Only4kids.dk reviews

Only4kids.dk reviews

7.0

Skuffende service!!

Har endnu ikke modtaget min vare, selvom den er betalt!
Jeg bestilte en cykel torsdag som var på lager med 1-2 dages leveringstid - dvs den burde komme senest mandag.
Pengene blev trukket i fredags, og ifølge deres egne handelsbetingelser trækker de først penge, når varen sendes.
I mandags havde min datter så fødselsdag, men cyklen, som hun skulle have i fødselsdagsgave er endnu ikke kommet, og inde under ordren, står der bare processing, dvs den er endnu ikke sendt, på trods af at pengene er trukket!
Telefonisk kan man godt opgive at komme igennem, for de tager ikke telefonen, men lader den ringe indtil en telefonsvarer, som siger man skal kontakte dem via mail.
Det har jeg så gjort, og håber på at få pengene retur straks, da jeg så vil købe cyklen et andet sted.
På sygedagpenge har jeg nemlig ikke råd til det før pengene kommer retur.

_________________________________________________________________ Update!
Sørme om ikke cyklen lå i postbutikken og ventede på mig... dog er den sendt fra et andet firma, som jeg ville have købt den fra, når jeg fik pengene retur...
Meget mærkeligt!
Så de har købt den hos det andet firma, og fået den sendt direkte til mig.
Så nu har jeg ingen anelse om hvordan jeg skal forholde mig mht garanti osv hvis nu noget går galt med den... Underligt, underligt, men i det mindste er min datters cykel dukket op!
Jeg vil nok aldrig handle med dem igen, for selvom varen er dukket op, er det meget dårlig kommunikation fra deres side af
Only4kids ApS

Reply from Only4kids ApS

Vi er selvfølgelig kede af at have fået denne anmeldelse.

Vi er dog meget uenig i klagen.

Fakta på sagen.

1. ordren er bestillet 19.44 torsdag aften og skal bruges mandag ( Dog uden at gøre opmærksomme på dette). Det tidligst vi kan nå at sende varen er om fredagen.
2. Levering – Vi sender varen om fredagen med tracking nummer 00370720681815108450 Det kan ses på Postdanmark.dk. Derfor hæver vi også din betaling om fredagen. På tracking nummeret kan det også ses at Postdanmark har været hos dig mandag d.31. marts men I har ikke været hjemme. Postdanmark har lagt en seddel i Jeres postkasse og I henter først varen dagen efter.
3. Mange webshops inkl. f.eks. Wupti.com og whiteaway får leverandøren til at sende varen direkte til kunden, så det er meget normalt og kunden spare penge.
5. Cyklen er billigere hos os end det andet sted du ville have købt den. I forhold til vejledende salgspris har du sparet mere end 20%

Så for at summe op. Varen er sendt og leveret til tiden, pengene er trukket da varen er sendt, du har gjort en god handel og sparet penge på cyklen og produktet er i orden.

Hurtig levering og mange produkter til gode priser. Helt sikkert stedet at købe legetøj.

nemt og vildt hurtig levering!

jeg fik varerne dagen efter jeg havde bestilt og det var super overskueligt at bestille derinde :) dog synes jeg det var lidt dyrt og der var ingen returseddel med - det synes jeg var lidt underligt..

Super sted at handle

Har købt legetøj til børnebørnene til jul, hvilket jeg er yderst tilfreds med.
Hurtig bestilling og levering.
Kan helt sikkert anbefales til andre.
Mine bedste anbefalinger.

Lever ikke op til deres egne leveringsbetingelser.

Jeg havde bestilt et legekøkken fra Only4kids, men modtager så en mail om, at de ikke leverer til Samsø, hvilket jeg synes er meget mærkeligt eftersom der på deres hjemmeside står følgende: "Leveringstiden er 1-2 hverdage. Vi leverer til hele Danmark. Til ikke-brofaste øer skal der forventes yderligere 2 leveringsdage."
I øvrigt har jeg haft en mailkorrespondance med dem, som er mildest talt uheldig.
Only4kids ApS

Reply from Only4kids ApS

Som så mange andre webshops kan vi ikke levere til øer som f.eks. Samsø og Bornholm da fragtomkostningen er for stor.

Dette skriver vi også i vores handelsbetingelser.

Effektivt og hurtigt

Kan kun anbefale denne side. Skulle købe Brio tog og bane til barnebarnet. Eneste site, hvor jeg fandt et begyndersæt

Fabelagtig service og meget konkurrencedygtige priser

Vi er dybt imponerede. Super god service og lynhurtig levering. Da det viste sig, at det løbehjul vi havde bestilt, ved en fejl alligevel ikke var på lager, spurgte Only4kids straks, om vi i stedet ville have den bedre og dyrere udgave - uden at vi skulle betale mere. SÅDAN!!
Vi har ALDRIG gjort en bedre internethandel, og det er bestemt ikke sidste gang, at vi har været kunder i butikken!

FED hjemmeside og super service

Jeg har handlet flere gange hos Only4kids, da de har nogle lækre varer. Senest har jeg købt en Lamborghini elbil, som min søn er ellevild med. Og de gange, hvor jeg har haft spørgsmål, så har jeg fået hurtig og effektiv respons på både email og telefon. En VARM anbefaling her fra, tak.

Tak for god support og hurtigt levering!

Jeg skulle bruge en gave til min fætter og jeg fandt en Brio togbane på only4kids.dk, til en rigtig god pris. Jeg snakkede med butikken for at sikre mig at den var på lager og bestilte så, og ganske som lovet havde jeg pakken i tide :)

God pris, God service, hurtig levering. Kan kun anbefale andre at handle ved only4kids.dk.

