GO DREAM / Oplevelsesgaver.dk reviews

GO DREAM / Oplevelsesgaver.dk reviews

7.6

Udløbsdato ikke iorden !

Vi fik for 3,5 år siden et gavekort til oplevelsesgaver.dk på 1800.-
Kort tid efter vi fik gavekortet, startede en periode med børn. Og gavekortet kom i skuffen, og tiden er fløjet af sted ... (det kender alle med børn nok) vi sidder så en aften i sofaen og aftaler at NU skal vi have brugt det gavekort og rigtig forkæle os selv lidt ...
Men hvad vi desværre ikke havde set var, at det udløber efter 3 år...
- Det er selvfølgelig dumt af os, at vi ikke har set det! Men ikke i orden at man så bare har tabt sine 1800 kr !
Man burde kunne registrerer sit køb på hjemmesiden, og så evt få en mail når der var 1 år / ½ år tilbage...
- Det er bare for total surt at pengene nu bare ryger ind på oplevelsesgaver.dk konto. og man ikke får en skid for dem.
Og svaret fra oplevelsesgaver.dk lød bare : Bare ærgerligt!

Hej Jesper,

Jeg kan godt forstå at du synes det er super ærgerligt at dit gavekort er udløbet.
Vores gavekort har en gyldighedsperiode på 3 år, hvilket vi vurderer er en rimelig periode at få brugt sit gavekort i – det gør os desuden også til den ”oplevelsesudbyder” med den længste gyldighedsperiode på markedet.

Vi ønsker selvfølgelig at yde den bedst mulige service overfor samtlige af vores gavekortholdere, og derfor har vi netop besluttet at definere vores ”spilleregler” ud fra nøje velovervejede vilkår, som vi vurderer som værende absolut rimelige. Af gode grunde er vi derfor ganske strikse med overholdelse af disse retningslinjer.

På baggrund af ovenstående kan jeg desværre ikke hjælpe dig med dit gavekort, men står selvfølgelig hellere end gerne til rådighed for eventuelle spørgsmål du måtte få, enten til ovenstående, eller generelt i fremtiden.

Ikke informerende website.

Jeg har fået et gavekort, men kan simpelhent ikke få det indløst. Der står hverken på selve gavekortet, eller når jeg logger ind med ID-nummer osv. hvor mange penge det er på.
Det her er hvad der står:
SÅDAN GØR DU:

1) Find den oplevelsesgave du ønsker at ombytte dit gavekort til
2) Tilføj oplevelsen til din kurv
3) Indtast indløsningskoden fra dit gavekort i feltet 'betal med gavekort', når du kommer til bestillingsoversigten
4) Tryk 'Indløs gavekort' - beløbet er nu fratrukket prisen og fremgår af oversigten
5) Du kan nu shoppe videre eller afslutte købet ved at trykke 'Bestil/fortsæt'

Men hvordan skal jeg vide, hvilken oplevelse jeg kan vælge, hvis jeg ikke ved, hvad mit budget er???

Jeg når at ringe 3 gange før, at jeg kommer i kontakt med dem, men da jeg får kontakt, giver de mig også et klart og tydeligt svar.

Hej Karl

Tak for din anmeldelse.

Vi må beklage hvis du har modtaget et gavekort, hvorpå der ikke er skrevet gavekortets gyldighed. Alle vores gavekort er idag afmærket med en pris. Vi har ikke hørt fra andre at beløbet ikke figurerer på deres gavekort, så der må klart være tale om en misforståelse eller et gammelt gavekort.

Jeg er glad for at du ringede herind og fik den hjælp du skulle bruge Hvis du stadig har brug for hjælp til at foretage din ordre må du endelig ikke tøve med at ringe herind igen.

Nadja
Customer Care

NEJ!

