Onlinewonderland.dk reviews

Onlinewonderland.dk reviews

8.6

Anbefaling herfra

Super søde sælgere. Flot tøj til rigtig gode priser og hurtig levering:) Kan klart anbefale denne fantastiske side:)

Fede varer, til lave priser med hurtig levering :)

Er en meget tilfreds kunde, og kan kun anbefale denne Webshop :) tjek den ud !

Fabulous

Har kun positive ting at sige om onlinewonderland ! Super fede kjoler til ingen penge og hurtig for sendelse .. Har kun været glad for mine ting som jeg har købt her .. Kan stærkt anbefales :) !!

Billigt, hurtigt og kanon service

Købte en sommerkjole til min kæreste, den ankom to dage efter fint pakket ind. Var lidt i tvivl om størrelsen, men det kunne de heldigvis hjælpe med.

Hurtig service, dårlig pakket

Jeg bestilte nogle vare fra denne side og fik det ganske hurtigt og de levede op til mine forventninger, MEN og det er desværre et stort men, mine vare var pakket i en LILLE pose som var gået op (helt op) så mine ting kunne ryge ud. Postvæsenet havde så sat en elastik på så alle tingene var der, men stadig lidt ærgerligt.
Derfor kun 4 stjerner.
www.onlinewonderland.dk

Reply from www.onlinewonderland.dk

Vi sætter stor pris på at du tager dig tid til at gå ind og hjælpe os, og vores kunder ved at kommentere din oplevelse - mange tak!

Hvis du har problemer med dine varer efter forsendelsen så ser vi meget gerne at du kontakter os.

Til info: Så sender vi nu vores vare i tykke papkasser :-)

Mange hilsner onlinewonderland.dk

Bestilte en varer som kom allerede få dage efter at jeg havde bestilt. Super dejligt. Dog kunne jeg godt have tænkt mig, at der lå en retur seddel i, hvis denne varer nu ikke havde levet op til mine forventninger. Derfor vælger jeg at give 4 ud af 5 stjerner.
www.onlinewonderland.dk

Reply from www.onlinewonderland.dk

Tusind tak fordi du gav dig tid til at kommentere din oplevelse ved at handle hos os!

Vi har efter din anmeldes gjort bedre opmærksom på at kunden bedes skrive til os hvis de ønsker en retturblanket. Derved spare vi nogle omkostninger og kan derfor sælge tøjet billigere.

Mange hilsner Onlinewonderland.dk

Hurtig forsendelse

Jeg surfede på nettet og faldt over www.onlinewonderland.dk.
SUPER fin side som bestemt er et besøg værd...
Jeg købte en strik og den var leveret hos mig dagen efter. Som jeg kan se andre også har skrevet var varen leveret næsten før den var bestilt. Kanon dejligt, at det går så hurtigt. Det er ikke sidste gang jeg handler der.

Super kundeservice og flotte varer :)

Jeg kan klart anbefale at handle ved OnlineWonderland.dk :) Kvaliteten er god, flotte varer og hurtig levering :) Kundeservicen er i verdensklasse :) Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg handler her. :)

det gik stærkt

ingen ting at klage over .det kom næsten hurtigere end det var bestilt.tak for dejlig service.

jeg kan helt klartanbefale onlinewonderland.dk

Super brugervenlig side!

Jeg handlede hos www.onlinewonderland.dk for første gang igår.
Jeg stod og skulle bruge en fed fest kjole til weekenden, så jeg tænkte at jeg hellere måtte være i god tid denne gang, derfor surfede jeg lidt rundt på nettet og faldt over denne side. Jeg synes det var en fed forside, så jeg tænkte jeg hellere lige måtte tjekke det ud. Jeg kom ind under kjoler og så den her smukke kjole http://www.onlinewonderland.dk/kjoler/angela-elegance-kjole-solv.html og tænkte den må jeg eje :D Så jeg bestilte den igår, og i dag havde jeg pakken, det kalder jeg hurtig levering. Kvaliteten er VIRKELIG god! :)

Jeg kan helt klart anbefale www.onlinewonderland.dk

www.onlinewonderland.dk Details

Visit Onlinewonderland.dk