Pakkekalenderen reviews

Pakkekalenderen reviews

7.1

Fra "skuffet" til "tilfreds"

Jeg købte op til jul nogle småting til min datters julekalender, og de levede ikke helt op til mine forventninger. Jeg skrev derfor på Trustpilot, at jeg var skuffet.
Efterfølgende er jeg blevet kontaktet af pakkekalender.dk, som har kompenseret for min skuffelse ved at eftersende nogle nye ting til julekalenderen.
Jeg er således meget tilfreds med pakkekalender.dk's kundeservice.

Overholder aftaler

Rimelig website med udemærket overblik. For visse varer var det ikke muligt at bestille mere end ét stk. - uden oplysning om det skyldes at varen ikke er på lager. Hmmmm.
Bestilling, betaling og levering helt smertefrit. Meget fornemt.
Transportomkostninger uforholdsmæssig høje i forhold til et varesortiment, der generelt ikke vejer noget af betydning. Naturligvis ikke pakkekalenderen.dk's priser; men de må her bøde for den oplevelse jeg har.

Is Pakkekalenderen your company?

Pakkekalenderen Details

alt i gaver til jul, fastelavn og påske

Visit Pakkekalenderen