Panduro Hobby reviews

Panduro Hobby reviews

Very low
2.8

Fjernelse af service til privatkunderne

Privat kunderne hos Panduro har igennem et længere stykke tid fået fjernet forsendelses servicen hvad angår pakker. Panduro vil ikke længere betale post danmark til at leverer pakkerne direkte hjem til hoveddøren også selv om de får pengene tilbage igen af kunderne via forsendelses gebyerne og fragt, hvilket er et stort problem for nogle af deres kunder der før var afhængnig af denne service.
Nu tænker jeg på dem som ikke selv er i stand til at hente pakkerne, men som må få andre til at gøre det for sig. Jeg selv har ikke kørekort og med dårlig knæ er det svært at cykle og så skal der gåes 10 km til det nærmeste posthus.
Der kommer ingen busser forbi hvor jeg bor heller!
Ikke at jeg skal brokke mig over motionen. Men når det blæser til orkan styrke, hagler med store kugler, regner ned i stråler eller sneer med glatte veje med ned til 8 minus grader, ville man ønske der var bedre alternativer at vælge imellem.

Før i tiden handlede jeg ved panduro næsten hver anden måned og har været kunde hos dem i godt 10 år nu, men nu er det kun hver halve år til til 1 gang om året. Jeg gider det simpelt hen ikke mere. Servicen er blevet så elendig overfor deres privat kunder hvad ang. forsendelse, at man begynder at finde andre muligheder i stedet.

Uhyrlig dårlig kundeservice

Jeg bestilte varer på Panduros hjemmeside den 5. november. I dag er det den 20. november, og jeg har stadig ikke modtaget noget. Jeg skrev ellers til dem for en uge siden for at skubbe til bestillingen. Fik løfte om at den ville blive sendt, men ingenting er sket.

Nu annullerer jeg ordren og vil aldrig mere handle med Panduro

Trækker dobbelt beløb på betalingskort

Jeg var inde og købe noget smykkelim og snor i butikken ved Nørreport st. Beløbet bliver 303,00 kr, som jeg betaler med betalingskort. Automaten siger "afvist" og jeg prøver igen. Anden gang går betalingen igennem og jeg forlader butikken.

Senere opdager jeg at beløbet er reserveret 2 gange på min konto. Jeg tager straks kontakt til selve butikken, men selvom jeg ringer gentagne gange, bliver telefonen ikke taget. Jeg mailer til kundeservice og forklarer problematikken.
Svaret der kommer tilbage er skuffende. Jeg skal selv tage kontakt til butikken for at få løst sagen. Dette på trods af at der står andet i købeloven, men nok om det....
Jeg ser så at beløbet kun bliver trukket en gang på min konto, og er så tilfreds, da jeg tror at de har taget hånd om sagen.

MEN!! Idag har jeg så opdaget at der er reservet 303,00 kr til Panduro Hobby på min konto, til betaling d. 15/11/13!!!

Jeg har i skrivende stund sendt en mail til kundeservice med et krav om at penge bliver frigivet på min konto....jeg tror dog ikke de vil gøre det.
Sidste gang jeg bruger penge i dette foretagne!!

forkert vejledningn

var et smut i panduro på rostorv for snart længe siden og sku bruge noget til at lave aftryk af en nyfødts hænder og fødder spurgte efter hjælp til hvad jeg sku brug og fik stykket nogen meget dyre pakker papirler spurgte og det ikke var alt for hårdt at lave aftryk i men det mente hun ikke så købte det og tænkte at hun nok ved bedst ,, da jeg så kommer hjem og gør baby klar og prøver at mase hans hånd ned i leret sker der ingen ting det er så hårdt at selv min egen finger ikke kan lave et ordenligt aftryk !!! spild af penge og har ik handlet hos jer siden spild af penge og tid !!

EKSTREM dårlig kundeservice + ekstra gebyr

1) det tog over 20 minutter at bliver oprettet som kunde via telefonen
2) varerne skulle fremsendes express - 3 dage er i min verden ikke ekspress
3) Forsøger at snyde mig ved at kræve et postopkrævningsgebyr - selvom posten IKKE opkrævede penge for varerne og forsendelsen - i kundeservice sagde de at det nok var en fejl, men at jeg skulle betale gebyret alligevel......absolut ikke i orden

6 årig må vælge farve på 3 meter afstand

Jeg var en tur i Rødovre centerets Panduro Hobby for at købe tusser.

