Orogsund reviews

Orogsund reviews

7.7

Godt center, dejlig udsigt

Det er er rigtig godt center, og der er mange søde mennesker. Stemningen er hyggelig og venlig.

Jeg har trænet i mange centre, men dette er nok det sted hvor det meste går op i en harmonisk enhed.

Jeg har det så godt hver gang jeg træner, og tiden flyver bare af sted.

Luksus for krop og sjæl

jeg er medlem på 4. År, og det er jeg fordi at her er der luksus for øjet, de bedste maskiner, som hindre skader ved overstræk, stemningen er familiær, instruktørerne er topmotiverende og indehaverne er i verdensklasse, de knokler for at du opretholder dine mål og krav til dig selv. Her er plads til alle, profesionelle som motionister, tykke og tynde, alle møder dig med smil, som gør det meget nemmere at komme afsted om aftenen. Jeg er også medlem om 50 år!!!

Is Orogsund your company?

Ör&Sund Fitness Details

Nordsjællands nye fitness center - Et rart sted at være, et sundt sted at komme. Med ör&sund har vi skabt et åndehul i din travle kalender. Et sted, hvor du kan komme og være dig selv, bruge tid på din sundhed og have det godt.

Visit Orogsund

Call us on: 49193800