GO DREAM / Oplevelsesgaver.dk reviews

GO DREAM / Oplevelsesgaver.dk reviews

7.6

Dygtig medarbejder

det var en fornøjelse at blive betjent at en kompetent medarbejder, der kunne sit stof

Effektivt og hurtigt

Godt opbygget hjemmeside og yderst hurtigt feed back. Så lige fra oplevelsen blev bestilt til kuverten kom med posten var den en yderst positiv oplevelse

Servicemindet

Der var lidt tekniske problemer i starten. Men da de blev ordnet virkede resten bare 😄 Rigtig god kundeservice

valgmuligheder man ikke kan vælge

Jeg valgte en hotelovernatning for 2, da vi godt kunne tænke os en overnatning i centrum af københavn efter en tivolitur.
Der dukker 2 hoteller op i centrum som valgmuligheder, disse hotreller er desværre optaget på den pågældende dato, men jeg fåe tilbud om at kunne overnatte i Glostrup, Hvidover, Lyngby eller Sydhavnen. De sekundære valg tjener intet formål for os, da vi da lige så godt kan tage hjem istedet.
Jeg prøver for sjov skyld at vælge en dato i august med samme resultat, derefter oktober med samme resultat. Til sidst prøver jeg en mandag i oktober med samme resultat. Jeg må derefter konstatere at det slet ikke er muligt at vælge de 2 hoteller i centrum af københavn, hvilket jeg er svært utilfreds med, da disse valgmuligheder slet ikke bør dukke op hvis jeg ikke kan vælge dem. Jeg føler mig snydt!

Hej Jan.

Jeg er rigtig ked af at høre at du føler dig snydt - det er bestemt ikke vores intention at snyde nogen.

De mest centrale hoteller, man kan vælge i forbindelse med oplevelsen "Hotelovernatning for 2", er Scandic Hvidovre og Scandic Sydhavn. Dette fremgår både når du logger ind med dit gavekort og i vores beskrivelse af oplevelsen, inden køb. Dette er netop årsagen til at du ikke har kunne finde ledige datoer, med dit gavekort, på de mere centrale hoteller.

Med et gavekort f.eks til oplevelsen: "Overnatning med middag for to" - tilvalg Aarhus City, København, ville du have haft mulighed for at booke i centrum af København.

Jeg tør ikke at sige om der har været ledige værelser på ønskede dato, men jeg kan se at der ikke er nogen problemer i at booke disse hoteller, hverken i august eller oktober.

Husk at du altid kan ringe til os på 72170206 eller sende en mail til info@godream, hvis du har spørgsmål.

Tine

Genialt!

Enkelt og hurtigt ekspederet. Venlig modtagelse af personalet ved afhentning. Dem vil jeg gerne bruge igen.

Holder hvad de lover.

Bestilte et sæsonpas til Legoland. Det er ovenikøbet 50,- billigere end hos Legoland.
Kom i en fin gavekuvert.

Let og enkelt.

Det eneste jeg kan klage over er der kommer et ekspeditionsgebyr på jeg ikke kunne se noget sted før jeg havde trykket mit kort nummer ind. Lidt øv, skulle have stået tydeligt inden

Hurtigt og nemt

Hurtig og nemt - sådan skal det bare være.

Perfekt - intet mindre

Jeg havde de bestilte varer dagen efter jeg indgav min bestilling

Positiv og venlig

Jeg oplevede en meget venlig og imødekommen modtagelse på oplevelsesgavers kontor og hurtig betjening.

Nem og hurtig

Det var nemt og hrtigt

Kunne få 20 pct et andet sted

Kunne få 20 pct andet sted så føler mig snydt

Hej Merete,

Mange tak for din feedback.

I dag er der rigtig mange deals og procenter at spare forskellige steder.
Vi har valgt at man hos os i denne kampagne kan spare 15 procent, for at yde noget ekstra til kunderne i stedet for den normale pris.
Dette har rigtig mange kunder været glade for og benyttet.

Vi har derfor selvfølgelig også en fortrydelsesret på 14 dage, som du kan gøre brug af, for at få dine penge retur.