Jeg gik hele butikken igennem men fik dem ikke fundet og gik så op til kassen.
oppe ved kassen viste damen mig at de var lige bag ved disken min datter på 6år fik lov at at gå rundt om så hun havde mulighed for at vælge farve. jeg havde egentlig ikke regnet med mindre.
så kommer en anden ekspedient som sige som det først "Hvis i går om på den anden side af diske vil jeg gerne hjælpe jer"
Jeg siger til hende at vi bare lige ville vælge farve hun gentager sig selv "Hvis i går om på den anden side af disken vil jeg gerne hjælpe jer"

Jeg rejser mig op og spørge hende om vi så kan få en af ver farve over på disken så min datter kan vælge hun gentager så igen "Hvis i går om på den anden side af diske vil jeg gerne hjælpe jer"

vi kom om på den anden side men hun vil ikke tage en af ver farve over min datter må vælge på 3 meters afstand hvad hun ønsker.

Jeg informere hende om at vi havde fået lov af hendes kollega men på det tidspunkt gider hun ikke snakke med os ....og jeg gider egentlig heller ikke hende mere.

Jeg forlader butikken og går ned i Arnold Busk.

Skuffende handel

En meget skuffende oplevelse. Panduro sendte første min ordre efter 4 dage (jeg skulle bruge min pakke senest 3 dage efter ordren, så den var som sådan overflødig da den kom), porto kostede 59 kr. og på trods af den høje porto blev pakken endda sendt uden omdeling. Helt utroligt at nogen webshops idag kører med så ufordelagtige betingelser. Derudover var der et problem på websitet, hvor produktet ikke blev lagt i kurven i første omgang, men da jeg kom ind i check ud, så var produktet lagt i dobbelt. En detalje som sådan, men med til at give et helhedsindtryk af, at Panduro ikke har særlig meget fokus på kunden. Sidste gang jeg har handlet dér.

Mange gode varer

Tommelfingeren op for Panduro, der har en masse skønne varer. Men jeg ægrer mig som mange andre også over, at mindstekøb er 190 kr. da man tit bare skal bruge et par småting derfra. Derfor "kun" 4 stjerner :-)
Men ellers har jeg kun godt at sige.

Helt og aldeles dårlig service- langsom levering-uduligt personale!

SIKKE ET CIRKUS!!!!!!
Har bestilt den sejeste gave til min niece hos Panduro. I goood tid så jeg er sikker på at den ankommer til fødselsdagen. Den skal leveres i en døgnpost i Nordjylland, derfor går jeg ind og vælger denne på Panduros hjemmeside d. 12/6. Hun glæder sig til, at skulle trykke en kode i døgnposten og hente sin pakke!

D. 14/6 får jeg en besked at jeg kan hente min pakke på Nørrebro posthus? Går derned og siger den er leveret forkert. De siger at det er afsenders ansvar. Jeg ringer så til Panduros kundeservice, men hun siger at det kan de ikke gøre noget ved. (!!!!)

Herefter skriver jeg til Post Danmark, der igen bekræfter, at det ER Panduro der har lavet fejlen. Nu skriver jeg en mail og vedhæfter min faktura, der siger at pakken skulle leveres i Nordjylland i døgnposten. NU får jeg medhold og de vil sende den derop.
Jeg skriver med gul overstregning i mailen, at den SKAL sendes til døgnposten (af flere grunde) og vi venter.... d. 24 juni er der stadig ikke sket noget, jeg skriver igen.

De sender pakken samme dag og beklager.. 25/6 ankommer pakken - dog til posthuset og ikke døgnposten som jeg har bedt om flere gange og understreget!!!

13 dage gik der og pakken ankom stadig ikke til den rette destination, men dog den rette by. Nu håber jeg inderligt at pakken i det mindste lever op til forventningerne.

