www.pack2.dk reviews

www.pack2.dk reviews

8.5

Godt Serviceniveau

God, hurtig og effektiv levering HVER gang.
Også fin oplevelse ved kontakt til kundeservice.
Gode priser. Fast emballage leverandør fremover.

Prblemtfrit og hurtigt.

Alt i alt en god oplevelse. Handler gerne her igen.

Effektiv web butik

Hurtig og præcis leverance. Det er rimeligt nemt at finde rundt i varesortimentet.

I orden

Jeg har ikke noget at klage over, så det var en perfekt bestilling, som kom til tiden. Nu har jeg jo kun prøvet at bestille en enkelt gang, så der er ingen efaringer.

Ingen problemer generelt, eneste lille minus er at de ofte er udsolgt på deres tape som oplyses efter bestilling, dog leveres det de har hurtigt og det der ikke er på lager kommer relativt hurtigt.

Men mangler lidt at kunne se lagerstatus ved bestilling. Men ellers intet andet at sætte en finger på.

Udemærket Service !

Bestilte 3-4 forskellige vare og modtog det hele samlet nogle dage efter med fragtmanden.
ikke noget at klage over her !
Mvh.
Christian
Netkurven.dk

Kanon vare, "mærkelig" levering :-)

Er fuldt ud tilfreds med varer, hjemmeside og pris.. Er blot forundret over at DHL leverer en pakke om onsdagen, og Fragtmanden den anden om mandagen...
Er det mon fragtfolkene der har rodet lidt rundt i det ??

total uden kvalitetskontrol af leverede varer og efterlevelse af lovede specifikationer på varen

Har fået leveret 4.ooo stk zipper bags i størrelsen 12o x 180 og disse skulle være 50 micron i folietykkelse men er kun 40 micron. En ganske kendt fremgangsmåde hvor man extruderer folie. Kan man se sit snit at spare 20% på råvaren, ja så har man jo en god margin at konkurrere på prisen, og hvor mange kontrollerer folietykkelse på en leveret LDPE folie? Men undskyld jeg gjorde altså.
Knud
PACK2 ApS

Reply from PACK2 ApS

Hej Knud,

Tak for din feedback.

Vi undersøger sagen hos vores producent, vi producerer ikke selv poserne.
Vi har mere 3000 forskellige produkter i sortiment, og gør naturligvis vores bedste for at kvalitetskontrollere alle varer.

Skulle der en anden gang være en reklamation, er du meget velkommen til at tage direkte kontakt til os.

Christian Hoffmeyer
Direktør - PACK2

Næsten fejlfrit....

Det hele gik smærtefrit indtil jeg modtog pakken som var ret dårligt emballeret. Den sorte plastic snor holder ikke til vægten....

Hurtig og kvik levering samt god kvalitet.

Vi stod og manglede bæreposer, gik på nettet og valgte pack2. Det fortrød vi ikke. Varen blev leveret til ønsket tid - ca. 2 dage. Vi kunne følge forløbet pr. mail - så det var en god oplevelse.

hurtig service

Jeg havde bestilt nogle papirsposer til afhentning. Der kom hurtigt svar og poserne var klar et par dage efter. Sød betjening på stedet. Dog levede kun 1 af poserne op til forventningerne. De 2 andre var en noget tyndere kvalitet end jeg havde regnet med, men det var desværre en chance jeg tog.

Godt til prisen

Købte pakketape med tryk. Synes jeg fik en god pris, men kvaliteten er heller ikke særligt god. Den klæber fint, men er meget tynd og larmer frygteligt. Men nu har vi fået tape med fint tryk :0)
PACK2 ApS

Reply from PACK2 ApS

Hej Charlotte,

Tak for din anmeldelse.

Jeg ser med glæde at du er glad for din flotte tape, jeg vil anbefale at du ved næste produktion vælger en PVC eller Silent tape, så undgår du larmen og du får også en tape som klæber lidt bedre.
Kvaliteten på pakketape kendetegnes ved prisen, vi kører med forskellige kvaliteter, og den billige er lidt larmende og ikke den kraftigeste, men til gengæld er det enkelt og billigt at komme igang, og pakkerne bliver rigtigt flotte.

Christian Hoffmeyer
Direktør - PACK2

super

det var alle tiders at handle med pack2 og det bliver ikke sidste
gang

Super service, Hurtig levering

Jeg vil heller ikke tøve næste gang , jeg skal handle med Pack2.dk. Kun glade tanker, Kun glade tanker

Pack2.dk kan bestemt anbefales!

Jeg er en glad kunde hos pack2 igennem 2 år snart. Jeg køber alt mit emballage til min webshop hos dem og har hver gang fået en super behandling. Kvaliteten er i top, personalet er serviceminded, leveringen er hurtig og hjemmesiden er flot og professionel. Jeg kan varmt anbefale andre, at benytte pack2's til indkøb af div. emballage artikler, for deres udvalg er enormt.

De 5 stjerner taler for sig selv :)

Thums up!

God og hurtig service!

Da jeg skulle bestille rør til posters og ville betale med faktura - fik vi det klaret med det samme over telefonen og 2 dage efter stod rørene hos os - super service.

God web-side - hurtig levering

Websiden er opbygget så man nemt og hurtigt kan finde præcis de varer man har behov for. I takt med at ordren bliver effektueret bliver man løbende orienteret om status via email og levering sker derfor også kort efter at man har fået besked om at varerne er afsendt.

Super service og hurtig levering

Jeg har benyttet PACK2 flere gang nu og har kun positive oplevelser, hvad enten man ønsker selv at hente sine vare eller får dem tilsendt. Sidste gang skulle jeg på ferie umiddelbart efter bestillinge og PACK2 var meget opmærksomme på de bemærkning jeg skrev om dette og sendte første pakkerne efter ferien. Jeg nåede oven i købet at få noget ekstra med i samme forsendelse.
Jeg er meget tilfreds med PACK2.

Alt gik glat

Godt udvalg, nemt at bestille, og varen ankom som lovet.

Ordrenummer: 4846

god service

Varen var udsolgt, men blev i stedet sendt fragtfrit til min adresse. God service.

PACK2 ApS Details

Vi er eksperter i levering af emballageløsninger til postforsendelser og transport, Vi har et meget bredt sortiment og en leveringstid på 24-72 timer, de fleste varer afsender vi samme dag, som vi har din ordre. Mere end 5.000 danske virksomheder har købt emballage hos PACK2 - det er vi stolte af.

Visit www.pack2.dk

Write to: info@pack2.dk