/Daniel

Fin pris, men dårlig service i forbindelse med levering

Købte Duplo til en rigtig fin pris. Jeg valgte selv at afhente varerne på Only4kids' lager i Hvidovre - det kan jeg ikke anbefale andre at gøre! Jeg undersøgte at der var åbent onsdag før påske, men da jeg kom derud var der ingen på lageret - på trods af at åbningstiderne fortalte noget andet. Da jeg forsøgte at ringe til lagerets telefonnr. var der ingen der svarede. Det var der heller ikke, da jeg forsøgte at ringe til Only4kids, blot en telefonsvarer, der siger at man kan sende en mail. Jeg har tidligere oplevet, at det er svært at komme igennem til personlig betjening hos Only4kids.

Da min mor afhentede varerne efter påske, var hun mildt sagt ikke begejstret for servicen. Det tog utroligt lang tid for dem at finde varerne og hun følte sig ikke specielt godt serviceret.

Hurtig levering, men DÅRLIG service efter købet

FIrmaet leverer hurtigt og det er super fedt, men leveringsmuligheder og servicen efter købet har jeg dårlig erfaring med. Man kunne vælge pakkeshop med GLS til en nærligende kiosk, hvilket jeg gjorde, men det blev sendt med Postdanmark i mit navn, som om jeg boede på adressen, hvor kiosken lå. Det gav en masse ballade, med det sted den, hvor den var leveret til samt, dem som havde sendt pakken, da det ikke var Only4kids, men producenten. Jeg har aldrig fået svar fra herken Olyn4Kids eller producenten, hvem som lavede fejlen (ingen vil åbenbart være voksen og stå ved sin fejl) Derfor kan jeg på ingen måde give god bedømmelse af Only4Kids, for det fylder mere end den hurtige levering

Varmeste anbefalinger

Købte en større mængde Lego tirsdag aften. Fik mail onsdag om at varen var afsendt med GLS. Varene var fremme torsdag. Sådan skal det gøres. Hermed mine varmeste anbefalinger.

Only4kids, men også for voksne

Jeg var på jagt efter lidt Lego Technic tilbehør, fandt hvad jeg søgte til en fin pris og fik det leveret mandag, efter at have bestilt torsdag. Fin oplevelse!

Bedste pris. -dog lever de ikke helt op til hvad de lover.

Vi bestilte en sansegynge, da der på hjemmesiden stod, at den var på lager og der kun var 2 dages leveringstid. Jeg skrev selv til dem efter 3 dage, hvornår jeg kunne forvente gyngen leveret og fik først svar da om at den ville blive afsendt samme dag. Modtog gyngen 2 dage derefter med danske fragtmænd. Havde været rart med mere info, en mail når ordren var afsendt osv..

Hurtig, venlig og præcis levering

Havde overset flere julekalendere, fandt dem hos Only4Kids og måtte bestille efter deadline. Et ord er et ord, også i telefonen og jeg fik som bestilt; god pris, flot service og præcis levering. Sådan, min varmeste anbefaling!

Hurtig levering - forbedringer er dog mulige

Købte Jungle Gym udstyr hos only4kids. De har næsten hele sortimentet med 4-6 dages leveringstid. Vores ordre blev afgivet om lørdagen og var fremme om torsdagen, så det var jo perfekt.
Eneste minusser og grunden til at der ikke gives topkarakter er:
- Ingen mulighed for at følge ordrestatus på hjemmesiden (vi kunne i hvert fald ikke finde den).
- Ingen mulighed for at vælge leverance med PostDanmark. GLS er ok, hvis man har mulighed for at være hjemme i dagtimerne og ellers via ordrestatus kan se, hvornår varen er afsendt. Hvis man ikke har mulighed for at være hjemme, er Post Danmark at foretrække selv om det koster lidt ekstra, da de fleste bor nærmere et posthus end et af GLS' få centre.

OPDATERING i 2011:
Da vi ville ordre noget mere fra only4kids.dk fik vi et noget dårligere indtryk end ved tidligere handel. Denne gang havde vi nogle spørgsmål til ordren (blandt andet hvorfor levering pludselig kostede 300kr og ikke 70kr som forrige gang selv om ordren var af samme størrelse). Vi sendte spørgsmålene til butikkens emailadresse, men selv efter at have ventet over en uge og rykket dem modtog vi intet svar. Vi valgte så at finde en anden butik at handle i, for hvis en netbutik ikke besvarer email, så lugter det. Tænk hvis det var et problem med en vare vi ville rapportere.
Derfor nedgradering fra 4 til 2 stjerner herfra,

hurtig levering, og god pris

Købte en peg perego traktor hos only4kids, og allerede dagen efter kl 8 om morgenen ankom pakken med GLS det kan vist ikke gøres meget hurtigere. At prisen så også var et par hundrede billigere end andre steder gør jo bare only4kids til et sted, jeg ihvertfald kigger på næste gang der skal bestilles noget til ungerne
vh
Bjørn

Firmaet bruger GLS så varen kommer før den almindelige omdeling med Post Danmark. Nem navigation på hjemmesiden.

Only4kids ApS Details

Legetøj online er only4kids.dk. Vi fører alle de store kendte mærker som Lego, Brio, Puky, Jungle Gym, PegPerego, Braun Legetøj, Miele Legetøj, Scalextric etc. Hos only4kids.dk kan du kun bestille varer der ER på lager. Det betyder at alle varer leveres indenfor 1-2 dage - medmindre andet er anført. Only4kids.dk er e-handels godkendt, hvilket er din sikkerhed for en god handel på internettet. Vi håber at kunne betjene dig i nær fremtid.

Visit Only4kids.dk

Write to: info@only4kids.dk