Bondefangeri

Jeg har lige købt en del varer og ville gerne have dem hurtigt - dette betaler jeg så yderligere 50kr. for i den tro at det så går stærkere med leveringen. DET VISER sig at det gør det slet ikke! Det er KUN for at de skal få fingeren ud og afsende fra lageret samme dag/ dagen efter!! Hvor herre bevares - jeg føler mig godt til grin. Varen er afsendt derfra d. 5 - og her lørdag d. 8 har jeg ikke fået noget endnu. Svaret fra Panduro var bare at de da ikke vidste om posten havde travlt - det jeg betalte for var KUN at de afsendte hurtigere. JOW JOW.... eller er det bare mig der er for dum?

For dyrt og for besværligt

Jeg undgår som regel helt Panduro.
Jeg har benyttet dem mere, da vi havde en lokal Panduro, men den lukkede desværre ned. Det kom dog ikke bag på mig, da det er skæbnen for stort set alle forretninger i det "center" vi har liggende, så det kan man ikke klantre Panduro for.

Jeg skulle bruge nogle ting, og søgte sådan lidt rundt omkring. Fandt dem på hjemmesiden, men man kan jo ikke få lov kun at købe for ca. 50 kr, og så smider de også lige 57 kr oven i for porto - helt uholdbart.

Nå, men der kommer så en mail, hvor der står at der er 20% rabat + fri fragt. Juhu tænker jeg. Der er dog stadig kravet med køb for 190,- men det kan jeg leve med, for der var lidt andet jeg også kunne bruge.
Desværre tæller de 190,- EFTER de 20% er trukket fra.
Helt ærligt, så føler jeg mig godt og grundigt taget i røven. Jeg kunne naturligvis bare lade være med at bestille her, men det er nemmere end at tage ud til en butik, for så at finde ud af om de overhovedet har den varer man skal bruge eller ej.

Alt i alt virker det mere som en pengemaskine end noget andet.
Hvis jeg kan finde produkterne andet steds, så køber som sagt ikke i Panduro. Det er simpelthen for dyrt, og egentlig også vanvittigt, at det ikke umiddelbart er billigere at købe online, end det er at gå ned i en fysisk butik.

Ud over det havde jeg virkelig mange problemer med at logge ind.
Havde glemt adgangskode, men måtte forny den 2 gange, før den nye kode virkede. Måtte også bede om at få tilsendt en mail så jeg kunne forny min kode 2 gange. Første gang dukkede den ikke op...

Manglende information!

Jeg bestilte en masse ting til nogle invitationer. bl.a. fordi der var langt til butikken.
Hele forløbet på hjemmesiden gik sådan set fint. Jeg bestilte for godt 900 kr på shoppen.
Jeg fik en ordrebekræftelse og troede egentlig at alle tingene var på vej.
Men jeg blev svært skuffet da jeg så endelig fik min pakke. Når jeg siger endelig er det fordi der var helt ekstremt langsom levering. Derudover fik jeg aldrig besked om at pakken var ankommet, kun at den var påvej og at jeg ville få en ny sms når pakken kunne hentes. Det er så mere post danmarks skyld..
Men da pakken så endelig kom, så manglede der noget papir. En væsentlig del af mine invitationer må man sige.. Så jeg kiggede ordrebekræftelse igennem og kunne se at der var to. Den ene var papiret fjernet fra. Den anden figurerede det på. Jeg kiggede på ordrebekræftelsen jeg havde modtaget på email, her var papiret også på..
Det største irritationsmoment er jeg nu bliver endnu mere forsinket på invitationerne. Og der står intet i hverken ordrebekræftelse eller mails noget om at papiret ikke var med, og der står heller ikke om jeg skal forvente at det bliver leveret.
Derfor ringer jeg til deres "kundeservice" - den mest snobbede kundeservice jeg nogensinde har stødt på. Værre end hos Zalando!!. Hun var ganske forfærdelig. Bar tydeligt præg af at det ikke var en dansker men en svensker sendt på danskkursus der sad ved telefonen. Hun fortæller mig at jeg skal bestille papiret igen, da det ikke var med.
Det vil altså sige at jeg skal betale for fragt nu??
Det er simpelthen for dårligt.
Jeg handler ikke i deres online butik mere. Jeg vil i stedet kaste mig over nogle af de mange andre hobbyforretninger der er på nettet..
Det er synd det skal gå ud over de søde medarbejdere i Rosengårdscentret, men jeg vil ikke støtte det samlede foretagende. det er for dårligt at man skal betale fragt på nogle varer de ikke formår at levere! plus at der ingen info er med på det!
Jeg er godt nok skuffet over min oplevelse!
Jeg ringer her til formiddag til deres kunde

