Outnorth reviews

Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars

Varen kom hurtigt og uden problemer.

Jeg har kun handlet med outnorth.se én gang. Mine bestilte varer blev sendt hurtigt og forsendelsen kom professionelt pakket og med returslip og returportoslip hvis det skulle blive nøsvendigt. Jeg har ikke haft problemer med min ordre. Jeg er meget tilfreds.

Fantastisk kundservice!

Hade en väldigt bestämd åsikt om vilken typ av pressokokare jag ville ha till mitt Primuskök. Outnorth kontaktade Primus för att hitta produkten jag sökte och uppfyllde min önskan.

Bra kommunikation och excellent kundservice - ni gör det lilla extra som får mig att bli en återkommande kund. Tack Outnorth (och Lynn)!
trustpilot stars

Mycket snabba leveranser av märkesvaror

Bra hemsida, snabba reaktionstider på ordererkännande och leverans .

Toppen service

Varje gång jag har beställt har det funkat toppen :)

Klockren service.

Klockren leverans, klockrent byte och klockrent slutresultat.

Optimalt!!!

Beställde ett par Haglöfs rugged mountain pants men dom var tyvärr förlånga i benen för mej,annars jättebra passform och kvalitén perfekt.
Kanon trevlig kundtjänst och jätte bra bemötande vid frågor.
Kommer definitivt fortsätta handla hos Outnorth i framtiden och rekommenderar dom starkt!
trustpilot stars

Den klart bästa butiken på internet.

Jag har handlat flera varor från Outnorth. Är supernöjd, stort utbud, snabb leverans, lätt att välja "rätt" betalning, men framförallt, ett mycket trevligt och hjälpsamt bemötande. Jag har och kommer att fortsätta att rekommendera andra att handla härifrån.
trustpilot stars

Bra hemsida, snabb leverans och extremt tydlig information!

Jag köpte en skidjacka från outnorth onlinebutik. Lätt att hitta på sidan, bra information om produkten, bra pris och snabb leverans. Tydlig specifikation via mail och extremt tydlig och bra information om eventuella returer.
Jag är väldigt nöjd och kan definitivt rekommendera outnorth.
trustpilot stars

Bland det smidigaste köpet jag varit med om!

Snabb leverans och mycket smidig hantering av hela köpet. 365 dagars öppet köp var kanon. Då jag inte var helt nöjd med passformen på jackan så returnerade jag den och även det gick hur smidigt som helst. Inga kostnader och det fanns med en retursedel som man bara klistrar på paketet.
Högsta betyg! Jag kommer absolut handla här igen.
Andreas

Vilken köpupplevelse!

Lättnavigerad och mycket informativ webbshop. Leverans dagen efter beställning gör det hela, helt fantastiskt.
trustpilot stars

Bästa pris, enkel beställning, och sinnessjukt snabb frakt.

Jag beställde Lundhags V8 90+10 och en Haglöfs zensor light på förmiddagen på torsdag, vid lunchtid på fredagen var allt framme. Paketet hade då gjort en resa på över 60 mil!
Bra emballage och en väldigt smidig beställning.

Jag har inget att klaga på med min order.
Klockrent Outnorth och Posten!

Pålitligt företag

Outnorth har snabba leveranser, bra service med återköp om det skulle behövas.
Stort sortiment. Pålitlig och snabb kommunikation gör att man gärna väljer Outnorth.

Fantastisk service

Bra utbud. Bra priser och en fantastisk service!
La ordern på kvällen och redan innan lunch dagen efter fick jag besked att ordern gått i väg.
Världsklass!

Snabbt och enkelt.

Snygg sida med bra upplägg. Enkelt att hitta det man söker. Snabb leverans.

Bästa nätshoppen för sportgrejor

Alltid lika nöjd med och imponerad av Outnorth. Bra utbud och erbjudanden, bra och många betalningsalternativ, fri frakt och fria leveranser, fantastiskt snabba leveranser, trevligt kundbemötande. Pålitliga! Jag kan inte komma på något mer att önska av en näthandel.

Mycket nöjd!!!

Bra support och en otrolig snabb hemleverans, fick varan dagen efter att jag beställt med express postetpaket :)

Bästaste !!!

Utan tvekan den absolut bästa nätbutiken jag har handlat på !!!

HANTERAD RETUR

kundtjänst lyckades stoppa min beställning och byta produkt före leverans

Superbra! =)

Bra produkter till bra pris, snabb leverans, fri frakt över 500 kr och fri retur, och bra kundsupport! Bra och lätthanterlig webbutik! Toppbetyg!

Outnorth AB Details

About this company

Outnorth är en nätbutik med produkter inom outdoor och travel. Vi har vår bas i de skandinaviska varumärkena som vi tycker står för funktionalitet, kvalitet och god design. Outnorth lanserades i december 2005 men har anor tillbaks så långt som till 1926.

Visit Outnorth

Sweden

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.