Pandurohobby reviews

Pandurohobby reviews

4.2

Mindste køb på 190 kr???

Jeg skulle bare ha et par småting - 4 vare som alligevel løb op i omkring 80 kr. Da jeg vil til at betale opdager jeg at mindste køb er 190 kr. Det var dog alligevel meget! Desuden opdager jeg at de kun tager dankort og så kan det jo sådan set være lige meget.
Jeg må i en fysisk butik og købe mine Hama-perler OG det bliver ikke i Panduro Hobby. :-)

For dårlig levering

Der er 2 Panduro Hobby, deres butikker som ville få 5 stjerner og deres online handel som får 0, derfor 2 stjerner,

Bestilte par småting,alle på lager ved bestilling stod der at det ville blive afsendt efter 1-2 arbejdsdage, efter 5 var det stadig ikke afsendt, det er ikke første gang - har prøvet at bestille 3 gange fra deres web-butik og INGEN af disse gange er leveringsfristen overholdt, 1 gang prøvede vi endda at bestille det ekspres hvilket blot var spildte penge.

Er det noget du har brug for hurtigt gå derfor, hvis du har muligheden, i en af deres fysiske butikker hvor personalet altid er venlige og kan hjælpe dig, er det noget du skal bruge engang ude i fremtiden, så bestil det via deres hjemmeside,

Vær opmærksom på at fragt og efterkrav er dyrt, de accepterer nemlig kun Dankort, hvilket man også må sige at i 2014 er alt for dårligt.

Ukomplette varer og meget ringe service!

Jeg har bestilt to bolsjekit, fordi jeg ville lave bolsjer med min lille pige. Den anden er som gave Og hun har siden vi modtog pakken glædet sig og ventet tålmodigt på at lave bolsjer i weekenden. Når det bliver weekend, kan jeg se, at det sæt er ufuldstændigt, fordi det indeholder ikke engang en vejledning til, hvordan man laver bolsjer. Istedet henviser de til en vejledning, som man faktisk skulle have købt ved siden af. Det er faktisk lidt for dårligt, for det burde jo fremgå, når man køber kittet, at man er afhængig af den vejledning, især hvis man er førstegangsbruger. Det popper slet ikke op, når man er ved at fuldføre ordren. Og det er ikke engang muligt at betale og downloade denne online. Så det er virkeligt for dårligt, at man står der og har købt noget, der skulle være komplet, og så er det ufuldstændig. Jeg blev nødt til at fortælle min datter vi faktisk ikke kan lave bolsjer i denne omgang. Jeg et glad for jeg ikke har givet den anden som gave for det ville være virkelig pinlig at give noget halvt og så forvente at modtageren skulle bruge tid og penge på at finde den anden halvdel.

Jeg har skrevet ind til deres kundeservice, og jeg fik indenfor få timer svar om, at de ville vende tilbage. Idag er der gået næsten 4 uger, og jeg har endnu ikke hørt noget. Virkelig dårlig service. Jeg ved ikke hvad skal skrive ud over, at de virkelig ikke har forstand på service. ALDRIG HANDLE HOS DEM IGEN!

For meget irritation

Websiden fungere ikke til ipads, når man ligger noget i kurven forsvinder det eller kommer slet ikke i kurven, siden er meget langsom. Det er svært at overskue siden og finde det man leder efter. Alt for meget andet end salg. Minimumskøb på 190 er også lidt irriterende.

Hurtig levering - høj fragt - dårlig e-handel!

Jeg har intet dårligt at sige om tiden det tog at modtage mine varer. Der stod at der ville gå op til otte dage før pakken blev sendt afsted til min adresse. Jeg fik dog pakken efter fem dage, og det er uden at have betalt ekstra for hurtig levering
Dog er prisen for fragten alt for høj. 57 kroner for fragt, og man skal helt op og bestille for 600 kr, før fragten bliver gratis - noget information jeg måtte lede længe efter . Jeg er ikke sikker på det beløb, da man ikke umiddelbart kan se det - igen noget der er dårlig. Selve e-shoppen er rigtig dårlig sat op. Hvorfor have muligheden for selv at rette i antal varer i kurven, når man alligevel er tvunget til at klikke på plus-knappen det antal gange man vil have en vare? Det giver en rigtig dårlig brugeroplevelse for kunden, og jeg ønsker ikke umiddelbart at benytte mig af deres e-shop igen, når der er konkurrenter med lavere fragt og langt bedre e-shop.

Frustrerende hjemmeside

Jeg modtager Panduros nyhedsbrev via mail, og engang imellem er der tilbud der er tillokkende nok til at jeg ignorerer den irriterende minimumsordre på 190,- og vover mig ind på hjemmesiden.

Ikke nok med at den er irriterende langsom (ofte er den så længe om at opdatere at man ikke får alle varer med, idet man tror man er scrollet ned i bunden af en side, uden egentlig at være det), den er også meget fejlbehæftet. I denne omgang oplevede jeg at den konsekvent lagde andre varer i varekurven, medmindre jeg klikkede mig hele vejen ind på den enkelte vares underside - når jeg tilføjede derfra, valgte den til gengæld helt umotiveret at lægge 28 eksemplarer i varekurven - noget jeg så måtte sidde og rette til inden betaling.