Hvis du har modtaget kortet fysisk med posten, skal du sende det retur til vores adresse, hvor du noterer navn, adresse, telefonnr. og kontooplysninger, så vi kan returnere pengene til dig.

Tøv endelig ikke med at kontakte os igen, hvis der er noget du er i tvivl om, eller hvis du skulle have brug for vores hjælp en anden gang.

Kundeomsorg

Gave køb på vej til festen!!!

Super nem side at benytte:-) Mandag aften skulle jeg hurtig bruge en gave:/ gavekort. Vupti så var det klaret på få minutter. Meget kort tid efter jeg havde betalt kom gavekortet i min mail boks. Lige klar til at printe ud:-)
Anni Møller

MEGET TÅLMODIGT OG HJÆLPSOMT PERSONALE

Det er i nogen tilfælde ikke helt så nemt som det lyder, når man skal indløse sit oplevelsesgavekort, - det kræver en del tid og tålmodighed at gennemføre.

Hej Preben,

Mange tak for din feedback.

Jeg er først og fremmest meget glad for at høre at du mener vores personale er tålmodige og hjælpsomme.
Og jeg håber også du fik den hjælp du havde brug for, for at gøre brug af dit gavekort.

Det er selvfølgelig meningen at det skal være nemt at gøre brug af sit gavekort, derfor følger der en guide med gavekortet og det står beskrevet på vores hjemmeside.
Vi vil dog tage til efterretning hvorvidt det kan gøres tydeligere og nemmere at gøre brug af vores gavekort.

Uovertruffen

Forleden var min kæreste og jeg til en dejlig middag for 2 på Eydes Grastro pub i Kongensgade 31A Odense,det var alle pengene værd dejlig veltillavet 3 retters menu, og en meget fin og hyggelig betjening, jeg har før været der til Brunch også udsøgt.

Alt i alt en fin oplevelse. Elisabeth Albinus Odense

Fungerer - også i sidste øjeblik

Jeg stod og manglede en gave en time før den skulle gives og var derfor temmelig presset. Heldigvis kom oplevelsesgaver.dk mig til undsætning og jeg kunne hurtigt købe en oplevelse, printe købsbeviset, proppe i en fin kuvert og min gave fremstod flot og gennemtænkt! :)

Hurtigt og nemt

Dejlig at kunne købe god gave på en hurtigt og nem måde, samtidigt var det en let og forståeligt guide.

Upraktisk!!!

Jeg handlede på Go Dream Oplevelsesgaver. Det var svært at finde rundt på hjemmesiden. Desuden var vejledningen til hvordan man indløser kode ikke overskuelig nok. Synes det var "bøvlet". Ved ikke om jeg benytter samme koncept igen!

Hej Line,

Mange tak for din feedback.

Vi vil helt sikkert tage til efterretning om det kan gøres tydeligere, hvordan man benytter vores gavekort.
Vi arbejder løbende på at forbedre vores kommunikation - både på hjemmesiden og på selve produkterne - så vi sætter stor pris på din feedback.

Du må dog endelig ikke tøve med at kontakte os en anden gang.
Vi sidder klar herinde til at hjælpe dig på tlf: 72170206 eller mail: info@oplevelsesgaver.dk

Nemt

Første men næppe sidste gang jeg bestiller gave på denne måde.
Indtil videre upåklageligt - dog ej indløst oplevelses gaven endnu..

Godt initiativ men begrænsede muligheder

Det er så fedt at man kan give og få oplevelser, men det er lidt trist at hvis man fx får et gavekort på hotelovernatning er der ikke særlig mange hoteller i storkøbenhavn at vælge i mellem.

3 års gyldighed og gratis ombytning

Om Oplevelsesgaver.dk:

Hos GO DREAM Oplevelsesgaver.dk lever og ånder vi for oplevelser. Vi tænker i oplevelser, drømmer om oplevelser og lever dem ud. Vi har derfor gjort det til vores mission at samle et stort sortiment af meget forskellige oplevelser, som vi håber kan give dig inspiration og mulighed for at du også kan krydre tilværelsen og leve drømmen ud.

Visit GO DREAM / Oplevelsesgaver.dk

Kontakt os