P Lindberg reviews

P Lindberg reviews

8.7

Fremragende og hurtig service!

Jeg har handlet hos P Lindberg nogen gange efterhånden, da vi har bygget en ny stald og der er jo stort set ikke det, som man ikke kan finde på deres overskueligt Web shop.

Og her sidst da jeg havde købt frostsikret vandkopper og havde købt transformere med, men havde ikke lige fanget, man også skulle bruge en termostat...
Bestiller termostaterne sent fredag aften kl 23:00 og sørme ikke de kommer med pakkeposten lørdag formiddag!!

Ja, jeg er begejstret!! 😊

Super service!!!

Fantastisk kundeservice.
Har nu fået byttet en motorsav for 3. gang uden det mindste brok.

Virker som det skal

Skulle bruge rørisolering, fandt den ønskede type billigst hos Lindberg.
Let og overskuelig side, fungerer som den skal.
Havde glemt at anføre et emne i bemærkningsfeltet og skrev til dem på deres info mail, fik hurtigt svar, så deres respons på kundehenvendelser virker også.
varen leveret med 1½ dag, det kan vist ikke være hurtigere.
Skulle der være noget som jeg ville bemærke er det det meget tunge hovedekatalog som jeg uopfordret har fået.... har jeg behov så kender jeg adressen og jeg er sikker på jeg kan finde tingene på hjemmesiden også. Heller gi' mig portoen billigere....... (minus ½ stjerne for det)
Bruger og anbefaler helt sikkert gerne Lindbergs side.

Super god betjening

jeg var hos P Lindberg med min monitor til bag kamera for anden gang de testede den og jeg fik en ny og bedre en med hjem det hele tog 15 minutter.

Se det kalder jeg rigtig service og kan varmt anbefale firmaet til alle.

Generelt god handel

Lindberg havde problemer med deres hjemmeside da jeg bestilte, og kunne derfor ikke afslutte ordren. Kontakter kundeservice per mail, og der er svar indenfor 10 minutter. Alt bliver klaret i fornem tone af medarbejderen, og jeg har varen dagen efter.

Den sidste stjerne glipper, da varen ikke har samme farve som på billedet på hjemmesiden, men alt i alt en meget tilfredsstillende handel :)

Uacceptabel porto - 75,- (skyldes vedlagt hovedkatalog som jeg ikke har bedt om)

Købte en lille "gnaversire" - vægt ca. 170g.

Lindberg har uopfordret vedlagt deres hovedkatalog - vægt ca. 900g.

Forsendelsesomkostning på kr. 75,- kunne formodentlig have været væsentlig lavere hvis ikke de havde medsendt deres katalog - som jeg ikke har bedt om at modtage.
Kunne sagtens finde oplysninger på deres hjemmeside hvis jeg fik behov for det.

Hegnspæle med borehvepse

Har købt hegnspæle hos p Lindberg der desværre vist sig at indeholde borehvepselarver. Jeg ringede til p Lindberg og klagede, men blev i første omgang afvist. Ærgerligt, for jeg har været glad for at handle hos firmaet, Til alt held bliver jeg efterfølgende kontaktet af P Lindberg igen og de erkender de har begået en fejl og vi får i fællesskab løst problemet. De sender nye pæle og jeg krydser fingre for at kvaliteten holder denne gang.

Har netop modtage deres brakpudser til ATV, den var dog lidt forsinket ringede derfor for lige at tjekke op, da der lige har været Grundlovsdag kunne den jo ligge hos fragten, blev ringet op af en venlig dame at jeg burde modtage den d.d. jeg kunne så oplyse at jeg netop hade aflæsset lastbilen.
vare levere til fulde op til mine forventninger, jeg har dog modifiseret den lidt, da dem der bygger maskiner og dem som bruger maskiner ikke altid ser ens på tingene, da man med maskinen altid skal have 2 19mm gaffelnøgler samt en 13mm på sig for kunne betjene sideforskydningen på bærearmen, men det er nu fixet med lidt håndværker snilde.

Jeg har tidliger købt en Lindhai 260 2x4 som også kører på 3 år uden problemer, dog skal man huske at servicer og skifte oile som på alt værktøj ellers holder det ikke, og har du brug for hjælp kan man altid ringe til deres værksted og får hjælpen via telefonen.

ATV Køb

En super god handel - varen lever op til forventningerne... ;o)

Nice med 4x4 260cc - Nu mangler vi bare snee´en :)

God Handel

Bestilte luftgevær med diverse tilbehør til.
De fleste ting kom kort tid efter, men der manglede en skydekasse, som var i restordre.
Der er gået over en måned og nu er den endelig kommet.
Alt i alt en fin handel, men manglede dog information fra dem om hvornår jeg kunne forvente at få den sidste ting sendt.

