Oriflame reviews

Oriflame reviews

4.4

Det gamle Oriflame var super godt - det nye Oriflame er ikke så godt.

Har altid holdt meget af Oriflame og deres produkter. Men med det nye koncept er det blevet et dårligt sted at handle. Hjemmesiden forvirret. Sender katalog ud for tidligt så man ikke kan bestille fra det før en hel uge efter. Sur dame i telefonen. Sender rykker selvom man har betalt. Dårlig service, når man ringer til dem. mange varer udsolgt.
Så er snart så træt af at handle der på trods af de gode produkter. Forstår ikke at de ikke kan indse deres fejl og lave dem om, så man igen kan blive glad for at handle der. Jeg har virkelig været en god kunde i mange år, men er ved at være træt af dem.

God anbefaling!

Jeg fik anbefalet Oriflame af en veninde og fik i den forbindelse øjnene op for deres produkter og jeg må sige at jeg fik mine fordomme om mailorder makeup manet til jorden. Rimelig pris og rigtig god kvalitet. Jeg kan i al fald sige at jeg er en ny tilhænger af deres intense lipstains, holdbare eyeliners stylos, øjenskygger og shimmer eye dusts! Anbefaler dem til alle! Oriflame har, efter min mening, et bredt og festligt sortiment til su-venlige priser. /Kamilla

Uovertruffen

Jeg har aldrig oplevet en bedre kundeservice end den man får hos Oriflame, det er nemt og bekvemt, hurtigt og let. Gode varer og tilfredstillende. Det må virkelig have været nogle meget uheldige kunder, der har haft fået en dårlig oplevelse. Alt godt herfra :)

Meget fin handel

Pakken kom forholdsvis hurtig og i god stand.

Det eneste jeg er træt af, at hjemmesiden er forvirrende.

Så alt i alt fint.

Ærgelig fornyelse....

Jeg har altid været glad for Oriflame, men der er desværre ændret så meget i konceptet at det er en væsentlig forringelse af et ellers velfungerende firma. Har modtaget tre forskellige pakker på en og samme dag - alle med porto på - med varer bestilt på en og samme dag. To af pakkerne skal returneres og trods et tæt maskinskrevet A4 ark med alverdens anvisninger, regler mm. er der ikke anført en returadresse, næææ man skal bruge tid på at maile eller ringe til kundeservice for at få tilsendt en rerturlabel. Er spændt på hvor nemt det går samt om hvornår mine penge ryger retur på kontoen. Ærgeligt Oriflame og tilbage til gode, gamle Slangerup med Jer :0)

Ikke længere et godt sted at handle!!!

Jeg må desværre føje mig til kredsen af kunder, der ikke længere er særlig begejstret for Oriflame. I de gode gamle dage da Oriflame stadig havde pakkeri og lager i Slangerup var det en ren fornøjelse at handle hos Oriflame. Alt fungerede som det skulle - hjemmesiden var let at finde rundt på og deres kataloger var velordnede og priserne var i den lave ende. Desværre besluttede Oriflame at flytte lager og pakkeri til Polen og ændre hjemmesiden og sætte priserne betydeligt op. Dette har gjort at jeg mere eller mindre har mistet lysten til at handle hos Oriflame. Jeg er derfor begyndt at finde andre steder at købe creme, kosmetik og parfume.

I gamle dage....

..... var Oriflame nemt og serviceminded, både via net, liste og tlf. I dag er det, som andre nedenstående anmeldelser viser, et stort rod. Fragten er sat ned, men priserne sandelig sat mere end tilsvarende op! Betalingsformen er for viderekomne. Så vidt jeg har kunnet finde ud af, er det kun bestemte betalingskort, der er godkendt, hvis man vil betale ved bestilling. Alt andet er der et utal af gebyrer på. Jeg har været kunde i over 20 år, men har indskrænket mine køb til de varer, som kun Oriflame kan levere. Ender nok med helt at stoppe....

Utroligt dårligt nyt koncept!

