Panasoniccenter reviews

Panasoniccenter reviews

6.9

Perfekt information og service

Michael hos Brendstrup i Hørsholm gav os en perfekt og informativ kundeservice, da vi skulle købe nyt fladskærms TV. Kan varmt anbefales...

Uventede regninger

Panasonic center i Blokhus kom ud og så på mit TV, som var defekt. De var der i 10m, og sagde de intet kunne gøre uden at tage det ind. Det sagde jeg pænt nej tak til. En uge efter kommer en regning på 427,5,- for den undersøgelse.

Regningen er meget uforstående, da jeg ikke er blevet gjort opmærksom på at kostede noget efter forespørgsel. Jeg er desuden blevet truet med incasso, hvis jeg agter ikke at betale. Jeg blev på intet tidspunkt gjort opmærksom på det kostede mig noget de kun kom og tjekkede tv'et.
Den slags salgsteknikker synes jeg er meget dårlige. Jeg agter derfor at gå videre med det til Ekstra Bladet, da jeg føler mig meget uretfærdigt behandlet.

Is Panasoniccenter your company?

Kloster Radio Details

Panasonic Centerforening, - med mere end 50 butikker i Danmark og på Færøerne og Grønland. Eksperter i Panasonics produkt line-up

Visit Panasoniccenter

We live here: Overballevej 1