Pad Dataservice reviews

Pad Dataservice reviews

8.1

Fantastisk troværdig og effektiv service. Enormt hurtig reaktion og korrespondance.

Jeg var igang med at redigere en stor dansk dokumentarfilm, da min harddisk pludselig kobler fra og ikke reagerer længere.

Jeg fik lynhurtigt fat i Pad Dataservice, som lynhurtigt fortalte mig om situationen og gav mig en GRATIS analyse af harddisken, samt et bud på hvad beløbet for en reparation måtte koste.

Udover at være de absolut billigste (og her mener jeg meget billige) i forhold til resten af markedet, lykkedes det også de fantastiske gutter at få reddet 100% af min harddisk og derved min kommende dokumentarfilm.

Jeg er en glad og beæret mand - som på den ene side aldrig ønsker at skulle få brug for Pad Dataservice igen, men på den anden side også er sikker på, at det er dem som jeg vil kontakte hvis uheldet er ude igen.

Jonas Risvig

Tilbage i 2010 havde jeg er USB med over 2.000 billeder og dokumenter, som pludselig ikke virkede. Efter kort og venlig telefonsamtale sendte jeg min USB til dem.

Det tog lidt tid at gå genskabt data, men fik forklaring på hvorfor, uden at det var alt for teknisk til at en alm. bruger som jeg kunne forstå det. Da data var blevet genskabt, fik jeg flere valgmuligheder for at få data tilbage, hvilket var rart. Og alle data var der, selv diverse filer og underfiler var med, selvom jeg ikke havde forventet dette. De fleste data lå over filer, i filer og i underfiler, og var derfor positivt overrasket over, og også filer/underfiler var genskabt. Reelt set havde de ikke behøvet at genskabe min opsætning af filstruktur, kun data.

Selvom det tog lidt tid, var jeg meget tilfreds med deres service, venlige og tålmodige, og god kommunikation. Og prisen var absolut i top.

Super hurtige

Jeg havde et USB-stik som var gået i stykker, efter jeg kom til at tabe min computer med stikket i. Den knækkede inde i, men kunne sagtens bruge den stadig. 4 uger senere, da jeg skal bruge det, er den gået mere i stykker, så jeg ikke kunne få mine dokumenter ud af den. Fandt så Pad-dataservice.dk på nettet, som jeg havde læst at de fik ros. Så valgte at kontakte dem.
Jeg sendte mit USB-stik over til dem, og fik 2-3 dage efter at vide hvad prisen var og hvordan jeg kunne få mine dokumenter igen. De holder endda en opdateret med over mail, at de har fået produktet, at de har kigget på det og hvad pris osv. vil være.

Er glad for den service jeg fik, og skal med glæde anbefale det til andre.

Super hurtig og effektiv service!

Min USB var knækket og da der var mange vigtige ting på den så sendte jeg den til PAD-dataservice. Samme dag som de modtog den analyserede de den og angav hvad det ville koste at få den lavet (hvilket var langt under hvad andre firmaer krævede). Jeg valgte at de skulle lægge mine data på en ny USB som de så sendte til mig med det samme!
Kan virkelig godt anbefale dem da de reddede alle mine billeder super hurtigt til en rimelig pris!

Is Pad Dataservice your company?

Harddisk data recovery - Datagenskabelse. Vi gendanner tabte data ved fejlsletning, formatering, systemfejl og fysisk skadede medier - harddiske, flashdiske, USB-nøgler, DVD/CD'er og memorycards

Visit Pad Dataservice