Paddington Shop reviews

Paddington Shop reviews

6.6

Det er en dybt useriøs onlineshop.

Jeg bestilte for en uge siden en jakke hos Paddington Shop. Da jeg i dag kontaktede dem for at høre, hvor jakken blev af, fik jeg at vide, at den var udsolgt. Det havde de bare glemt at fortælle mig. Jeg kan dog stadig gå ind på webshoppen, lægge jakken i kurven og bestille den.
"Vi gør jo også opmærksom på, at vi tager forbehold for udsolgte varer", fik jeg at vide i telefonen. Det også fint, men man skal gøre folk opmærksomme på det, så de ikke går og venter forgæves på noget, der aldrig kommer. Da jeg i telefonen spurgte, om jeg så kunne få den samme jakke i en anden størrelse i stedet, fik jeg at vide, at det kunne jeg godt - jeg skulle bare betale 1700 kr. i stedet for de 1000 kr, jakken, jeg havde bestilt, men som åbenbart var udsolgt, kostede.

Så konklusionen er: Du kan ikke forvente at få de varer, du bestiller, og du får ikke noget at vide. Jeg vil derfor ikke anbefale folk at bruge tid på at handle hos Paddington Shop.
- Camilla Johansen

Jeg var inde i Paddington og købte en kaninvest til 2500 kr. Jeg fortrød mit køb lidt senere, men vidste at jeg ikke kunne få pengene retur pga. At det var en nedsat vare, hvilket der stod på bonen. Dog forsøgte jeg alligevel, og med et smil fra ekspedienten, fik jeg mine penge tilbage. Det er bare god service.

Super Shop

Meget positiv købsoplevelser, super kvalitet tøj, fint komunikation med hjælpsom kundeservice.Kan varme anbefales.
tak for handel og hilsens fra Herlev

Perfekt service

Efterspurgte en vare som var svær at finde og som ikke normalt sælges via nettet. Fik meget hurtig besked om at varen var på lager, og at jeg bare skulle finde en tilsvarende vare - med rabat, da det jeg søgte var nedsat. Fik pakken et par dage efter, og den passede perfekt. Tusind tak for hjælpen ;o)

Is Paddington Shop your company?

Paddington Shop Details

Paddington-shop.dk - Moderne tøj, sko, jakker. accessories, brugskunst m.m.

Visit Paddington Shop