Panorama Slagelse reviews

Panorama Slagelse reviews

5.4

Dårlig kundebetjening !

Biografen er som sådan god nok, lærred, lyd, stole, udvalg i kiosk men.....
hvor der det dog nogle uerfarne al for unge mennesker der betjener kunderne.
De har ALDRIG lært om god kundebetjening. Vi er 20 pers. som vil forudbestille til en film om 1½ uge og det kan ikke lade sig gøre fordi som de sir': Der er ikke lavet program for den dato endnu - det er det eneste svar man får. Jeg har ringet, jeg har skrevet... uden sval og til sidst mødte jeg personligt op i biffen - alt uden held !Så nu har vi helt droppet at gå i bio og tar' ud og bowler i stedet for. Efter min mening burde der være i al fald een voksen person med lidt mere ansvar og erfaring indenfor servicefag.. lige som i de goe gamle dage i den gamle biograf i Slagelse... øv øv øv !

Kedelig oplevelse

Jeg starter alle mine bedømmelser med 3 stjerner, og så lægger jeg til eller trækker fra alt efter oplevelsen. +1 stjerne for bestilling på nettet og betaling i biograf.
-1 stjerne for de elendige popcorn og baconsnack de har, fik dog byttet popcornene +1 for det. -1 stjerne fordi sodavandautomaten gav varm sodavand, de blev byttet +1 for det. Så er vi på 4 stjerner. -2 stjerner for den vanvittige varme der var i selve biografen. Det undrer mig at der ikke er aircondition. Jeg kunne høre blandt publikum at jeg ikke var den eneste der syntes der var alt for varmt i salen. Der var omkring 20-25 til forestillingen. Jeg tør ikke tænke på hvor varmt der vil blive i en fyldt sal...

En helt fin biograf

Panorama Slagelse er en helt fin biograf, som har gode forhold og viser gode film. Bestillingen foregårnemt og uden problemer via deres hjemmeside. Den eneste bemærkning er, at priserne i deres butik er urimelige - dette er dog en kritik, som gør sig gældende for alle biografer.

Gode film, dårlige stole!

Det er tit at jeg føler mig som om jeg har været til kampsport, når jeg har set en film. Deres sæder og den plads man har er ikke specielt god. Der mangler en smule mere ben plads og nogle gode sæder. Sal 5 er den bedste, der er sæderne en smule bedre. Det er heller ikke altid at sæderne er ordentligt rene, hvilket er skræmmende. Det er dog mest i sal 1. Deres store sal.

Film og betjening er rimeligt god, og man kan købe hvad man vil have. Dog har de ikke coca cola mere men kun pepsi. Men det er ok for mig, jeg køber for det meste noget vand. Hvilket får mig til at tænke på priserne. De er for høje, alt for høje.. Det kan bedre betale sig at smule slik med ind fra slikbutikken på hovedgaden. Det er ca halv pris på slik og sodavand er meget billiger.

Billet priser er ok, meget standart og virker fint efter min mening. Dog kan jeg godt syntes at personalet til tider virker en smule uorganiseret. Jeg har prøvet at blive sat ind i slutningen af den fil jeg skulle se, sammen med en pige og så har jeg prøvet at komme lidt for sent til en film fordi at der var sket et eller andet så det tog en evighed at få billeterne.

Jeg anbefaler Panorama! Så længe du må rejse dig op og knække dine led på plads i ny og næ og du har en der kan smule noget slik for dig.

Panorama Slagelse

Det er bare en skøn biograf! ELSKER at komme der, når jeg skal ind og se den nye store film, som jeg har ventet på i månedsvis!

Kan ikke komme på noget negativt ved den!

Ingen problemer...

Bestillinger fungere altid perfekt.. Man vælger selv hvor man vil sidde, betaler med dankort og printer derefter sin billet.. som man tager med i bio.

Is Panorama Slagelse your company?

Panorama Biograferne Slagelse Details

Visit Panorama Slagelse