Norstat A/S reviewed by

Utterslev, DK

Norstat fungerer fint og seriøst

Jeg modtager også et par spørgeskemaer om måneden, hvilket er meget passende, da det naturligvis kræver lidt tid at overveje spørgsmålene og tage stilling for/imod især de mere politiske emner. Samtidig er det interessant at blive konfronteret på sine holdninger; så alt i alt synes jeg det fungerer helt fint.
De opsparede point donerer jeg gerne, og kunne godt foreslå at inddrage flere organisationer som f.eks. Læger uden Grænser og Folkekirkens Nødhjælp.
    Norstat A/S
    TrustScore 6.9 / 10

Reply from Norstat A/S

Hej Bent

Mange tak for de pæne ord. Omkring udvalget af organisationer man kan donere til forholder det sig sådan vi skifter lidt ud engang imellem. Sidste år var Folkekirkens Nødhjælp faktisk på listen og der blev fx doneret 17.100 kr. svarende til 68 geder. Det er vigtigt for os at de organisationer vi har på listen, vil give feedback omkring donationernes brug til vores medlemmer. Et godt eksempel er at vi sammen med BØRNEfonden bygger en skole i Togo hvor medlemmerne kan læse omkring projektet via denne side http://bornefonden.dk/norstat

Mvh Norstat.