OnlineSki.dk ApS reviews

OnlineSki.dk ApS reviews

9.1

Super ærligt billigt

God service søde mennesker overkommelige priser og fede destinationer

Brug OnlineSki næste gang du skal på skiferie

Hej
Vi er lige kommet hjem fra skiferie i Østrig - Dachstein West. Ferien var bestilt igennem OnlineSki. Udfra billederne på deres hjemmeside var vores forventninger store. Disse blev til fulde indfriet. Vi boede på penion Charlet Edelweiss i en dejlig lys og hyggelig lejlighed med panorama udsigt over dalen. Skiområdet var rigtig godt med mulighed for, at flekse imellem de forskellige områder vha. div. lifte - "Vi" består af Far og Mor samt 2 piger på hhv. 17 og 12 år. Vi er alle på hvert vores niveau fra "begynder" til "ekspert", men der var udordringer nok for os alle. Vi vil helt sikkert bruge OnlineSki igen - Det er også helt sikkert, at vi kommer til Dachstein West igen. God atmosfære og flinke mennesker over alt.

Venlige, ærlige og leverer hvad de lover

Venlige betjening god opfølgning med nyttige informationer, God pris og holder hvad de lover.

Nemt og overskueligt, det eneste vi skulle gøre var at tage afsted;-)

Alt fungerede fra bestilling til afrejse. Nem og overskuelig hjemmeside. Man bliver guidet gennem hele forløbet, hvad enten det drejer sig om betaling eller leje af ski. Fedt at der engang imellem kommer en mail hvor man bliver præsenteret for ting vedrørende ens rejse undervejs fra bestilling til afgang.

Meget pålidelig og god service!

God service - nem kontakt - god information :)

Vi fik en meget fin service, og det var nemt at komme i kontakt med OnlineSki, hvis vi havde spørgsmål. Både på mail og chat. Informationen var også helt i top, både hvad angår ophold, rejserute, vejrmeldinger mm. Så alt i alt en super fin oplevelse.

Kanon god service - hvor kunden er i centrum

Første oplevelse med online ski.Rigtig god service og hurtige til at svare ved henvendelser. Fly, transfer, hotel, ski med mere var helt perfekt. Det er ikke sidste gang vi bruger online ski. Kan varmt anbefales hvis man vil have høj kvalitet og god service til en meget fornuftig pris.

SUPER god oplevelse, bruger HELT SIKKERT onlineski næste år

Fra første opkald om evnt rejse til skiferien til vores familie var bestilt var servicen helt i TOP.
ALT levede fuldt ud op til vores forventninger, virkelig lækkert hotel, smilende og imødekommende personale på hotellet og rigtig lækker mad.
Næste år bruger vi med garanti onlineski igen.
Pris i bund, men service logi m.m i top. What not to like ;-)

Gedigent, billigt og nærværende kundekontakt.

Igen i år har vi haft fornøjelsen af Oneline.dk, som arrangør af vores skiferie.
Og igen en særdeleshed god behandling. Arrangørerne er tilgængelige i forhold til de forskellige spørgsmål, der altid forekommer i forbindelse med planlægningen af en skiferie. Mine spørgsmål er således altid blevet besvaret nærmest inden de var sendt af sted.
Det giver altså en følelse af nærhed og tilgængelighed, som jeg ikke har oplevet tidligere, når vi i andre sammenhænge har bestilt rejser.
Venlige hilsner
Karsten.

Min skeptis blev gjort til skamme.

Det var første gang jeg har prøvet at bestille min ski ferie på OnlineSki. Jeg var lidt skeptisk over om det nu virkede. Der var jo ingen "guider" på stedet til at hjælpe. Men alt gik perfekt. Jeg blev hele tiden opdateret på min PC om hvad der skulle ske. Ved ankomsten stod der en TAXA som kørte os til hotellet. Hotel, ski leje, lift kort og ski skole virkede perfekt. Det er ikke sidste gang jeg rejser med OnlineSki.

SUPER FERIE ... TIl den billigste pris

Vi har lige kommet hjem fra en SUPER Ski-ferie i Berchtegade i Tyskland.
Vi har KUN gode minder, lækker KÆMPE stor lejlighed, med en lille the-køkken og som ekstra Pool og wellness rum i kælderen.
På de bakker vi havde valgt, var lige efter vores smag ... Der var både noget nemt for dem af os der ikke var så gode på ski .. Og til dem af os der ville have fart, der var der også gode muligheder. .. Søde og rare og hjælpsomme Lift-folk som talte både Engelsk og Tysk
Vi talte med lidt med en anden Dansk familie, de havde valgt at lave en RIGTIG billig ferie .. De havde at rejse selv, selv finde bolig, selv at leje ski, selv at finde Ski-skole , selv finde Ski-sportsted ... Og de havde betalt 1500 mindre end os .. !!!
Så ... Vi vil MEGET gerne anbefale Online-Ski .
God service .. rare mennesker ... Og vigtigst af alt ... BILLIGST.

