Osterlandskthehus reviews

Osterlandskthehus reviews

6.1

Netbutikken er perfekt, lidt høje priser, men med fine varer, fin service og hurtig ekspedition

Har været i den fysiske butik én gang med en lidt kølig ekspedient, men fin og hurtig service i netbutikken.

Sure ekspedienter

Det er altså bare en rigtig dårlig oplevelse at komme herind. Jeg har nu et par gange oplevet, at ekspedienterne simpelthen ikke gider hjælpe og har en negativ attitude. Ærgeligt, for selve huset er faktisk hyggeligt.

Fin oplevelse

var fordi den fysiske butik for at handle kaffe. De havde mange forskellige spændende sorter og fra mange forskellige lande. Forklarede min kaffesmag og fik tilbud et udvalg af deres mange sorter. Købte 3 poser, der duftede helt utroligt.
Nu mangler vi bare at smage, men de smager sikkert helt fint. Fin og kompetent betjening.

Et arrogant thehus, der ikke kender forskel på the

Man burde kunne forvente, at et thehus, kan kende forskel på de forskellige slags the.
Man beder om én slags the (en hvid the - Tempelthe) og kommer hjem (meget langt fra Nørreport) med en sort the - Tempeltræthe. Den unge pige i forretningen kender altså ikke forskel. Det kan selvfølgelig smutte, men en efterfølgende mail, hvor jeg venligt fortæller om det passerede og opfordrer thehuset til at uddanne de unge mennesker i butikken, så de kan kende forskel på the, bliver helt og aldeles ignoreret.
Et arrogant thehus, der ikke kender forskel på the kan naturligvis ikke anbefales

Dårlig service og for meget atittude

Min mand og jeg var derinde for et års tid siden, hvor vi var fuldstændig forbløffede over deres evne til at ignorere vores tilstedeværelse, men tiden går og det var glemt.
I dag var min svigermor og min svoger i butikken ved Nørreport for at købe noget kaffe, og de havde samme ubehagelige oplevelse. De kunne dårligt nok svare på deres spørgsmål. Da de spurgte ind til forskellen mellem to kaffesorter blev henvist til deres hjemmeside.

Det kalder jeg dårlig betjening på højt niveau.

Lækker te og kaffe

Jeg har handlet hos dem et par gange, og er meget tilfreds.

De har et fint udvalg af spændende og lækre teer, og et ok kaffeudvalg.

Er dog løbet ind i begge gange, at der har var udsolgt, af de ting jeg helst ville have - derfor kun 4 stjerne - men ellers en oplevelse helt i top.

Is Osterlandskthehus your company?

Visit Osterlandskthehus