Det var dog utroligt så dårligt det nye koncept fra Oriflame er. Der er hverken hoved eller hale i deres katalog. Vælger ikke at fortsætte som kunde. Det er for surt.

VIL ALDRIG HANDLE MERE HOS ORIFLAME

Jeg har været kunde hos Oriflame i nogle år,og første gang i går, skulle jeg bestille varer. Men der var hverken hovedet eller hale inde på nettet. Så dumpede en dame ind og spurgte om vi havde brug for hjælp og vi kunne udgive vores telefon nr. Og jeg ventet på at det skulle ske samme dag, men nej først dagen efter kl.9.20. En uforskammet ung dame ville ikke høre det sidste jeg havde at sige, men sluttet sin samtale på sin måde. Så den varer jeg har bestilt i telefon, har jeg annulleret med det samme. (hun ville ikke vise, ved at lære hvordan jeg bestillinger på nettet)
Det havde jeg ikke regnet med at skuffe jeres kunde, bare fordi det det skal være så smart og enkel på nettet som det absolut ikke er i orden. Jeg har meldt mig ud med det samme. Tak for den tid da det gik godt.

Så ringe!!!!

Jeg købte nogle varer for første gang og der stod at der ville komme en regning, den var ikke med varerne, der går 14 dage så skal jeg pludselig betale 100 i rykker gebyr selvom jeg forklarer at der ikke var nogen regning med
Det gamle origamere var MEGET bedre

Det gamle oriflame var godt, men sådan er det ikke længere!!!

Da det "gamle" Oriflame eksisterede, brugte jeg ikke så få penge på at handle der.
Desværre besluttede man hos Oriflame, at ændre hele konceptet. Dette betød, at så godt som alle varene blev næsten dobbelt så dyre. Derfor er jeg næsten holdt op med at handle hos Oriflame. Det er simpelt hen blevet for dyrt og dårligt at handle hos Oriflame og så godt som alle deres produkter indeholder parabener. Man kan næsten lige så godt købe creme og lignende i supermarkedet og hos Matas. Det er næsten lige så godt og billigere.

Overrasket over at læse de dårlige anmeldelser

Måske er jeg bare født under en heldig stjerne, men jeg har aldrig haft andet end positive oplevelser med Oriflame siden, min mor meldte mig ind, da jeg fyldte 18 (så hun kunne få en gave :-( ). Derfor fem stjerner.

Så ringe

Har været trofast kunde i mange, mange år. Men efter deres nye koncept, er det virkelig blevet ringe. Hjemmesiden er umulig at finde rundt i, der er ingen varer på lager. (Har forsøgt i 4 mdr nu at bestille en øjenskygge, men den er stadigvæk ikke på lager)! Sendte en mail til kundeservice og fik derefter en ordrebekræftelse på porto på 34 kr. Vidste ikke det kostede 34 kr, at kontakte kundeservice, det er fandme dyrt!
Har efterfølgende forsøgt at bestille andre varer, men får at vide, at min adresse ikke er korrekt? Kundeservice kontakter jeg ihvertfald ikke igen, når man skal betale for det.

Det var meget bedre før, der fungerede det i det mindste. Varene var på lager, hjemmesiden var nem og overskuelig og det var muligt at bestille.

Jeg kommer ihvertfald ALRDIG til at handle hos oriflame igen og kan bestemt ikke anbefale dem mere.

Kontakter en trods man har sagt nej

Jeg har været medlem af Oriflame i mange år, men da de flyttede konceptet gad jeg ikke rigtig mere - så jeg skrev og bad dem slette mine oplysninger i deres database. Jeg modtog mail om at alle mine informationer var slettet. Så undre man sig godt nok over at man på trods af det modtager deres reklame i sin postkasse, om man ikke kunne tænke sig at fortsætte. Øh nej det kunne jeg ikke - hvilket jeg har skrevet en gang. Jeg ændre ikke mening bare fordi der pludselig ligger en fin brochure i min postkasse.

