Otto Duborg reviews

Otto Duborg reviews

5.4

For gammel

Jeg var nede hos Otto Duborg 121013 der købte jeg nogle kirsebær i likør da jeg så kom hjem så jeg den ene æske var sidste salgs dag d 111013 de var helt hvide og uspislige jeg tror det var med vilje for at få dem solgt, den anden var sidste salgs dag d 170314 man kører jo ikke helt der ned for at bytte dem.

SJÆLDENT SET SUPER SERVICE !

Købte ind hos Otto Duborg, - mest dagligvarer, - bl.a. 2 stk. ekstra lagret ost til 45 kr. stykket. Ved kassen glemte vi dem på rullebåndet og opdagede det først, da vi var kommet hjem til Svendborg. En måned (!) senere var vi igen hos Otto Duborg, hvor vi (efter at have gjort vore indkøb, spurgte forsigtigt hos informationen, om man evtl. havde fundet vore oste, som vi havde glemt for en måned siden (kvitteringen havde vi ikke mere). Du spurgte, hvilken dato vi havde glemt varerne, og til vores store overraskelse havde denøjre noteret, hvor der var blevet glemt og hvornår. Så vi fik vore oste (eller nogle tilsvarende) med hjem, selvom der var gået en måned. DET KALDER JEG SUPER SERVICE !

Forvekslet forsendelse - med god slutning

Bestilte julegaver hos toys.otto-duborg.dk uden problemer., bestillingen forløb fint og fik pakken efter få dage med posten.Stor overraskelse da jeg åbnede pakken der lå en anden persons gaver indeni, og ganske rigtigt blev jeg kontaktet af denne person som havde fået mine gaver tilsendt !!! Otto Duborg Toys betalte for portoen til os begge to så vi kunne sende pakkerne til hinanden, og Otto Duborg sendte desuden en stor plade chokolade som tak til os hver. Se det kalder jeg god kundeservice nu uheldet skulle være ude.

Kan ikke anbefales

Bestilte legetøj den 14. De træk penge den 16. Den 18. Skrev de mail om at de ikke kan levere og pengene er stadig ikke ført tilbage den 21.

Helt ok..

Vi bestilte noget legetøj på deres hjemmeside og kan kun sige vi er 100% tilfreds.. Rigtig i møde kommende personale, da vi kommer for at afhente, var alt bare klar og pakket.. Super..

...

næk' efter billich bajer samt andet

deres priser er ok

Is Otto Duborg your company?

Otto Duborg Details

Otto Duborg er et dansk supermarkedet syd for grænsen. Her kan du handle danske varer til tyske priser.

Visit Otto Duborg