Oresundsbron reviews

Oresundsbron reviews

5.1

Hohe Brücke, hohe Preise

Die Überfahrt über die Brücke ist wirklich ein Erlebnis, der Preis leider auch.

Øresundsbroen kun for de heldige 95%!

Jeg er ikke så heldig at jeg kan have et Dankort eller Visadankort.
Da dette er et krav for at kunne få de lave brobizz priser, er jeg derfor tvunget til at betale overpris. Det fremgår dog meget dårligt på deres hjemmeside at det forholder sig sådan, og det vil dermed også sige at jeg ikke har mulighed for at få refunderet penge i henhold til deres reklamer.

Det vil med andre ord sige at ca. 5% af den danske befolkning ikke har mulighed for at få del i de samme gode priser som resten.

Öresundsbron höjer priserna for 2013

Alt för dyrt.
Monopol tillstånd

nemt og hurtigt

kører meget over broen og har bizz, det fungerer rigtigt godt, men priserne uden bizz er helt hende i hampen, varevogn 6,1 m lang 590 for en enkelt, hvad sker der lige.

man kan kun være tilfreds

Bizz virker upåklageligt, hjemmesiden er rigtig god med gode tilbud til abonnenter. Herligt.

Virker bare

Fik et "bropas" abbonnement knyttet til min storebælt bizz.

Det funker bare og priserne med bropas er bare ok.

-1 stjerne for fartgrænserne :-)

Nej seriøst, den eneste minus er at bizz banerne ikke er så overskuelige som på storebælt.

Is Oresundsbron your company?

Visit Oresundsbron