Gavekort til en forpremierefilm endda med rød løber og forfriskninger!! Lyder det lækkert, ja men slet ikke det der blev oplevelsen. Vi skulle til forpremiere på Divergent i Cinemax på Fisketorvet. Der var så lidt personale, så de slet ikke kunne give "forfriskninger" (hvad det så end var) til gæsterne, derfor blev vi sendt ind i salen uden nogen form for popkorn eller lign. Gavekortet havde kostet kr. 300! og det eneste vi fik var en dårlig logistik, billetter vi måtte rykke for og ingen forplejning før forestillingen- skuffende. Det var en dyrkøbt biograftur. Ydermere gik der ca. et halvt år før der belv udbudt "rød løber arrengement" som gavekortet kunne bruges til. I løbet af dette halve år, har jeg flere gange kontaktet "oplevelsesgaver" for at høre, hvornår der ville udbudt en forestilling, oftest var personalet uvidende, og forklarede sig med "at det ikke var dem der sad med denne opgave". Havde vi købt en biograftur for to, så var vi sluppet billiger, og der havde fulgt popkorn/sodavand med i prisen.

det er ok

jeg synes ikke indpakningen til ekstra 12-25 kr er noget.

Ekstrem hurtig og venlig hjælp ved fejl i bestillingen

Opdagede i dag (nogle uger efter selve købet var gennemført) at der var en fejl i min bestilling. Skrev febrilsk til butikken og forventede sure miner og "Det kan vi ikke hjælpe med", men der gik under fem minutter før en sød person havde fikset problemet og alt var i den skønneste orden :D

Dog virker selve gavebeviserne ret rodede, da der øverst står "Gælder i 3 år", et andet sted "Gælder i sæson 2014" og et tredje sted "Gælder til marts 2015"...?

bryllupsgave

Den vakte hos brudeparret. De har ikke benyttet den endnu.

Efter jeg blev skuffet blev det gjort godt igen

Efter jeg i første omgang blev fratrukket for mange penge, fik jeg penge tilbage med det sammen og den rigtige beløb blev fratrukket.
Det drejede sig om en Rabattkode som ikke havde fungeret i første omgang.
Jeg er ikke dansker, så den også være at jeg ikke havde forstået vejledningen korrekt.
Kundeservice var meget venligt og har overført penge tilbage med det samme og har også hjulpet mig, hvor jeg skal indtaste Rabattkoden. Kundeservice har også ventet på telefon indtil jeg havde overført penge korrekt.
Kundeservice var meget hjælpsom og tålmodelig.
Stor ros til telefonisk Kundeservice

Hej Christine,

Tak for din feedback.

Vi har efterfølgende på de næste kampagner der vil blive lavet, prøvet at skrive mere udførligt hvordan rabatkoden skal benyttes, så det ikke bliver misforstået.

Jeg er dog rigtig glad for at høre du kontaktede vores kundeservice, så vi kunne rette op på problemet og du kunne gøre brug af din rabatkode og få dit ønskede gavekort.

Du må endelig ringe eller skrive igen hvis der er andre oplevelser vi kan hjælpe dig ud på.

Fin og hurtig sendtFin

Fin,hurtig og nem at bestille!

Konge golfdag

Tirsdag D 25/3 spillede jeg 18 huller i min hjemmeklub, hvilket gik ret skidt, fik 25 point, og jeg skød en anden spiller ned ved at jeg ikke havde styr på mit sving. D 28/3 var jeg så nede ved Kenneth i Randers fjord golfklub, og havde en vild sjov og utrolig lærerig dag. Vi startede ud med at sidde og snakke om hvad JEG havde brug for, jeg fortalte ham om hvor ustabil jeg var i mit sving og hvor skævt jeg skød, jeg lå i handicap 32,1.
Vi tog en tur på driveingrangen hvor han satte mig til nogle øvelser, som han optog og vi kiggede dem løbende igennem og rette til, så jeg fik mit helt personlige sving, havde fx et venstre ben som gerne vil krølle sig sammen og nogle arme som var lidt slatten.
Det blev der rettet godt op på, og efter et par timer gik vi så ud og spillede 9 huller. Og selvom jeg faktisk havde fået en helt ny sving teknik så gik det bedre end det ville før.
Efter jeg kom hjem har jeg studeret de videoer Kenneth lavede af mig, og det har hjulpet mig til at jeg kan huske de små detaljer som han fortalte.
Tirsdag D 1/4 skulle jeg så spille min næste match, der fik jeg så 21 point, men det skal så siges at det var på kun 9 huller så er kommet ned i 30,6 nu og ved jeg kommer meget længere ned nu.
Så alt i alt, alle kan få noget ud af en dag med Kenneth og jeg ved at det ikke er sidste gang at jeg køre 100km for at komme til at træne med ham. (Giver kæresten et gavekort ud til ham, og vil så selv med som person nr 2)
For det er alle pengene værd!!

