Palace Design reviews

Palace Design reviews

7.9

Fantastisk kjole - og hurtig levering

Jeg nåede at få leveret min balkjole til tiden, trods det at jeg var sent ude! Tak til palace for kanon service!

Superfed butik.

Fantastisk netbutik med alle de fede økomærker og supergod service. Kan helt klart anbefales!

Dejlig!

Dejlig butik både fysiskog på nettet. Så god service, og økologi og hjælpsomhed i højsædet! Klart anbefalingsværdigt!!!

Is Palace Design your company?

Palace Design Details

Palace er et dansk designet og produceret tøjmærke i udelukkende bæredygtige og økologiske materialer

Visit Palace Design