Osbaeckvvs reviews

Osbaeckvvs reviews

6.1

Ualmindelig dårlig arbejde og service.

Bestilte efter at have forhørt os hos flere forskellige en vvs'er hos firmaet.
Jobbet gik ud på at tjekke en frostsikret hane, vi mente var defekt og udbedre dette samt sætte en ny i forvejen indkøbt vandhane op i vores køkken.

Aftalen var at VVS'eren ville ringe i forvejen, når han var på vej.

Dette er forløbet:

Ældre VVS'er ringer på døren 5 min før det aftalte tidsrum på flere timer udløb, dvs ringer ikke i forvejen. VVS'er vader ind med beskidte sko og tramper rundt.

Kigger på vandhanen udenfor i 2 min og konstaterer den er defekt. Han roder ved afbryderen til vandet som tilfældigvis sidder bag ved vores indbygningscisterne. Dette medfører at vi i 2 uger har et konstant løbende toilet.

VVS'er går ud i køkkenet og skal skifte vandhane. Dette må forventes at være noget nær en rutineopgave, men alligevel tager dette 1 time (så kunne vi sgu selv have skiftet hane på samme tid) og blandingsbatteriet sidder desuden forkert.

Jeg vælger at hyre en anden vvs'er til arbejdet med den frostsikre hane, da jeg simpelt hen ikke har tillid til dette firma længere.
Det viser sig så, at hanen slet ikke er defekt, men at det blot er en møtrik der har løsnet sig ved afbryderhanen.

Min kæreste ringer og klager over arbejdet i flere omgange, men firmaet stiller sig uforstående overfor problemet, da der ikke tidl. er klaget over pågældende medarbejder.

Regningen lød på 874,13 kr for at sætte en vandhane forkert op og bruge en time på det, på at få vores toilet til at løbe konstant i 14 dage( ny VVS'er også booket til at udbedre dette) og for at give os forkert info omkring en frostsikret hane der slet ikke var defekt alligevel.

Dette firma kan IKKE under nogen omstændigheder anbefales.

Is Osbaeckvvs your company?

Jørgen Osbæck ApS Details

Visit Osbaeckvvs