utrolig hurtig og venlig

positiv oplevelse hurtig og nem betjening

nemt

Det er nemt at bruge, og der er god hjælp at hente, hvis man har brug for det. Der er mange forskellige gavekort at vælge imellem, hvilket er rigtigt godt. Der er noget for enhver smag.

Fint og nemt

Der var ingen problemer med at finde den oplevelse jeg søgte og få den bestilt, inden for få minutter. Kan sagtens anbefale at købe gavekort her.

Det eneste problem nu er bare ventetiden til den dato hvor oplevelsen finder sted :).

Effektivt

Da jeg havde lagt mig fast på, hvilken oplevelse, jeg ville give i gave, var det superhurtigt at bestille og betale. Hvis man synes, at gavekortet skulle have et lidt mere proffessionelt præg end en sort/hvid print, kan man for kun kr. 12,- få tilsendt farvegavekort med kuvert. Nemt!

Godt og let at bestille

Det var let og at bestille en rejse et sted hen.

Hvorfor kan man ikke bruge hotelophold i hverdagene

Det er det eneste minus der er.

Hej Margrethe.

Tak for din anmeldelse:)

Du har fuldstændig ret i at der desværre ikke er mulighed for at booke din oplevelse, til "Hotelophold for 2", på hverdage. Årsagen er den, at efterspørgslen er langt større på weekendophold, end på ophold i hverdage.

Hav en dejlig dag:)

Tine
Kundeomsorg

Helt klart en super professionel behandling af mig som kunde!

Super dejlig oplevelse, svar på alle spørgsmål ifm købet i mit tilfælde et TIVOLI årskort. Det kan jeg varmt anbefale til alle.

Effektivt og professionelt

jeg bestilte årskort til Tivolig gennem oplevelsesgaver.dk og det hele virkede fint og professionelt!

Jeg sparede 15%

jeg skulle alligevel til at købe Tivolikort, så det var helt fint, at der lige kom et tilbud, hvor jeg kunne spare 15%
mvh
JSP

besværlig proces

besværlig proces, men rigtig god kundeservice

Hej Emil,

Mange tak for din feedback.

Vi prøver så vidt muligt at gøre processen, så nem som mulig.
Og vi lægger derfor også en beskrivelse med ved gavekortet.
Vi vil dog tage det med videre, for at kunne få gjort processen mere enkel og brugervenlig.

Jeg er glad for at høre at du kontaktede vores kundeservice for hjælp og at du fik den nødvendige hjælp.
Du må endelig ringe eller skrive igen hvis du skulle få brug for hjælp.
Så sidder vi klar herinde til at hjælpe dig.

3 års gyldighed og gratis ombytning

Om Oplevelsesgaver.dk:

Hos GO DREAM Oplevelsesgaver.dk lever og ånder vi for oplevelser. Vi tænker i oplevelser, drømmer om oplevelser og lever dem ud. Vi har derfor gjort det til vores mission at samle et stort sortiment af meget forskellige oplevelser, som vi håber kan give dig inspiration og mulighed for at du også kan krydre tilværelsen og leve drømmen ud.

Visit GO DREAM / Oplevelsesgaver.dk

Kontakt os