Oxygen reviews

Oxygen reviews

3.8

Snyderi i verdensklasse!!!

Vores børn, er kun ude på én ting, og det er at ruinere nybagte forældre og andre som er så godtroende, og abbonere på deres magasin.

Selve bladet er ok, ikke godtnok til prisen, men det kan da bruges sådan ca 10% af indholdet.

Det startede med jeg blev ringet op af en sælger, som sædvanlig, ikke bare opgav, og blev ved at snakke, hvorefter jeg smækkede røret på.
Så , efter 20 min. ringer han op igen, og mener at der må være sket en fejl, siden forbindelsen røg, og jeg fortæller at det var mig som lagde på, hvorefter han bliver tosset og vil fortælle mig hvordan man burde opføre sig osv. Jeg ligger på igen.

2 dage efter, ringer en dame, som fortæller at hun er blevet bedt om at ringe til mig, da jeg har været med i en undersøgelse eller lign (passer osse, men jeg skrev NEJ til Voresbørn måtte kontakte mig) , nå men hun fortæller om noget gavekort til to webshops, til KUN 99kr. og det ender med jeg takker ja tak.
Dog spurgte jeg om hvad med efter de 3 blade var sendt, og der sagde hun, der kunne hun sætte det til at opsige sig selv, så jeg KUN kom til at betale de 99 kr.

Så ringer jeg til dem, efter de 3 blade og rabarkoder er kommet, at jeg lige ville være sikker på det var opsagt. og ganske rigtig, det var opsagt.

Tænker så idag, nu jeg sad og læste ANDRES anmeldelser herinde, at nu ville jeg være 100% sikker, eftersom jeg INTET havde modtaget, som bekræftede min opsigelse.

Hmmm, får fat i noget, som mest af alt, virkede som en medarbejder fra MC Donalds, og hun fortæller mig, at jeg ikke kan opsige det, for de har allerede sendt det nye blad ud (har ikke modtaget det pt.) og at der deri ville være et girokort på 250 kr, som jeg SKAL betale, ellers ryger der rykkere på og sendes til deres advokat (siger hun nærmest somom hun vidste på forhånd jeg ville brokke mig eller de måske havde haft sure kunder i røret før) men fortæller hende, at jeg har opsagt det, og hun siger jeg ikke har opsagt noget, og det var min egen dovenskab som var skyld i jeg kom til at betale (Hvad pokkers tænkte jeg) og så spørger jeg hende om man evt. kan nøjes med at betale de 49.95 et enkelt blad koster, men nejnej, nu var jeg bundet, og først efter de næste 6 blade, vil jeg kunne opsige det.

Problemet er bare at sælgeren oplyste, at der ingen binding var og at abbomentet ville opsige sig selv, efter de 3 blad og IKKE oplyste hvilken elendig kundeservice (pr telefon) de har, og at nu var jeg bundet til at betale for de 6 ¨nye¨ blade.

SÅ PAS PÅ, de snyder så vandet driver... vil ALDRIG anbefale Vores Børn til nogeN som helst ! i skulle skamme jer !

Når lyvende sælgere kompenseres af manglende kundeservice..?

Jeg blev for nogle måneder siden ringet op af en sælger fra Oxygen magasiner, der gav et godt tilbud på 3 numre af "Vores børn" + diverse rabatter til forretninger. Tilbuddet var godt, så jeg sagde ja tak, men under forudsætning af, at jeg kunne opsige abonnementet med det samme uden at skulle foretage mig yderligere - 3 gange spørger jeg, og gør mig den ulejlighed at formulere spørgsmålet på forskellige måder for at være sikker på, at jeg kan anse abonnementet for opsagt uden at skulle foretage mig yderligere.

Efter at have modtaget de tre numre, der var aftale om, har jeg nu alligevel modtaget endnu et blad og et girokort på yderligere 6 numre. Ved henvendelse til kundeservice får jeg at vide, at jeg fortsat er abonnent og at jeg skal betale for minimum det ekstra blad, der er blevet tilsendt med girokortet.

Jeg gør opmærksom på, at jeg som betingelse for at acceptere tilbuddet netop gjorde opmærksom på, at jeg ville kunne opsige abonnementet med det samme hos sælgeren, uden at skulle foretage mig yderligere, hvilket denne indvilgede i. Her bliver jeg så mødt af en mur af papegøjesnak om, at sælgere er informeret om, at abonnementet ikke kan opsiges hos dem, og at de ikke må love kunderne dette. Af et par omgange gør jeg kundeservicemedarbejderen opmærksom på, at det ikke nytter meget, at informere sælgerne om dette forhold, hvis de stadig lover kunderne det, og at de, Oxygen Magasiner, retteligt har ansvaret for de løfter og aftaler, deres sælgere fremsætter og indgår. Resultatet er, som de fleste nok på nuværende tidspunkt kan gætte, blot at den såkaldte kundeservicemedarbejder finder anledning til at gentage eksakt samme sætning igen og igen. Man står efter den oplevelse tilbage med indtrykket af, at svindel og vildledning af kunder er en forretningsmetode der billiges - og endda trænes i - hos Oxygen Magasiner.

Slutteligt synes jeg, det er værd at bemærke, at Oxygen Magasiners opfattelse af kundepleje tilsyneladende er at sælge magasiner til abonnenterne, deres stamkunder, til en pris a kr. 47,- pr. magasin, til trods for at magasinet tydeligt bærer en påtrykt løssalgspris på kr. 39,95...

Betalt 2 gange for 1 abonnement og har ikke fået min gave

Handler der aldrig igen og de er ikke til at snakke med i telefonen de bliver bare ved med at sige det samme igen og igen.

fik aldrig min gave trods utallige henvendelser.

Bestilte abonnement på Vores børn sammen med bogen Mam.. Fik dog aldrig bogen trods gentagende henvendelser pr tlf hvor de lovede at vende tilbage, men det gjorde de aldrig. Så aldrig igen...

Modtager advokat rykker, trods opsigelse

Jeg er efterhånden RIGTIG godt træt af Oxygen magasiner!
Efter flere telefonsamtaler, hvor abonnementet på equipage er blevet opsagt, hører jeg ikke fra dem i over et år!
Pludselig dumper der sørme advokatregninger ind.

HANDEL ALDRIG MED DEM.
Svine virksomhed!

umuligt at opsige mit abonnemt hos VORES BØRN

Jeg fraråder alle at tegne abbonemet på VORES BØRN eller VORES BØRN JUNIOR

Jeg sagde ja til et prøveabbonenemt, som jeg straks opsagde, da
jeg modtog det første blad.
Deres online afmeldelse virkede ikke, så jeg ringede istedet og alt skulle være afmeldt. Men da prøveperioden udløb modtog jeg et nyt blad og en ny regning. Jeg ringede og fik at vide at den skulle jeg blot lade være at betale, og så ville det ikke komme flere blade. Men det gentog sig måneden efter og måneden efter igen - og hver gang ringede jeg!
Så kom der pludselig en truende rykker-skrivelse og da jeg ringede til kundeservice nægtede man et hvert kendskab til at jeg skulle have kontaktet dem tidligere og beskyldte mig for at lyve. De fastholde at jeg både skal betale rykker og abonnenement og de har på trods at gentagne opfordringer ikke ville skriftligt bekræfte, at abonnementet nu er opsagt.
Kundeservice er uforskammet og uvillig til at indrømme at de kan tage fejl.

Is Oxygen your company?

Visit Oxygen