Hvorfor er det i øvrigt ikke muligt at anvende andre betalingsløsninger end Dankort? MasterCard og Visa som minimum ville være oplagt.

Jeg tror ikke jeg er den eneste der ofte opgiver en bestilling undervejs. Når købene kan gøres hurtigere (5-8 dage for at pakke og sende en ordre? Virkelig?), lettere og billigere på udenlandske hjemmesider er det det nærmest ikke værd.

Manglende information!

Jeg bestilte en masse ting til nogle invitationer. bl.a. fordi der var langt til butikken.
Hele forløbet på hjemmesiden gik sådan set fint. Jeg bestilte for godt 900 kr på shoppen.
Jeg fik en ordrebekræftelse og troede egentlig at alle tingene var på vej.
Men jeg blev svært skuffet da jeg så endelig fik min pakke. Når jeg siger endelig er det fordi der var helt ekstremt langsom levering. Derudover fik jeg aldrig besked om at pakken var ankommet, kun at den var påvej og at jeg ville få en ny sms når pakken kunne hentes. Det er så mere post danmarks skyld..
Men da pakken så endelig kom, så manglede der noget papir. En væsentlig del af mine invitationer må man sige.. Så jeg kiggede ordrebekræftelse igennem og kunne se at der var to. Den ene var papiret fjernet fra. Den anden figurerede det på. Jeg kiggede på ordrebekræftelsen jeg havde modtaget på email, her var papiret også på..
Det største irritationsmoment er jeg nu bliver endnu mere forsinket på invitationerne. Og der står intet i hverken ordrebekræftelse eller mails noget om at papiret ikke var med, og der står heller ikke om jeg skal forvente at det bliver leveret.
Derfor ringer jeg til deres "kundeservice" - den mest snobbede kundeservice jeg nogensinde har stødt på. Værre end hos Zalando!!. Hun var ganske forfærdelig. Bar tydeligt præg af at det ikke var en dansker men en svensker sendt på danskkursus der sad ved telefonen. Hun fortæller mig at jeg skal bestille papiret igen, da det ikke var med.
Det vil altså sige at jeg skal betale for fragt nu??
Det er simpelthen for dårligt.
Jeg handler ikke i deres online butik mere. Jeg vil i stedet kaste mig over nogle af de mange andre hobbyforretninger der er på nettet..
Det er synd det skal gå ud over de søde medarbejdere i Rosengårdscentret, men jeg vil ikke støtte det samlede foretagende. det er for dårligt at man skal betale fragt på nogle varer de ikke formår at levere! plus at der ingen info er med på det!
Jeg er godt nok skuffet over min oplevelse!
Jeg ringer her til formiddag til deres kunde

Uoverskuelig hjemmeside med langsom levering

Panduro Hobby har rigtig mange spændende produkter, men hjemmesiden er svær at finde rundt på. Man skal bladre igennem utrolig mange ting for at finde det man skal bruge.
Når man så har fået bestilt, viser det sig, at de leverer langsomt. Tingene bliver afsendt fra Malmø inden for 5-6 dage, oplyser de. Jeg var dog heldig, at mine bestilte varer lige nåede frem dagen før jeg skulle bruge dem.
Efterfølgende begynder de gudhjælpemig at sende mig reklamer med posten. Det har jeg ikke bedt om - det er irriterende og spild af papir.
Der tror jeg ikke jeg handler igen.

Fragten og minimumsbeløb

En kanon god side når det kommer til udvalget i artikler. Elsker at man også kan få inspiration på siden, og der er opskrifter på, hvad man skal bruge til at lave forskellige ting.

Desværre synes jeg, at fragten er for dyr, og jeg finder det meget irriterende, at der oven i det er et minimumsbeløb, som man SKAL handle for. Hvis så bare den dyre fragt var regnet med i det minimumsbeløb, så ville jeg ikke finde det så galt.

Fin side

men langsom levering.

De har mange gode ting, men desværre er leveringstiden alt for lang.
Vi venter stadig på en pakke, og sender den retur, når den kommer (da vi skulle ha brugt tingene i påsken).
VI bestilte for 10 dage siden.

Dog får siden + butikken 4 stjerner, for det er god butik, hvor vi ofte køber ting - som vi kan lave sammen med vores søn.
Dog vil vi fremover benytte den fysiske butik - men vi nåede det ikke dagene op til påske, og ville prøve webshoppen.

Update:
Vi modtog pakken, og en del af tingene var gået i stykker.

mangler brugervenlig hjemmeside

Stort flot sortiment, desværre er mange af deres vare i deres tilbudskatalog udsolgt når man får kataloget. Deres nye hjemmeside er ny, smart og ubrugelig. tekniken bag det fungere ikke. funktionen med send kodeord tager minimum 10minutter og når man så endelig får kodeordet virker det ikke. Endte med at måtte oprette en ny konto for at kunne bestille vare. Alt i alt er det gået meget tilbage for pandurohobby.dk.

for god service

super hurtig levering og hvis det er forkert bytter de gerne

Is Pandurohobby your company?

Panduro Hobby A/S Details

Visit Pandurohobby