Familien Ellebæk
Gedved

Perfekt og hurtig betjening!

Ale forløb hurtigt, effektivt og til tiden. Tak for god service.

Utrolig godt tilfreds med on-lineski - meget hjælpsomme.

Kan kun anbefale online-ski til andre. Vi har slet ikke haft noget "bøvl" med hverken bestilling, indkvartering eller andet.
Boede i Haus Edelweiss i Berchtesgaden, som varmt kan anbefales, især hvis man er mange afsted. Utroligt dejligt hus. Vi spiste på Gebirgshäusl, morgenmad og aftensmad, og der var heller ikke noget at klage over.

Onlineski har en af de mest brugervenlige hjemmesider.

Nemt og overskueligt på hjemmesiden. Hotel mv. absolut i orden. Ikke så meget service i form af guider mv. på skistedet, men derfor er prisen bestemt konkurrencedygtig.

Det bedste ved rejsen var næsten, at blive hentet af Limoservice i lufthavnen og kørt til hotellet. Det har jeg ikke prøvet før. Det fungerede perfekt.

Det værste er at man skal svare på Trustpilot.

alt i alt fin behandling og meget lidt irritation

God og hurtig service både på mail og telefon før afrejse! Lidt ærligt at der ikke blev gjort opmærksomt på at der ikke var ovn i det 'køkken' i den lejlighed Vi havde lejet.

Super service, fra start til slut.

Når det nu var første gang at skiferien skulle gå syd på, så var vi lidt usikre på hvor vi skulle tage hen. Vi kontaktede Onlineski.dk som guidede os til det rigtige sted, og det var vi glade for. Alt har været tilfredsstillende, lige fra bestilling online og dokumenterne der blev tilsendt, lejligheden og området i sig selv.
Så dermed er det ikke sidste gang vi benytter Onlineski.dk til vores skiferie.

Alt fungerede perfekt

Vi kan kun anbefale at bo i Kastner lejlighederne. Rigtig sød værtinde. God beliggenhed og udsigt fra lejlighederne. Alt skiudstyr var fundet frem ved skiudlejningen, støvlerne passede og skiene var på forhånd tilrettet støvlerne. Det tog derfor ikke ret lang tid, at få fat på skiudstyret. Rigtig fin betjening også ved skiudleveringen. Den eneste minus ved vores skiferie var, at det var helt grønt i dalen og tøvejr. Men der var sne på pisterne, og vi har alt i alt haft en fantastiks skiferie. Mvh Mona Knudsen

OnlineSki.dk giver den bedste service

Af de forskellige rejsebureauer jeg igennem tiden har prøvet, har OnlineSki.dk givet den bedste service til dato. Der er styr på alt og fra det øjeblik du har godkendt betalingen kan du læne dig tilbage og tage forskud på din ferie - du behøver ikke at bekymre dig om mere.

Går stadig rundt med store smil .......

Var i vinterferien (uge 7) 2014 i Schladming og boede på Hotel og pension Moser. En fantastisk ferie, hvor hotel Mutti altid stod parat med hjælp og svar på alle mulige spørgsmål. Rigtig hyggelig pension med "solid" østrisk menu. Der boede næsten udelukkende familier med børn, så der var god stemning og hygge/hyggesnak mellem alle - både ved borderne og i den udendørs opvarmede swimmingpool :-).
Ski området er super - og perfekt for en "blandet" familie med begyndere, let øvede og snowboardere.
Kælkebakken - godt 7 km lang - er simpelthen et must ..... den SKAL bare prøves - nøj hvor vi grinede - stort set hele turen nedad........
Om Online ski kan vi kun sige : Super fin service, med god (og tålmodig) vejledning.

Skal helt sikkert derned igen.
Familien Bak Buus

OnlineSki.dk ApS Details

Danmarks billigste skirejser for hele familien til Lofer, Maria Alm, Wagrain, Schladming, Wilder Kaiser, Grossarl, Dachstein West og Tauplitz i Østrig - og Berchtesgaden i Tyskland

Visit OnlineSki.dk ApS

Write to: info@OnlineSki.dk