Ottoline Sko reviews

Ottoline Sko reviews

8.0

Anbefalelsesværdigt :)

Købte noget skopleje hos Ottoline. Det var lidt svært at finde, men de havde det - endda billigst og oven i hatten med gratis fragt. Modtog min vare ekstrem hurtigt. Kun varme anbefalinger herfra :)

Fungere perfekt

Har købt et par sko og de var der dagen efter.
Har tidligere købt sko ved dem, og de størrelser de skriver de har, dem har de også, i modsætning til andre onlinebutikker

Det bedste udvalg af Sofie Schnoor

Ottoline-sko.dk sendte mine nye Sofie Schnoor sko så jeg have dem dagen efter. De er klart dem som der har flest i kollegtionen. Har allerede anbefalet siden til andre. Hjememsiden kunne gøres bedre ved at man også kan søge på f.eks. størrelser.

Online skobutik uden beskrivelser af den enkelte vare og ofte kun med 1 billede

Det endte med at jeg ikke købte nogle varer hos Ottoline, jeg var simpelthen så skuffet over deres online butik.
Det tager 'for mange' klik at navigere sig frem til varerne, der er ingen beskrivelse af de enkelte varer, der er ofte kun et enkelt billede eller to af den enkelte sko/støvle. Kunne man ikke forestille sig et billede at skoen fra siden og forfra som minimum?
Og når der er udsalg ville det jo være fantastisk kun at skulle indtaste den størrelse man leder efter og derefter kunne se de modeller der er tilabge i den størrelse.
Desuden er der kun fri levering af sko til fuld pris, og der var kun mulighed for at vælge levering af tilbudssko fra 1 leverandør (PostDanmark, 75 kroner) - så har jeg jo ikke noget valg, så læg dog den pris oveni skoens pris, så jeg har det fulde overblik fra start.
Der er så mange flotte varer, men den totale mangel på brugervenlighed i netbutikken fik skræmt mig væk. Ærgeligt.

Is Ottoline Sko your company?

Visit Ottoline Sko