Outnorth reviews

Outnorth reviews

9.1

Stort udvalg - hurtig betjening

Stort udvalg - hurtig betjeneing - god service

Outnorth har et imponerende udvalg, så det var svært at vælge ;-) fandt en fin anorak, og den blev afsendt med det samme. Den var pakket fint ind, anorakken er iøvrigt i en super god kvalitet...modtog den med posten er par dage efter, grunden til at den ikke kom dagen efter er at den blev sendt fra sverige. Outnorth er nu min foretrukkende webshop når det kommer til udendørs tøj.

Supper god bukse jeg har købt

Best best bukse

God handel - god pris:-)

Bedste pris på markedet - nethandlede søndag aften og fik leveret med posten tirsdag fra Kalmar i Sverige:-)
Så på jysk - det går da an:-)

Godt

God kvalitetstøj til remmelig priser. God leveringstid. God service. Mangler lidt forklaring omkring levering til Grønland. Der stod bare levering til Grønland - for mere info hos www.feedex.com. Jeg fik ikke noget ud af den information. Men først skulle skrive mail til jer for at vide track&trace info. Jeg troede i første omgang lervering skulle ske pr.
skib, for i fakturaen stod shipping. Hvis det kom med skib skulle der gå 3-4 uger før den nåede frem, heldigvis kom den med fly.

Det fungerer!!

Der var ingen problemer, fra bestilling til levering. TAK!

God og præcis service.

Jeg havde kig på en jakke og var ikke klar over detaljerne. Da jeg ringede og spurgte om vejledning, var der en sød dame i røret. der hjalp mig med at få styr på detaljerne.
Ikke noget med opreklameret sælger bluff.

Godf oplevelse

Lynende hurtig service

Bestilte et telt lørdag. Søndag formiddag får jeg en mail om min vare er pakket og sendt fra Outnorth. Senere på søndagen endnu en mail om at min pakke fra Outnorth er på vej (fra Sverige!) tirsdag står pakken udenfor min dør. Det kan ikke gøres hurtigere. Flot service!

Internetbutik med styr på tingene

Fuldstændig gnidningsløs handel, incl. returnering af vare, der ikke passede, og penge retur. Bedre kan det ikke gøres.

Fin service og oplevelse

Nemt at bestille over nettet. Den varer jeg skulle have var Outnorth billigst ! - ikke sidste gang jeg handler hos Outnoth.

Gode handler.

Nemt og pålideligt

ALT HELT PERFEKT

Jeg fik hurtigt svar på mine spørgsmål om produktet.
Varen blev bestilt. Jeg modtog den meget hurtigt.

Supergod og hurtig service!!

Jeg kan varmt anbefale Outnorth! Der er hurtig levering, god overskuelig side og selv ved returvarer er der hurtig tilbagebetaling af beløb. Des. lækre kvalitetsvarer.
Jeg vil helt sikkert benytte dem igen :-)

God oplevelse at handle hos Outnorth

Du kan regne med en tryg internet handel hos Outnorth. Jeg har handlet flere gange og fået nogle super outdoorbeklædning på super tilbud. Hvis jeg havde bestilt forkert vare var returfunktionen problemfri.

helt efter bogen

alt var som ønsket og forventet, og da de først bestilte varer viste sig at være for store, blev de returneret og refunderet og derefter kunne jeg bestille nye andre varer - perfekt

Billigt, hurtigt og nemt

Havde været rundt flere steder på nettet, men Outnorth havde den rigtige vare og den rigtige pris.

Meget hurtigt, men lidt rod i priser

Har bestilt mine varer en søndag, fik en e-mail et par timer senere om at mine varer var på vej - imponerende hurtigt!

Det eneste negativt, jeg oplevede, var rod i priser på hjemmesiden. Priser var ikke altid de samme i et overview af varer og når man klikkede på de enkelte varer, i hvert fald den dag, jeg shoppede. Fx kostede en Devold Breeze Woman T-shirt Offwhite 459- i overview, men 509- når man klikkede på varen efter mere information - denne t-short har jeg ikke købt pga rod i prisen, selv om jeg havde lyst til det. Det føltes forkert at betale 509- når man lige har set den for 459-. Jeg kan dog se, at prisen er den samme begge steder, i overview og i detaljer, når jeg kigger på varen i dag, 459-. En anden t-shirt kostede 10- mindre da man klikkede på detaljer end i overview.

Hurtigt levering, hurtig retunering= super service!

Hurtigt levering, hurtig retunering= super service!

Seriøst og troværdigt

I Outnorth's web-butik finder jeg de varer som jeg har brug for til rimelige priser.
Der er hurtig reaktion og når man henvender sig pr. telefon er der god betjening.
Jeg oplevede at få leveret en lidt defekt vare...også her virkede deres indlagte returseddel og en ny vare var sendt samme dag som jeg returnerede. det er let at følge sin pakke via linket i bekræftelses-mailen. Sådan som man forventer det og ingen uventede oplevelser.

Professionel service og hurtig levering

Af de grej-hjemmesider jeg har benyttet i gennem tiden ligger Outnorth på en klar 1.plads.

Når man ringer til dem er de hurtige til at hjælpe en, og de er inde i produkterne. Varen kommer til døren og er beskyttet godt i indpakningen. Desuden er hele deres returnerings-politik enestående sammenlignet med andre hjemmesider!

Derudover oplevede jeg dem i forbindelse med en defekt jeg fik på en rygsæk, købt på deres hjemmeside. Gennem hele processen med at få en erstatning til den ødelagte del, var Outnorth meget fokuserede på, at jeg var opdateret under hele forløbet. Selvom der ikke blev sendt den rigtige del til at starte med (pga. fejlkommunikation mellem os), blev Outnorth ved med at holde kontakten og yde service, indtil fejlen var rettet op på.

Alt i alt en fantastisk grej-side.

Outnorth.dk Support

Fast fragt på 39 kr

Når du bestille vare hos Outnorth.dk er der fast fragt på 39,90 kr uanset hvor meget eller lidt du køber.

Største friluftsudstyrs online shop

Outnorth.dk er nordens største online butik for friluftsudstyr. Det er vi blevet fordi vi brænder for friluftsliv, forhandler de bedste friluftsmærker og fordi vi fokuser på glade kunder

Vi elsker vores kunder

Vores succes skyldes glade kunder. Du kan altid ringe til os på tlf.: 33 91 30 23 eller sende os en e-mail på info@outnorth.dk og vi skal gøre vores bedste for at give et hurtigt og godt svar. Hvis du skulle være uheldig og opleve problemer med din bestilling, så kontakt os hurtigst muligt så vi kan finde en løsning. Tilfredse kunder er det vigtigste for vores online butik.

Om virksomheden

Outnorth er en webbutik med produkter inden for outdoor og travel. Vi har vores grundlag i de skandinaviske varemærker, som efter vores opfattelse står for funktionalitet, kvalitet og godt design. Outnorth blev lanceret i december 2005 (som Outnet), men har rødder så langt tilbage som 1926.

Visit Outnorth

Write to: info@outnorth.dk
We live here: Tolbodgade 18, 5.
1253 København