Outnorth reviews

Outnorth reviews

9.1

Tilfredsstillende handel. Hurtig ekspedition og ingen problemer.

Alt forløb planmæssigt og pakken kom hurtigt. Vil anbefale Outnorth til andre.

Alt fungerede og forløb perfekt.

Jeg vil helt sikkert handle hos Outnorth igen og anbefale virksomheden til andre.

Hurtig levering, selvom det var påske!

Kan anbefales! Gode priser og hurtig levering.

fantastisk hurtig og venlig ekspedition wauv :-)

Der er ingen grund til bekymring ved, at handle på nettet i den "butik", man kan så let som ingenting ringe og få oplysninger, når man er i tvivl om det mindste. Dejligt når man er lidt uerfaren og usikker på nethandel Hilsen Susanne

Meget tilfreds

Fantastiske produkter og hurtig levering. Og så er der retur-labels med i tilfælde af at noget skal byttes - og fragten betales af outnorth. Det synes jeg godt om :-)

5 stjerner sige vel alt...

Hurtig levering. Fedt produkt Ingen andre havde i deres sortiment. Jeg vender tilbage til outnorth

Nemt & bekvemt.

Jeg var i starten lidt bange for at købe tøj over internettet. Hvad nu hvis tøjet var for stort/småt, eller ikke lige det man havde regnet med, og skulle jeg så have besvær med at sende det tilbage. Men NEJ Outnorth havde gjort det nemt for mig at klister en retur mærkat på pakken, og sende den fragtfrit tilbage det kunne ikke blive meget nemmere.

Rigtig rigtig god service - og meget konurrencedygtige priser!

Alt blev som lovet leveret på det lovede tidspunkt Her er tale om gode produkter i en rigtig god kvalitet og til meget konkurrencedygtige priser..

Billigt og rimelig hurtig forsendelse.

Sendt fra Sverige til Dk tog ca. 6 dage.

Godt udvalg, nemt at handle, hurtig levering. Her handler jeg gerne igen.

Stabil

Jeg har handlet hos outnorth 3 gange nu, med stabil og god service.

Hurtig og god service

Superkvalitet woolpower trøjer

Super service med god information om leverancens vej til forbrugeren.

Fint sted med gode tilbud af kvalitetsvarer, hurtig levering og god information om, hvor langt ordren er kommet.

Problemfri handel

Sådan skal det gøres!

Super duper!

Varen i top. Stort udvalg af de hotte mærkevarer. Pris fornuftig. Hurtig forsendelse. Ja det hele spiller max!

KIm Sørensen

God og hurtig handel.

God og hurtig handel

Overskuelig hjemmeside; hurtig levering, hvis varen er på lager; superfede produkter!

Som nævnt , har I nogle af de for mig fedeste produkter, som andre forhandlere ikke har, dyre men dejlige!: Norröna, Hanweg, Lundhags etc.

ikke god til levering

de skulle levere noget ski undertøj til mit hotel, men det kom ikke frem, før jeg var rejst igen. dette uanset om at bestillingen var indgået i rigtig god tid
Outnorth.dk

Reply from Outnorth.dk

Hej Dina

Tak for din anmeldelse.
Vi har forsøgt at kontakte dig via mail, da det telefon nummer vi havde til dig ikke fungerede.
Vi sendte din ordre dagen efter du havde bestilt den.
Hotellet nægtede modtagelse af pakken og derfor blev den ikke leveret, men returneret til os. Lige så snart den er tilbage på vores lager i Syd-sverige, vil din betaling blive refunderet. Hvis du ønsker at vi sender den af sted til en anden adresse skal vi bede dig kontakte vores kundeservice.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Outnorth / Christina

Hurtig levering og varen var i top

Bestilte et par vandresko på tilbud og var glad for der var gratis returfragt hvis de nu ikke passede.
Men de kom hurtigt og passede fint.
Det var et rigtig godt tilbud og jeg er fuldt ud tilfreds.

For lang leveringstid

Måske tilfældigt, at den ene af to pakker var undervejs i 3 uger. Den anden pakke kom som den skulle. Hurtigt svar ved henvendelse.

Outnorth.dk Support

Fast fragt på 39 kr

Når du bestille vare hos Outnorth.dk er der fast fragt på 39,90 kr uanset hvor meget eller lidt du køber.

Største friluftsudstyrs online shop

Outnorth.dk er nordens største online butik for friluftsudstyr. Det er vi blevet fordi vi brænder for friluftsliv, forhandler de bedste friluftsmærker og fordi vi fokuser på glade kunder

Vi elsker vores kunder

Vores succes skyldes glade kunder. Du kan altid ringe til os på tlf.: 33 91 30 23 eller sende os en e-mail på info@outnorth.dk og vi skal gøre vores bedste for at give et hurtigt og godt svar. Hvis du skulle være uheldig og opleve problemer med din bestilling, så kontakt os hurtigst muligt så vi kan finde en løsning. Tilfredse kunder er det vigtigste for vores online butik.

Om virksomheden

Outnorth er en webbutik med produkter inden for outdoor og travel. Vi har vores grundlag i de skandinaviske varemærker, som efter vores opfattelse står for funktionalitet, kvalitet og godt design. Outnorth blev lanceret i december 2005 (som Outnet), men har rødder så langt tilbage som 1926.

Visit Outnorth

Write to: info@outnorth.dk
We live here: Tolbodgade 18, 5.
1253 København