Godt udvalg og rimelige priser

Har handlet 5-6 gange og ikke haft grund til at klage over leveringstid, priser eller udvalg.
Havde en enkelt vare der var rusten under malingen, men blev enige om et tilgodebevis - helt OK.
Alt fungerer som forventet til prisen.

Super service!!

Kan kun anbefale P. Lindberg.

Varerne er billige og leveringen er hurtig. Jeg bestilte 2 halogen lamper med stativ og jeg havde dem dagen efter bestillingen.

Post Danmark havde dog lavet noget der kunne minde om trampolin-hop på pakken, hvilket resulterede i to ødelagte halogenpærer.

Jeg kontaktede derfor P. Lindberg for at høre om de kunne fremsende nogle nye pærer - får hurtigt svar om at de sender nogle straks og beklager den hårdhændede behandling af min pakke.

Se dette er service! Ville ikke tøve med at handle her en anden gang og vil også anbefale andre det.

Købte en Lorte motorsav

Lad for alt i verden værre med at købe deres lorte motorsave, de er ikke en skid værd og er direkte farlige for ens heldbred.

Tjek min historie her med køb af den dyereste pynte motorsav og mit dårligeste køb nogensinde, http://p-lindberglortemotorsav.blogspot.com/2011/05/kbte-en-lorte-motorsav-hos-p-lindberg.html

trampolin

bestilte en trampolin den ene dag og fik den den næste dag - samt rigtig god kommunikation og service da jeg havde skrevet forkert postnr men det ordnede de selv :)
trampolinen er så at sige den billigste på markedet og så var standen en del bedre end dem der kostede 1000.- kr mere
Så det er ikke sidste gang jeg handler hos dem - 5 stjerner mindre kan ikke gøre det
tak for handlen
mvh astrid

Lige efter bogen

Bestilte 50 hegnspæle uden problemer på deres webshop.
2 dage efter var de afleveret som lovet.
Det er svært at være utilfreds med en perfekt handel.

Det skal også nævnes at portoen kun var 60 kr. (for ca. 100 kg.) Det er fan'me i orden ;o)

p-lindberg nekter at ta tilbage fejbehæftet maskine

Jeg vil bare advare folk til at købe noe som helst hos p-lindberg maskinforretning a/s (plindberg,p lindberg, plindberg .dk), jag hade købt en flisehugger til 7200:-, når den så brød i brand efter en halv times kørsel (med fare for mit liv da bensintanken kunne ha eksplodert) fordi, som p-lindbergs tekniske chef siger: "jeg hade samlet den forkert" nektede p-lindberg at ta maskinen i retur. Men da samlevejledningen til maskinen er så ringe og fuld af mangel er det umuligt at samle maskinen som den tekniske chefen mener man skal, dessuden mener jag at maskinen er fejkonstruert!
Bare den måde de prøver at tørre fejlen over på mej og nekte at ta sit ansvar for den manglende samlevejsinformation er dybt oproffesionellt
og gør at p-lindberg må siges behandle sine kunder virkelig dårlig.
Håber folk holder sig væk fra p-lindberg, de tar ikke sit ansvar som handlende.
Sagen er indsent til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.

Godt sted at handle

Har handlet hos dem igennem flere år. Altid hurtig levering og ingen bøvl med ombytning af evt, defekt vare. Faktura medfølger så man først betaler efter levering. Før var beløbsgrænsen på fri levering på 500 kr. men den er desværre senere hævet til 2000 kr. + moms, så bestiller ikke så tit som før. Man skal huske at sammenligne priser, da en del af deres vare kan fåes noget billigere andre steder.

Hurtig levering - alt som aftalt

Jeg købte en insektdræber ved plindberg. Fin hjemmeside hvor man nemt kunne finde det man skulle bruge.

Varen kom dagen efter, og har virket lige siden!

ingen svar

Jeg skrev til en af P-lindbergs ansatte og fik skrevet lidt om nogle varer. De spurgte om de skulle sende varerne til mig, og jeg skrev at det måtte de gerne. Hurtig levering, men havde kun fået 1 ud af 2 bestilte varer. Og har ikke fået svar fra dem siden. Ingen kvittering eller bekræftelse, på at det var sendt.

Generalt en god oplevelse

De har mange gode og billige landbrugsting. Det er dog irriterende at man altid skal dobbelt tjekke priser da der ind imellem er varer der koster væsentlig mindre andre steder som f.eks. skraberist og hesteklipper. Har også modtaget forkerte vare en enkelt gang der dog blev byttet uden brok. Har modtaget et par stigbøjler der lugtede af svinestald- ikke et problem for mig, men måske for andre

P. Lindberg A/S Details

p. lindberg har altid et godt tilbud til dig der er såvel fuldtids- som hobbylandmand,samt enhver haveejer. leveret direkte hjem til dig.

Visit P Lindberg

Write to: salg@p-lindberg.dk