Pakua reviews

Pakua reviews

9.0

Super hurtigt lervering..

Kan kun sige "Tak for gode handler" Super service..

God service.

varen blev hurtigt leveret, alt var som det skulle være thumps up.

Pakua

Ordreekspedition helt i top!

Ordren blev ekspederet samme dag som Pakua.dk modtog den.
Webshoppens automatiske portoberegner beregnede lidt forkert under ordreafgivelse, men differencen modregnede Pakua i betalingen.
Yderligere gav de besked om hvornår varerne blev afsendt med PostDanmark - det er der andre webshops der kunne lære noget af….

Kort sagt - rigtig god indkøbsoplevelse.

5 stjerner

Jeg giver 5 stjerner alt foregik som forventet, når det er iorden!

Altid fin service.

Har handlet der flere gange og det har altid været en positiv oplevelse. De kan bare det med nethandel og mange andre Online butikker kunne lære meget her.

Hurtig og perfekt ordrebestilling, til tiden og det hele. Jeg har kun godt at sige!!!

Hurtigt og nemt hos http://www.pakua.dk/

Nemt at bestille, hurtigt levering og meget billige priser.
Kan klart anbefales, masser af +++++++++++++++++++ herfra

Ros til Pa Kua

- fordi portoen blev lavere end den, Pa Kua først havde beregnet, og differencen blev trukket fra min endelige regning. Det drejede sig om 14 kr. og lyder derfor som en bagatel, men jeg har oplevet et par andre webshops, hvor den faktiske porto også blev mindre end den annoncerede - uden at der blev taget hensyn til det på regningen. Desuden var de enkelte varer pakket grundigt ind.

acceptabel oplevelse men enkelte irritationsmomenter ved produkterne

Jeg har købt en jade-fontæne samt en krystal lotus blomst. da jeg modtog lotus blomsten var den gået i itu dvs. bladene sad ikke fast de gik. jeg ringede og sagde og fik fin service at hun ville tilbage betale pengene på mit kredit kort.

jade fontænen er ikke helt som jeg forventede den villle være. derfor får de kun 3 stjerner www.Pakua.dk

Hvorfor 5 stjerner?

Har været meget glad for de varer jeg har købt hos Pa Kua.

Leveringen er altid forløbet hurtig og gnidningsfri. (1-2 leveringsdage) Nem og overskuelig "følgeskrivelser" i pakken hver gang.

Stort udvalg af diverse alternative ting og sager. (Har bla. købt olielamper og olie)

Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos Pa Kua. Kan helt klart anbefales. Og dejlig billig. :-)

Med venlig hilsen Christa Bantz.

5 stjerner

Jeg købte 2 opalitsten, som var ganske flotte, jeg købte ligeledes 2 stk. lavendelsæbe, og de duftede dejlige og er bestemt jeg føler mig tilpas, når jeg vasker mig i det. Ligeledes købte jeg 2 kinesiske mønter og den ene går jeg med om halsen (den med mantraet)
Jeg er yderst tilfreds og det bliver nok ikke sidste gang at jeg handler hos Pakua.
jeg giver 5 stjerner.

Jeg bestilte en aromalampe og nogle olier til den, det hele var pakket meget forsvarligt ind i en kasse, med rigeligt af fyld i, så der skulle en mindre katastrofe til før der ville ske noget med indholdet og hele forløbet gik uden problemer. Jeg bestilte vist en lørdag, og tirsdagen efter var de der med posten. Helt sikkert et sted jeg vil handle igen.

Eminent

Både hurtig og meget reel.
En forfriskende nyhed med et firma, der ikke tager gebyr for at sende, men udelukkende den nøgne porto.

Og et firma, der oveni købet tager sig tid til at svare på emails meget hurtigt.

Helt klart et firma, jeg vil vende tilbage til og som jeg med sindsro vil anbefale v.idere

De venligst hilsner
Ninett

Hurtig levering!

Jeg fik min varer 2 dage efter jeg bestilte og varen var helt som den skulle være.

Kunne være en del bedre!

Varene var helt ok, men man regner da med der følger en beskrivelse med hvad tigene betyder, når nu det er sådan noget lidt specielt....
havde valgt gaveindpakning,og en var ikke srlig godt udførst, man kunne se ind til gaven i begge ender,og papiret var flænset i den ene side...
Pakua

Reply from Pakua

Vi må desværre finde os i en til tider hårdhændet behandling af vores pakker hos Postdanmark - uanset hvor godt vi pakker vores forsendelser. Da alle beskrivelser er tilgængelig på webshoppen, mener vi ikke det er nødvendigt at vedlægge det til alle vores produkter - kunder kan henvende sig til os, så sender vi gerne beskrivelser via e-mail

super god betjening..

Der var ingen problemer med at bestille, og hurtig ekspedition..
5stjerner herfra

Hurtig og høflig betjening og varer afsendt samme dag.

Sød og venlig betjening både over telefon og internettet og hjemmesiden er nem at finde rundt i.

Super sted at handle

Jeg har handlet hos Pakua flere gange og er aldrig blevet skuffet, varene kommer hurtig og så elsker jeg nå der er en lille overraskelse i pakken, som den lille hund i posen som var i den sidste pakke.
Jeg venter med spænding på i morgen for attter at modtage vare fra Pakua. Det er et sted man vendre tilbage til igen og igen, lige som jeg har henvist andre til siderne.
Stor hilsen
Pia Frost

hurtig og effektiv levering samt fremragende betjening

Varerne kommer som smurt lige i postkassen og der er absolut ikke noget at klage over.
Der er virkelig god betjening og man følger via mail afsendelse m.m. af de bestilte varer.
Skulle der ske en fejl eller en beskadigelse, så udbedres skaden uden nogen form for brok. Der er en virkelig god betjening.
PaKua har min fulde tiltro.

Mega hurtig modtaget jeg bestilte en aften kl 17. og havde det dagen sfter og der var brev med track and trace. varene var hele og flotte.

Pakua Details

Pakua.dk har et stort udvalg af alt til klassisk Feng Shui indretning. Du kan også finde et stort udvalg af wellness produkter hos os. Pakua.dk garanterer kvalitets service og tryghed.

Visit Pakua

Write to: axel@pakua.dk