Elendig er for mildt

Det gamle Oriflame var OK, - - men det nye er mere end elendigt!
Telefonbetjening, ordrebehandling og endnu værre dobbelt faktureringer, der trods utallige undskyldninger på mails fra Oriflame blev fremsendt til incassofirma ikke bare 1 men 2 gange! Der er ingen undskyldninger for en så elendig behandling og styring! Vi er færdige med Oriflame!
Hilsen Bente og Flemming

Ualmindelig ringe forretning

Elendig service og mangelfulde forsendelser

Det gamle Oriflame er dødt- det nye fungerer ikke

Jeg er virkelig sur på Oriflame. De havde virkelig nogle opstart problemer men det troede jeg var slut nu, men det var ikke tilfældet. jeg bestilte nogle ting som jeg skulle bruge som fødselsdagsgave. Der var 3 uger til, så det skulle nok nå at komme, men efter at de havde sendt besked på at min varer var afsendt fra deres lager skete der intet. Jeg skrev til dem, for jeg havde flere gange forsøgt at finde pakken på det track nummer de havde givet mig. De kunne så åbenbart ikke finde pakken- men skrev så om min adresse var den jeg havde opgivet? Så gik jeg ind til Post Dk ogf chattede med en medarbjeder- og hun kunne se at de havde fået besked på at den skulle komme, men var aldrig blevet indleveret hos posten. Det skrev jeg så til Oriflame- og efter nogle dage kom der så besked på at de ville undskylde for Post dk- men min pakke var kommmet retur- hvilket ikke passede sammen med det Post dk. sagde. Nu ville de så pakke tingene igen og sende mig en ny pakke. De ting de så havde på- som jeg skulle have valgt passede ikke, så jeg måtte skrive igen til dem. Yderligere har jeg fået en mail fra Post dk. at de nu har fået besked på at der kommer en pakke- men de har ikke set den endnu.
Fødselsdagen var i går.. så jeg nåede aldrig at få varerene inden!
Hvor er det virkelig træls- at man skal skrive så meget sammen ( jeg foretrækker at skrive, for så har man der bliver sagt på skrift). Ydeligere er det svært for mig at tale så meget efter 3 blodpropper i hjernen, men hvis Oriflame ikke bliver bedre, vil ejg være kunde ved dem mere.
Ærgerligt at et godt firma der fungerede perfekt- skal erstates af sådan noget bras!
Venligst Lise T.

Skuffet

Har været tilfreds køber i mange år, men skuffet sidste gang. Havde bestilt varer for mere end kr.450,-, men mange var udsolgt, hvilket jeg ikke fik besked på inden forsendelsen blev afsendt, hvorfor der skulle betales for forsendelsen. Kunne man ikke få en mail om, at så mange varer er udsolgt?

Manglende svar på kundeservice

Har kendt til og handlet ved Oriflame flere gange før, må dog sige jeg denne gang er blevet skuffet over langsom behandling i kundeservice.

Modtog min bestilte ordre efter kort tid, men manglede en af de vare der var bestilt, fik kun låget med dertil. Skrev til kundeservice, ingen svar. Skrev til kundeservice igen dagen efter, ingen svar. Først da der blev ringet fik vi svar.

Hvis man skal forvente lang svar tid bør der gøres opmærksom på dette på hjemmesiden, med iformationer.

godt nok

godt nok de skal bare lære at lade være med at blive sende brev til folk når de først har meldt sig ud.

Oriflame Global e-commerce AG Details

Siden 1967 har Oriflame har udviklet og forhandlet makeup, hår- og hudplejeprodukter. Vi har over 1000 produkter, så du finder helt sikkert produkter, der passer dig og dine behov. Hvis du vil vide mere om Oriflame eller har spørgmål til vores produkter, er du velkommen til at kontakte os på tlf.: 70 27 08 08 eller på mail: info@oriflame.com. Kundeservice har åbent mandag til fredag fra kl. 09.00 til kl. 14.00 (lukket mellem kl. 11.00 til 11.45).

Visit Oriflame

We live here: Rennweg 28