super fedt udvalg

men forsendelsen er for dyr og kravet om mindste køb er ærgerligt. Hvis ændrede det ville jeg handle hos jer.

For dyre

Panduro har mange varer dog til en middel kvalitet - jeg handler sjældent hos dem , da deres varer og priserne ikke hænger sammen. Varene er dyre men kvaliteten er ikke just i top. I de fysiske butikker hygger ekspedienterne sig med privat snak og kommer først frem når man har stået noget tid ved kassen - hjælp hm tjah hjælp til selvhjælp, da de ansatte sjældent aner noget om produkterne. Deres net butik - hm ja portoen er alt for dyr, og så synes jeg det er uhørt at de ikke vil tage imod ordre under 190 kr. Iøvrigt synes jeg der findes mange udmærkede net butikker med samme udvalg af varer til lavere priser mindre porto samt ekspedition uanset beløb - så kom igen Panduro. I får 3 stjerner I håbet om I opper jer og det bliver hos Panduro som det var engang, men egentlig står I kun til 2 så kom igen med gode priser og ordentlig service

Under al kritik...

Vi bestilte et jule-bolsjesæt, der stod på hjemmesiden der var få stk. tilbage, så vi skyndte os at bestille. Vi fik bekræftelse om, at varen var bestilt og ville blive afsendt fra lageret i Malmø indenfor 3-4 dage. Efter en uge havde vi ikke hørt noget, så vi ringer ind for lige at høre, hvor langt den er. Her får vi så af vide, at varen skam er udsolgt. Den kommer på lager igen om ca 9 uger. Da det var til en fødselsdagsgave om to uger, kan det jo ikke lade sig gøre, hvorfor vi så annullerer ordren.

Det er under al kritik, at Panduro ikke selv oplyser en om, at varen ikke længere er på lager, og først vil blive leveret om ca. 9-10 uger. Det får man først af vide, når man ringer ind. Ikke et sted vi handler igen.

Super net butik.

Super net butik. Da jeg laver mange kort kunne jeg dog godt ønske mig et større udvalg til dette nærmeste fysiske butik.

Alt hvad hjertet begærer, men

... alt for dyre. Og ingen butikker i nærheden af hvor jeg bor ( udkants Danmark)

Kunne godt have tænkt mig at de var billigere, for jeg må finde alternativer i udlandet, der på trods af fragten, er langt billigere.

Krav om køb for mindst 190 dkk!

Panduros web shop er velassorteret, men alt for dyr - især fordi man kun kan handle hvis man mindst køber for 190 dkk! Dertil kommer porto på 57 dkk.

Jeg skrev til Panduros kundeservice for at fortælle dem min utilfredshed over kravet om mindste-køb, men de forholdt sig overhovedet ikke til min henvendelse. I stedet fik jeg et standard-svar med et link til deres købsbetingelser!?

Jeg finder helt sikkert et andet sted at købe mine hobbyprodukter!

Lidt for meget af det gode

Har altid fået en god service i denne butik. Dog vil de gerne dække over så mange områder at udvalget pr. hobby bliver lidt lavt og priserne lidt høje. Kigger dog tit ind alligevel, for de ting man ved de har, er altid super kvalitet.

5 Stjerner

Syntes det er en rigtig god butik, de er gode til at vejlede og hjælpe en, med hensyn til deres vare de har.
Selvom de godt kan virke lidt irriteret fordi de har haft en lang og stressende dag, så giver de sig altid tid til deres kunder.
God forretning til inspiration til hverdagen :)

Is Panduro Hobby your company?

Panduro Hobby A/S Details

Visit Panduro Hobby