Overstock reviews

Overstock reviews

6.7

Awesome

Love overstock good deals, fast shipment

Fin service

Jeg har handlet med overstock.dk en gang.
Denne handel gik fuldstændig som forventet, og min vare kom hurtigt.

Modtog aldrig varer

Bestilt 2 spil for snart en måned siden. Fik en kvittering pr. mail at nu var de sendt.
Trods jeg har forsøgt at kontakte firmaet får jeg ingen svar.
Fup firmaer! Vil ikke anbefal at folk bruger den.

Føler sig fuppet..

Købte 2 covers til WII controleren så ungerne kunne kende forskel - Sikke noget hø de sælger, det er kniøjser junk af værste skuffe, de falder af hele tiden...
Det havde været OK hvis prisen havde været lav men det var den ihverttilfælde ikke - når pris+gebyrer+porto var betalt - frimærket var åbenbart dyrere end den påtrykte værdi da jeg havde betalt et højere beløb end det der sad på konvolutten.

0 stjerner herfra

Ringe service.

Der bliver ikke svaret tilbage på mail henvendelser, og iden med at de skriver at de tilbyder produkter billigt, falder også lidt ved siden af sanheden, da de fleste af deres produkter er meget meget gamle titler, som fås langt billigere, hos andre webshops.

De skriver endvidre at de udnytter at mange spil er faldet markant i pris efter bare 3-4 måneder, og at de udnytter dette, ved at købe disse spil fra andre butikker som grundet for stort lager, er nødsaget til at sælge billigt, og at det er disse produkter som overstock køber, og derved tilbyder deres kunder til billige priser, men dette stemmer ikke helt overens med deres vareudbud, da der er tale om meget gamle titler, og bestemt ikke spil der er udkommet indenfor hverken 3-4 månerder, eller for den sags skyld de sidste par år,, Og hvad de bygger deres beskrivels af deres butik på vides ikke de skriver om sig selv "Danmarks Billigste Spilbutik" dette må anses som villedende oplysninger. Vil anbefale alle der overvejer at købe noget på denn shop, at de lige tjekker prisen på produktet på spilpriser.dk inden de eventuelt gennemføre et køb.

Her et lille udpluk af deres fantastiske priser.

Dark Void ps 3, overstock pris inkl fragt 120 kr,
Dark void ps3 coolshop pris 89 inkl fragt

Kane & Lynch 2 ps3, Overstock pris inkl fragt 174 kr
Kane & Lynch 2 ps3, Coolshop pris inkl fragt 115 kr

Osv Osv, der er mange penge at spare ved at anvende spilpriser.dk & pricerunner.dk når man skal finde billige spil på nettet.

Overstock kan man altid regne med - super levering.

Jeg handler ofte med overstock.dk, da de har rigtig gode priser på spil. (Lille udvalg, men der kommer jævnligt nye vare). Det er sket 2 gange at varen ikke er dukket op, men begge gange har de sendt nye vare uden spørgsmål - det kalder jeg service!

super

billige spil og god service, så helt iorden.

Dårlig Kundeservice Småt udvalg

De spil som Overstock har er for lille et udvalg og for gamle til at det realt kunne have nogen værdi for nogen. Desuden langt de fleste spil kan fås billigere på coolshop.

Deres kundeservice er desuden utilstrækkelig.

Fremragende

fusk

Har betalt ekstra for at få sendt som pakke og gjort tydeligt opmærksom på det via mail, alligevel sender han som alm post. Jeg har flere gange rykket for at få differencen tilbage men stadig ikke modtaget hverken dem eller noget respons :-(

Update: mine penge kom langt om længe.

Utilfredstillende

Bestilte 5 ps2 spil i den første uge af december samt pengene blev trukket d.8/12, har nu rykket flere gange både på tlf og mail og har idag hverken fået pengene eller spillende!!! Ikke det man havde håbet på.

God handel

Vi købte et wii spil via qxl. indbetalingen var nemt og overskuelig, desværre gik der kage i det fra postdanmarks side, så vi kontaktede overstock og de sendte os straks et nyt der kom efter ca 2 dage. så alt i alt meget tilfredsstillende

Utilfredsstillende

Bestilte 2 wii spil og fik 1 forkert, som vi returnerede. Det rigtige spil var (selvfølgelig) udsolgt. Rykkede flere gange både pr mail og telefonisk i over en måned for enten at få spillet eller vores penge retur uden resultat. Først da jeg tog et firmanavnstjek på de gule sider og fik en bunke tlf numre, hvor 2 firmanumre tilhørte hans børns mobiler, hjalp det. Det er for useriøst at handle på den måde.

Thomas Pedersen, Skive

Perfekt handel.

Jeg bestilte, via QXL, et spil fra Overstock.dk, og i vindermailen fik jeg betalings muligheder samt forventet max levering. Jeg betalte med Dankort fra deres hjemmeside, hvilket var meget nemt og overskueligt. Thumbs up for det.

Ikke nok med det, jeg modtog også spillet, rigtig godt pakket ind i boblekuvert, allerede 4 hverdage før max levering, så alt i alt en positiv oplevelse at handle med Overstock.dk.

Gode varer, men lang leveringstid ...

Hele to gange har jeg nu handlet hos Overstock. Det er nogle super gode produkter til yderst lave priser De har, men deres leveringstider lader desværre meget tilbage at ønske.
Begge gange jeg har handlet har de prompte trukket beløbet på mit Dankort (andre butikker trækker først når de afsender varen), og begge gange fik jeg først min vare når jeg rykkede derfor (efter ca. een uges ventetid).
Jeg er dog ikke skræmt fra at handle der en anden god gang, fordi jeg får jo mine varer til sidst. Det er bare syndt at det er så lidt der mangler før at jeg havde været super-tilfreds med denne butik. Men de skal helt klart have endnu en chance.
Vil heller ikke advare andre fra at handle her, man skal bare have god tålmodighed :-)

Kanon service og super varer

Hurtigt, god og billige shop til games og gamerelaterede produkter. Hurtig levering. Shoppen virker bare.

www.overstock.dk Details

Danmarks billigste spilbutik