Onlinechancen reviews

Onlinechancen reviews

4.9

Bu och bä

Krångligt att säga upp sig, men snabba och trevliga i mailsvaren!

Dålig vinst

Fick en samsung som inte stödjer svenska. Vad ska jag då med den till??

Har lige modtaget mit skrabelod

Jeg kan nu ikke nikke genkendende til alle de slemme ting som ellers er skrevet.
Jeg har deltaget i en konkurrence og modtaget mit gratis skrabelod som lovet. Derefter har jeg meldt mig ud, hvilket der heller ikke var nogle problemer med. Jeg kan se at de øvrige kommentarer omhandler girokort, men jeg har dog betalt med VISA.
Kan være deres metoder er blevet ændret, det skal jeg ikke kunne sige.
Men thunbs up herfra...

ADVARSEL MOD ONLINE-CHANCEN - FUSK OG SVINDEL !!!

Stor var min forundring da der dumpede et girokort på 79,00 ind af døren fra Online-chancen idet jeg ALDRIG har tilmeldt mig dette koncept som i øvrigt også er svindel. Heldigvis havde de sendt mig en velkomst-email, således at jeg kunne bevise at jeg havde meldt mig ud igen inden for de 14 dages frist man havde, men sikke en frist jeg fik mailen ankom den 15. - så jeg kunne lige nå det. Ja havde jeg bare været på weekendtur så havde det været for sent. Umageligt - har også hørt om folk der ikke engang har fået en mail

Der er INGEN der deltager i nogen konkurrencer overhovedet på onlinechanchen og lign, dette så jeg en IT-expert bevise på TV. Men bortset fra det kunne jeg ikke i min vildelse fantasi finde på at tilmelde mig den slags. Jeg kontaktede dette latterlige firma pr. mail og skrev at jeg havde udmeldt mig til tiden så der var jo ikke mere at snakke om.

Allerede den 3. i næste måned fik jeg et girokort på 179 kr. incl gebyr og trussel om incasso og RKI. 4 nye mail afsendes - 7 dage senere modtager jeg en mail om at jeg aldrig har udmeldt mig og hellere se at må få betalt inden 10 dage ellers kommer der kommer et nyt rykkergebyr + incasso og RKI i en meget truende tone.

Og her er det til min rædsel jeg opdager at mange skriver de betalte pengende bare for at få ro. (prøv selv at google onlinechancen). Det må I love mig aldrig at gøre.

Og ganske rigtigt 2 dage senere lå der et tilbagedateteret girokort på 279,00 kr. Hvilkelt er ULOVLIGT Det lykkedes mig efter 1 måned at få Svinet i en telefonsamtale. Og efter at have forklaret ham alt om købeloven - aftaleparegraffer osv. osv. med meget fast og myndig stemme og forklarede dette lille menneske at jeg var klar til at gå hele vejen.

Så lige pludselig skiftede han 180 graders retning og ligepludselig skulle jeg da ikke batale - tak sagde jeg og samtalen er optaget på bånd (løgn - men det virkede) Sendte han bagefter 7 mails hvor han tilsidst bekræftede

Hovedformålet med at skrive dette er selvfølgelig at udgå dette firma, men vigtigst af alt at kæmpe i mod - og ikke bare betale fordi det står incasso og RKI på hans ulovlige girokort og rykkere. Kæmp imod som jeg gjorde det - og ikke bare betale de 79 eller 179 kr. det er jo det han lever af. Han kan i øvrigt ikke sende folk i RKI med 79 kr. som hovedstol. Jeg har oven i købet forkortet mit indlæg.

Men ufatteligt at det ikke er lukket, og svindleren en tur i spjældet.

Morten

Løgn, fusk og manipulation

Fik e-mail fra onlinechancen om at jeg havde tilmeldt mig på prøve. Ringede derind og sagde at jeg ikke have tilmeldt mig og at det var en fejl. Men jeg skulle alligevel afmelde mig, og det skulle jeg gøre på e-mail. Som sagt som gjort. Senere fik jeg en regning på 79 kr. da prøvemedlemskabet var udløbet. Ringede til kundeservice og sagde at det var en fejl og at jeg havde afmeldt mig på e-mail. Det kunne de ikke bekræfte men sagde at jeg nu var jeg afmeldt. Lige pludselig kunne jeg blive afmeldt over telefonen, men skulle alligevel betale de 79 kr. Det ville jeg selvfølgelig ikke og hver gang der kom en rykker skrev jeg til dem at jeg ikke betalte. Hver gang var meldingen at jeg var tilmeldt bestemt dato og klokkeslet på min computers IP-adresse. Men den dato og tidspunkt de sagde jeg havde tilmeldt mig var over 14 dage før jeg havde skrevet e-mail til dem. Totalt opdigtet.
Jeg blev ved med at nægte at betale selvom der kom anden og tredje rykker, og selvom de tredje gang truede med at sende sagen til inkasso, så skrev jeg at min advokat og jeg glædede os til at se hvor langt de ville gå.
Siden hørte jeg aldrig mere fra Onlinechancen.

udmeldelse

Det er noget værre humbug Intet købt ønsker ikke at være medlem Lene pedersen Købmandsvej 2 6623 Vorbasse

on-line chancen

on-line chancen hverver abonneter ved meget tvivlsom markesføring, hvor man via et web baseret såkaldt "frivilligt spørgeskema" bliver tildmeldt et abonnement. Det er først når man modtager fakturen det bliver helt klart at man både har bestilt (spørgeskema) og har bekræftet abonnementet. Enhver henvendelse til firmaet vil resulterer i, at man for at komme ud af abonnementet, skal man betale første måneds abonnement. Tilsyneladende, uanset aftale og om man betaler eller ej kommer næste månedes regning efterfulgt af rykkergebyr, senere næsten 10 dobles beløbet med gebyre, tillæg og renter. Samt trusler om inkasso sag og ribers.
Aktuelt har jeg modtaget et inkassokrav fra Visma Collectors på kr 631,00. Det oprindelige beløb var på kr 79,00 på det abonnement, hvor det fortsat kun er on-line chancens påstand at jeg har indgået en abonnements aftale.
Jeg har ikke betalt nogle af fub fakture jeg har modtaget og jeg betaler ikke det såkaldte inkassokrav. Det eneste jeg har fået fra on-line chancen er en masse tvivltsomt spam-mail (hundredevis) med labyrint agtige muligheder for at afmelde.
Hvis On-line chancen vælger at føre sagen videre, skal der en dom og dommer til at få mig til at betale.

de er

De lokker unge forbruger, til noget de ikke kan overskue, og så er de fulde af løjen de ansatte. min datter er bleven opkravet 631 kr for noget vi,ikke ved hvad er.

christian philipsen

Virksomheden Onlinechanchen.dk, de sender fakturaer ud til mig selvom jeg alrig har bedt om nogen...

Opkræver uden tilladelse

Jeg modtog en regning fra den onlinechancen.dk. En side, der når jeg har forsøgt at logge ind for at slette mit abonnement indenfor den gratis prøveperiode ikke har genkendt min mail/login.
Efter henvendelse til supporten med protest over regningen gik der ca. 2 uger inden de svarede - dog uden at tage stilling til klagen fra den mail jeg sendte til dem!

Is Onlinechancen your company?

Onlinechancen Details

Onlinechancen.dk - sikre vinderchancer uden digedar!

Visit Onlinechancen