Outdoorseason reviews

Outdoorseason reviews

9.2

God service og hurtig levering

Det er først når der er fejl i en vare at butiks sande jeg kommer frem og her gjorde de det til UG. Jeg bestilte fredag aften og havde allerede varen om mandagen som er hurtigere end jeg forventede. Der var desværre en fejl i varen men de svarede hurtig på min mail og 2 dage senere havde jeg fået erstattet varen og returneringen arrangeret. jeg er rigtig tilfreds med servicen og det endelige produkt

Hurtig levering og god service

Jeg havde nogle spørgsmål vedr. en vare, som blev besparet kort tid efter.

På trods af at jeg bestilte senere end 15:30, blev varen afsendt samme dag og Logbuy-rabat blev fratrukket uden problemer. I morges lå pakken i Pakkeboksen indeholdende de rigtige varer.

Det er bestemt ikke sidste gang, jeg har handlet i Outdoorseason!

Perfekt service og lynhurtig levering!

Ringede sent torsdag eftermiddag og bestilte en stor North Face taske. Fik den leveret allerede dagen efter i Døgnposten, så det kan ikke være nemmere. Thumbs up!

Hurtigt, effektivt og dejligt.

Jeg bestilte min Luhkka Cape i week-enden, fik den onsdag, returnerede den torsdag fordi den var for stor og fik den rigtige størrelse mandag.
Det er SÅ dejligt når netkøb funker så godt.
TAK - og glædelig jul.
Med venlig hilsen Ingrid Forskov. (Ordrenummer 8854)

Fantastisk!!!

Jeg bestilte en taske tirsdag formiddag, og onsdag formiddag var den leveret i min døgnboks. Super hurtig levering - ydermere var det en North Face Duffle bag med 25% rabat, og synes normalt aldrig rigtig North Face er på tilbud, så var bare dobbelt glad :)

Super!

Bestilte noget hos Outdoor Season fredag d. 24. maj 2013, og allerede mandag d. 27. maj 2013 kom varen med posten, det er bare super service at modtage sin vare så hurtigt, det var der nogle der kunne lære noget af :-)

Medarbejdere, Udvalg og Service

Jeg har kun handlet i deres fysiske butik, men oplevelsen er:
Medarbejdere.
Butikken er gennemsyret af at det er grejnørder kender og brugere deres produkter og de skal altid lige vise en eller anden detalje som gør dette specielt.

Udvalg.
Der er selvfølgelig valgt nogle fabrikanter ud, hvilket også betyder der er noget der er valgt fra, men udvalget er rettet mod kvalitets beviste kunder, som vil have det skal være helt rigtigt.

Service.
Har aldrig haft problemer.
Oplevelser inkluderer.
telt til reparation
fået bestilt specielle støvler hjem, som jeg så gerne ville have en størrelse stører, hvorefter det bare smiler sender dem tilbage og bestiller det jeg vil have.
Sandaler som jeg fik pengene tilbage for efter at have brugt dem et halvt år, bare fordi de mente at Teva var for langsomme.

Jeg er måske lokal patriotisk og er glad for ikke at skulle køre til kbh for at se på gear, men jeg har ingen problemer med at anbefale Outdoorseason

Hurtig levering og gode priser.

Fin og overskuelig hjemmeside og jeg fik hurtigt varen :-)

Ingen refundering af pengene efter 25 dage

Min søn fik en konfirmations gave som var købt hos Outdoorseason.
Da han fik 2 af samme slags leatherman, valgte vi at sende den retur. Det blev skriftligt aftalt at sende penge retur til min konto. Dette blev bekræftiget den 31/5 af Morten Nyhegn. Pengene er ikke dukket op endnu.
Outdoor har nu beklaget sagen og skrevet at årsagen skyldes ferie. Firmaet har refunderet beløbet og derudover sendt et gavekort som kompensation og sagen er afsluttet 1/7. Det efterlader et indtryk af at man ønsker tilfredse kunder - derfor har jeg ændret fra 1->4 stjerner.

Hurtig levering og rimelig pris

Jeg bestilte et par vandrestøvler om aftenen - de blev afsendt dagen efter og jeg modtog dem næste dag.
Butikken sendte en mail med track og trace informationer - jeg havde ikke brug for dem i denne situation - men det er rart at have hvis der er problemer.

Super hurtige :-)

Bestilt mandag aften.
Pakket og sendt tirsdag.
Modtaget onsdag sådan skal det bare fungere når man bestille noget på nettet.

Hurtig levering og billige priser

Bestilte nogle småting onsdag aften og havde dem fredag.

Gode priser og lave leveringsomkostninger.

Meget tilfreds

Har købt en skijakke. Lyn levering og alt har levet op til, hvad de lover på hjemmesiden.
Er meget tilfreds og handler der gerne igen.

Fin service

De ringer med det samme hvis de opdager et problem med ens ordre og man føler at de gør sit for at kunden får en god oplevelse, så der vil jeg handle igen.

Kan anbefales

Jeg købte en Fjäll Räven t-shirt torsdag og havde den i hænde mandag. Varen og leveringen kan der ikke klages over - fint med T&T, selvom det bare er en t-shirt. Det er en rimelig stor papkasse den bliver sendt i - måske fragten kunne blive billigere, hvis varen blev pakket i en æske, i en mere passende størrelse ;-)

Bestilte d.20/12-2010 efter kl.15. Så var ikke sikker på at varen kom frem inden jul.. Men var super heldig.
Bestilte varen, 5 min efter havde jeg track & trace nr. Og den kom den 23 dec..
Og gaven bragte lykke, så nok ikke sidste gang jeg shopper der..

Glimrende service

Bestilte d. 20/12.
Lidt efter fik jeg en to mails om at min pakke var sendt, med forskellige track&trace numre. Lidt underligt, men den ene virkede fra dagen efter, hvor jeg også kunne konstatere posten havde været der med pakken, dog uden at ringe/banke på. Så kunne hente min pakke d. 22/12.

Med i pakken var et håndskrevet brev, hvor de bekræftede at have sat byttemærke på og pakket varen ind som julegave - havde bedt om det i en note ved bestillingen - rigtig god service! :)

Super service.

Har flere gange ringet til dem ang. specifikationer på jakker. De har altid tid og lyst til at forklare og hjælpe. Modtog miN jakke, dagen efter jeg bestilte.

nemt hurtigt og smertefrit

Jeg bestilte min vare en søndag aften, og tirsdag modtog jeg den med posten.
Helt klar et sted jeg vil anbefale, både med priser og service

outdoorseason.dk Details

Visit Outdoorseason