Only reviews

Only reviews

8.5

Nemt og meget hurtigt!

Min bestilling kom dagen efter jeg havde bestilt. Gratis fragt og mulighed for gratis retur! :)

Tilfreds!

Bestilte nogle bluser hos Only, og allerede to dage efter var pakken i min nærmeste GLS-pakkeshop - at de så ikke "havde modtaget" min pakke og at jeg måtte gå forgæves for at komme igen dagen efter hvor de havde "modtaget" (læs; fundet) min pakke er bestemt ikke Only's skyld!

Handler gerne hos Only.dk igen!

Bestilte en ny vinterjakke søndag, og modtog den i dag, tirsdag. God kvalitet, og dejlig varm. Handler helt sikkert her igen.

Rigtig god onlineshop - virkelig dårlige betalingsmuligheder

Jeg er meget tilfreds med only og de andre bestseller onlineshops (Vero moda, Pieces, Vila etc) MEN! Da jeg er studerende sætter jeg stor pris på at kunne vælge mellem forskellige betalingsmuligheder. Men her kan man kun betale med faktura eller konto via Klarna, hvilket jeg synes er virkelig ærgerligt. Klarna har ekstremt dårlige anmeldelser da kunderne oplever faktura og gebyr-problemer og Klarna har endda været med i programmet "Kontant" pga dette. Jeg har selv kun brugt klarna én gang (via et køb fra nelly.com) hvor jeg netop oplevede problemer med ikke at modtage en faktura men istedet flere gebyrer for ikke at betale fakturaen, hvilket samlet set gør at jeg helt afholder mig fra at benytte dem. Dette begrænser derfor også mine køb hos bestseller. Hvis de skiftede finansieringspartner (eller hvad den slags hedder) hvilke jeg bruge onlineshoppen en hel del mere. Virkelig god onlineshop - rigtig dårlig finansieringspartner

Gode vare... Hurtig levering

Holder hvad de lover.

Der blev skrevet at varer bliver sendt inden for 2 dage, og det gjorde de. Bestilte i onsdags og mine bukser kommer i morgen. Der er god information, god behandling og hurtig levering.

Alles prima!

Es kann einfach und bequem bestellt werden und es wird schnell geliefert.

Jule

Schnelle Bearbeitung,Lieferung wenige Tage nach Bestellung,Artikel gut erhalten!
Kauf auf Rechnung möglich trotz Erstbestellung!
Super!

Sehr guter Service

Ware wurde wie versprochen pünktlich geliefert.

Alles super

Die Lieferung erfolgte super schnell und die Ware war auch super. Bestelle jetzt öfter dort.

God hjemmeside!

Deres nye funktion (jeg har ikke set den før) med at kunder anmelder og samtidig bedømmer om kjolerne er store eller små i størrelsen synes jeg er super godt! Deres samarbejde med de andre Bestseller butikker er også super godt.

Godt udvalg og hurtig fragt

Shopper næsten kun tøj på nettet efterhånden. Det er bare billigst og nemmest.

jævn oplevelse som grænser til det kedelige

Kedelig webside som ikke giver meget inspiration.
Smalt udvalg og mange udsolgt situationer.
Dog er det gode priser og hurtig levering.

Fint

Fik nogle fede ting ret billigt. Og det blev leveret ret hurtigt! Udvalget kunne dog være større.

Ok hjemmeside

Only.dk har et ok udvalg af billigt tøj. De levere hurtigt med postdk, og varen er godt pakket ind. Dog synes jeg deres fragt er lidt dyr, og at de er lidt langsomme om at refundere pengene, hvis man sender retur.
Ellers er Only.dk en fin hjemmeside.

Fan hurtig betjening

Jeg købte et par bukser over only.dk som kom 4 dage efter som lovet. De var desværre en forkert størrelse så jeg sender dem tilbage og 2 dage efter står pengene igen på min konto. Det er da service!

Kanon e-butik

Kan kun anbefales - super kort leveringstid, rimelige fragtomkostninger. Eneste minus er udvalget - det måtte gerne være større.

Is Only your company?

Only Details

Jeans trends, microblogging, fashion bloggers’ tips and much more on ONLY.COM

Visit Only