Panorama Fisketorvet reviews

Panorama Fisketorvet reviews

6.4

STOR FLOT BUFFET - MEGET LÆKKERT

STOR FLOT BUFFET - MEGET LÆKKERT OG TIL BILLIGE PRISER. OGSÅ MANGE BØRNEVENLIGE RETTER. PÆNE FORHOLD OG SUPER GOD OG HURTIG BETJENING. JEG KAN VARMT ANBEFALE DETTE....

Fraværende bestjening

Vi bestilte 2 af de menuer der stod anbefalet i menukortet. Det fik dog straks tjenere til at undskylde, at så vidt han huskede var forretten udsolgt til den ene af menuerne. Han kom dog kort efter tilbage og undskyldte at han havde husket forkert.

Forretterne ankom rimeligt hurtigt. Men tomatsuppen smagte som om den var hældt direkte ud af en dåse. Ville ellers forvente at en italiensk retaurant kunne lave en glimrende tomatsuppe.

Da vi var færdige med forretten blev vi overladt til os selv i et kvarters tid. Den tjener der havde betjent os, var forsvundet over i den anden ende af restauranten, og de tjenere der betjente vores naboborde gik lige forbi os adskillige gange.

Jeg fik ved håndtegn tilkaldt en tjener som lovede at komme med vores hovedretter. Det skete dog ikke.

Efter små 10 minutter fik min kone tilkaldt en anden tjener, som virkede meget høflig. Såvidt vi kunne vurdere gik han over til vores første tjener og gav ham besked. vi kunne se at hans ansigt lyste op i skævt grin, da de var færdige med at tale sammen. Han kom dog aldrig over og betjente os, men stod straks efter og hyggesnakkede med nogen andre tjenere i baren - hvor han såvidt jeg kunne vurdere, forsøgte at undgå øjenkontakt med mig.

Efter yderligere 5 minutter var der stadig ikke sket noget - vores hovedretter stod stadig på bordet. Så tilkaldte min kone endnu en tjener, såvidt vi kunne vurdere overtjeneren. Han undskyldte straks, da han forstod hvad vi ville og at vi havde ventet.

Han nærmest løb ud i køkkenet og kom indefor 1 minut tilbage med de første 2 tallerkener. Og hentede straks den sidste. Det tog vi som et tegn på at vores mad, faktisk havde stået klar ude køkkenet i et stykke tid.

Da vi færdige med at spise, ville min kone have nogle rester pasta med hjem. Dér blev vi betjent af endnu en ny tjener, som i øvrigt var høflig og effektiv.

Det skal siges at vi under hele vores ophold blev tortureret med højlydt karibisk dansemusik (i en italiensk retaurant!) og konstant kunne se mellem 2 og 5 tjenere stå og hygge sig ved baren.

Må sige at det er anden gang i træk restaurant Panorama skuffer os. Næste gang prøver vi en anden restaurant.

Skuffende

Var i lørdags på panorama og spise med min kæreste. Vi blev vist hen til et bord og besluttede os begge efter et kig på menukortet at vælge deres buffet. Den så som sådan egentlig okay ud, men da jeg begyndte at spise blev jeg meget skuffet, det smagte ikke særlig godt. Smagen af maden var kedelig, og den eneste der i de fleste retter smagte igennem var ost.. Personalet var venlige så ikke noget der, men maden var virkelige ringe og så var restauranten meget beskidt!

På den lade side - og snyd med regningen.

I dag er dagen derpå.

I går kommer jeg ind på denne restaurant og kigger mig omkring ved buffetten for at se om maden er tiltalende nok til mig og min kæreste. Vi (hun) vælger at vi skal sætte os her og spise buffeten, og vi bliver så anvist bord.
Vi ville gerne have haft siddet ud til vandet, men det kunne vi ikke, da De ikke vidste om "De ville få et ryk"... Hvilket ikke kom.
På bordet står en petroleums lampe, der fascinerer mig. Ikke fordi vægen brænder men fordi der er efterladt et tyggegummi i.
Da jeg trækker stolen ud finder jeg madrester på denne og bytter den om med en anden.
Maden var ikke til at råbe hurra for, men Dog fin til prisen.
Tjenerne var ikke effektive hvad angår at bringe drikkevarer ud til bordene, De var travlt optaget af et samtaleemne fem til seks tjenere ad gangen i baren.

Efter at have spist bliver jeg præsenteret for kvitteringen. Andre steder får man fred til at kigge den igennem og finde sin betalingsløsning frem, men her var tjeneren utroligt nærgående og prøvede at aflede min opmærksomhed.
Dog kigger jeg kvitteringen igennem og finder at der er et ekstra tillæg på regningen der hedder "weekends Frokost BT" til 49 DKK. Hvilket tjeneren nonchalant prøvede at forklare er en del af prisen på den aftensbuffet som stod som næste "post" på regningen.
Efter at jeg højlydt regner beløbene samme for ham, løber han afsted for at rette op på det. Jeg får ikke en ny regning, bare en hvor beløbet er strøget, samtidig vil han gerne beholde min kvittering, til Deres interne regnskab, så jeg skulle kræve en kopi til mig selv.

Hvad fanden er det for en flok bondefangere?

dejlig oplevelse:)

vildt lækker buffet til rimelige penge :: ) dejlig betjening

Is Panorama Fisketorvet your company?

panorama-fisketorvet.dk Details

Visit Panorama Fisketorvet