Origins reviews

Origins reviews

6.8

Snyd med gratis prøver

Jeg havde fået et super godt tilbud, med 3 dejligt gratis prøver ved alle køb, den ene på 30 ml. Jeg fik så bare ikke de prøver men nogle andre små mini prøver. ringede til kunde service i Danmark de var super søde og hjælpesomme, men så er der ligesom ikke sket mere. Jeg føler mig temmelig snydt.
Jeg ringede så igen efter ca. 1 uge til kundeservice over at jeg intet havde hørt fra dem, da de havde lovet at svare pr. e-mail. Hende jeg snakkede med svarede som vinde blæste i øst og vest og forklarer mig at mange andre havde det samme problem. Og at jeg bare måtte vente og se om der dukkede noget, OK hvad skal jeg bruge det svar til.
De er vældig søde at snakke med i kundesservice, det virker bare som om de ikke aner hvad de laver, hvilket får det hele til at virke totalt professionelt.

Great company.

Great company.
You can recover some of your money spent for the purchase. To do this, follow the link and register online Extrabux
Cash back 6% http://www.extrabux.com/r/525e6bcc40
Extrabux makes it easy to earn cash back and find coupons at the stores you love. After you create a free account, simply click to a store from Extrabux and make a purchase. In 1-7 days, your cash back will be added to your Extrabux account!

Anmeldelse af 1 produkt

Jeg vælger kun at anmelde ét af deres produkter, da jeg før i tiden har prøvede flere cremer som slet ikke duede for min hud, men jeg kan ikke huske nu hvilke.

Men deres "Clear Improvement" er et super godt produkt med synlig effekt, så det kan jeg varmt anbefale : )

Behagelig hjemmesiden, men hvor kan jeg ikke købe her?

Jeg øsnker mig en nethande på denne hjemmeside!!
Alle produkterne er her jo, men nu skal man rundt og finde dem på andre hjemmesider... hmmm, mærkeligt og tidkrævende og det kan vi ikke lide.

Is Origins your company?

Estée Lauder Cosmetics A/S Details

Origins creates high-performance natural skincare that's powered by nature and proven by science.

Visit Origins

We live here: Industriholmen 51