på posthuset. Ved en fejl havde jeg ikke betalt for returporto. Henrik gjorde mig blot opmærksom på det, men krævede ikke pengene. et har vi siden i stedet ordnet med en donation til Red Barnet.
Altså: Intet at klage over, tvært imod.
Nogle kalder Henrik svindler. Det er han næppe. En svindler ville ikke opføre sig så ordentligt. Men måske er han en mand, der ind imellem får så travlt i butikken, så enkelte aftaler, ordrer og informationer går i fisk. Det er mangle på organisation og noget ganske andet end svindel.
Erik Farmann

Lystløgner

Se anmeldelse under NF Unlock:

Der skulle politianmeldelse og ransagning før der skete noget. Mobilen er nu afhentet af Nykøbing politi og da mobilen ikke er opdateret iht. aftale er Henrik tvunget til at tilbageføre betalingen.

Elendig service - men til gengæld masser af dårlige undskyldninger/løgne.

5 Super hurtig service

Super hurtig service, 5 stjerner jeg ville gerne give flere men det er ikke muligt, SUPER service

5 stjernernet service

Ville gerne havde låst min X10 op, gik ind på online-unlock sent lørdag aften.
Knap 1 time efter fik jeg en mail med at min mobil var låst op.
Jeg er helt vildt imponeret, en lørdag aften og så få man stadig sådan en fantastisk service.
Hele den oplevelse kostede kun 100 kr og jeg vil med glæde anbefale unlock til alle jeg kender.

Rep. af HTC Desire - Nyt display

Sendte telefonen mandag. Havde den tilbage onsdag. Lynhurtigt service. Yderst rimelige priser. Super !

Unlock gl. Motorola

Prompte follow-up på spørgsmål, og hurtig ekspedition efter modtagelsen. Kan kun være en positiv bedømmelse.
John

Visit Online Unlock