Outnorth reviews

Outnorth reviews

9.1

God oplevelse at handle hos Outnorth

Du kan regne med en tryg internet handel hos Outnorth. Jeg har handlet flere gange og fået nogle super outdoorbeklædning på super tilbud. Hvis jeg havde bestilt forkert vare var returfunktionen problemfri.

helt efter bogen

alt var som ønsket og forventet, og da de først bestilte varer viste sig at være for store, blev de returneret og refunderet og derefter kunne jeg bestille nye andre varer - perfekt

Billigt, hurtigt og nemt

Havde været rundt flere steder på nettet, men Outnorth havde den rigtige vare og den rigtige pris.

Meget hurtigt, men lidt rod i priser

Har bestilt mine varer en søndag, fik en e-mail et par timer senere om at mine varer var på vej - imponerende hurtigt!

Det eneste negativt, jeg oplevede, var rod i priser på hjemmesiden. Priser var ikke altid de samme i et overview af varer og når man klikkede på de enkelte varer, i hvert fald den dag, jeg shoppede. Fx kostede en Devold Breeze Woman T-shirt Offwhite 459- i overview, men 509- når man klikkede på varen efter mere information - denne t-short har jeg ikke købt pga rod i prisen, selv om jeg havde lyst til det. Det føltes forkert at betale 509- når man lige har set den for 459-. Jeg kan dog se, at prisen er den samme begge steder, i overview og i detaljer, når jeg kigger på varen i dag, 459-. En anden t-shirt kostede 10- mindre da man klikkede på detaljer end i overview.

Hurtigt levering, hurtig retunering= super service!

Hurtigt levering, hurtig retunering= super service!

Seriøst og troværdigt

I Outnorth's web-butik finder jeg de varer som jeg har brug for til rimelige priser.
Der er hurtig reaktion og når man henvender sig pr. telefon er der god betjening.
Jeg oplevede at få leveret en lidt defekt vare...også her virkede deres indlagte returseddel og en ny vare var sendt samme dag som jeg returnerede. det er let at følge sin pakke via linket i bekræftelses-mailen. Sådan som man forventer det og ingen uventede oplevelser.

Professionel service og hurtig levering

Af de grej-hjemmesider jeg har benyttet i gennem tiden ligger Outnorth på en klar 1.plads.

Når man ringer til dem er de hurtige til at hjælpe en, og de er inde i produkterne. Varen kommer til døren og er beskyttet godt i indpakningen. Desuden er hele deres returnerings-politik enestående sammenlignet med andre hjemmesider!

Derudover oplevede jeg dem i forbindelse med en defekt jeg fik på en rygsæk, købt på deres hjemmeside. Gennem hele processen med at få en erstatning til den ødelagte del, var Outnorth meget fokuserede på, at jeg var opdateret under hele forløbet. Selvom der ikke blev sendt den rigtige del til at starte med (pga. fejlkommunikation mellem os), blev Outnorth ved med at holde kontakten og yde service, indtil fejlen var rettet op på.

Alt i alt en fantastisk grej-side.

Hurtigt og professionelt

Kan varmt anbefales og ikke noget at være bange for

service

Service gode priser hurtig levering

Spændende og utroligt alt passede mig i størrelse

Da jeg blev introduceret om denne hjemmeside var jeg meget spændt da jeg selv skulle bestille. Jeg er meget nærig og vil ikke købe så dyre til mig selv, da jeg var færdig med bestillingen var det så nemt og let og meget billigt da jeg skulle til at betale. Jeg vil anbefale for andre og prøve det. Jeg er spændt på næste gang jeg skal bestille for det er ikke sidste gang jeg handler hos outnorth. Og så går det hurtigt mht at få det fragtet til Grønland, og billigt. Jeg vil have mer :-)

super

Nemt og hurtigt

God kvalitet

Troværdig hjemmeside, god pris, hurtig levering.

Køb hos Outnorth

Kan meget nemt anbefales

bedre kan det ikke blive

Grønland er i kikkert med OutNoth.
Nu køber vi ikke mere dyre mærkevarer her i byen, hellere vente en uges tid.

Det er helt utroligt med kampagnepriser.

Jeg sætter stor pris på Outnorth

Holder hvad de lover

Bestilte om aftenen. Dagen efter blev det afsendt og næste morgen dvs. halvandet døgn senere kl 8 lå pakken på mit bord. Nemt og smertefrit. Jeg blev så desværre nødt til at sende det retur da skoene var et nummer for store og der var en maske i sokkerne der var løbet. Men hvis det går lige så hurtigt med returvarer som første leverance er det ikke sidste gang jeg ser efter noget hos Outnorth.

Præcist og hurtigt leveret

Kan kun anbefale stedet.

jeg kunne ikke stå for min datters lækre jakke

Min datter bestilte, jeg betalte og jakken blev leveret på min adresse 3 dage senere.
Super service, levering lige til døren, med mulighed for at returnere, hvis størrelsen ikke passer. Det kan jeg kun anbefale andre kunder, som ønsker super kvalitet og servise.

Super service!

Hurtig levering og fine varer. Måtte desværre returnere en af varerne pga fejlkøb, men det var så nemt med den medsendte returlabel og gratis returfragt. Pengene blev refunderet med det samme de havde modtaget varen igen. Super god service!

Bilig

Hurtig og nem at handle hos her.

rigtige varer rimlig pris

jeg er tilfreds og glade for den jakke, jeg har købt.

Outnorth.dk Support

Fast fragt på 39 kr

Når du bestille vare hos Outnorth.dk er der fast fragt på 39,90 kr uanset hvor meget eller lidt du køber.

Største friluftsudstyrs online shop

Outnorth.dk er nordens største online butik for friluftsudstyr. Det er vi blevet fordi vi brænder for friluftsliv, forhandler de bedste friluftsmærker og fordi vi fokuser på glade kunder

Vi elsker vores kunder

Vores succes skyldes glade kunder. Du kan altid ringe til os på tlf.: 33 91 30 23 eller sende os en e-mail på info@outnorth.dk og vi skal gøre vores bedste for at give et hurtigt og godt svar. Hvis du skulle være uheldig og opleve problemer med din bestilling, så kontakt os hurtigst muligt så vi kan finde en løsning. Tilfredse kunder er det vigtigste for vores online butik.

Om virksomheden

Outnorth er en webbutik med produkter inden for outdoor og travel. Vi har vores grundlag i de skandinaviske varemærker, som efter vores opfattelse står for funktionalitet, kvalitet og godt design. Outnorth blev lanceret i december 2005 (som Outnet), men har rødder så langt tilbage som 1926.

Visit Outnorth

Write to: info@outnorth.dk
We live here: Tolbodgade 18, 5.
1253 København