Palaeet reviews

Palaeet reviews

6.3

Total afvisning.

I går fik jeg skiftet batteri i mit armbåndsur hos urmageren i forretningen Palæet på Lyngby Hovedgade. Fin pris - 65 kr., hvilket jeg da også bemærkede ved afhentning af uret.
Her til morgen opdagede jeg, at de to visere var "kommet ud af takt", således jeg var i tvivl om, hvorvidt uret viste halv ni eller halv ti. Jeg henvendte mig derfor hos Palæet igen herom. Her konstaterede urmageren, at der var noget galt, men afviste på enhver måde, at det kunne skyldes ham.
Jeg havde siden batteriskiftet båret uret på armen og havde ikke på nogen måde været udsat for stød eller slag. Der er tale om et ur fra Hugo Boss, som er ca. tre år gammelt, og som ikke hidtil har givet anledning til problemer.
Den totale afvisning af fejl fra urmagerens side er utilfredsstillende!

Sublim service og overraskende lave priser

Det generelle prisniveau er lige omkring de fleste andre, dog under gennemsnittet for området.

Servicen er i top, personalet er vidende og imødekommende,

De har en meget flink urmager der har lavet flere ting uden beregning, selvom at jeg ikke er stamkunde (det er jeg så blevet nu) eller har købt ret meget, og priserne på både reservedele og arbejdsløn var overraskende nok under hvad jeg er vant til fra mindre provinsbyer hvor jeg ellers har boet og arbejdet, og var så absolut meget konkurrencedygtige.

Jeg oplever altid højt service niveau hos danske guldsmede og urmagere, men at finde det kombineret med forholdsvis lave priser på et centralt placeretog normalt dyrt sted var en meget positiv overraskelse.

Is Palaeet your company?

Palaeet Details

Lyngbys førende butik inden for klassiske og moderne ure og smykker

Visit Palaeet