www.papirogtapet.dk reviews

www.papirogtapet.dk reviews

8.9

Min nye favorit shop!!

Parpirogtapet.dk er intet mindre end genial, hvis du som mig elsker at bruge tapet i indretningen. Der er virkelig mange penge sparet ved at handle her, fordi man kan købe små mål, der passer perfekt til dekoration af møbler, sættekasser mv., og dermed slipper for en masse spild. Er vild med udvalget, priserne, kvaliteten og kommer helt sikkert igen! Eneste ønske herfra er hurtigere levering (jeg bestilte onsdag aften og pakken var på posthuset tirsdag ugen efter).

Hurtig og præcis

Hurtig levering og i sikker konvolut. Er overrasket over kvalitet og service. Jeg bestiller helt sikker der fra igen....

Levering ikke ok!

Der er intet sted gjort opmærksom på, at levering ikke sker til døren, men blot til døgnpost! Jeg har med vilje ikke tilmeldt mig denne service generelt, da jeg betaler for fragt og hellere betaler ekstra for at få leveret til døren.
Der står derimod i betingelserne, at der leveres til ADRESSER i DK! Det er jo så ikke rigtigt. Jeg skal derfor nu bruge over en time af min dag på at hente en pakke - En time der ryger fra min vigtige eksamenslæsning. Det bare ikke okay.
Betingelserne er mangelfulde! Finder nok andet sted næste gang jeg skal bruge tapet.

Lynhurtig levering. Vil gerne handle der igen!

Tip top

Fine varer, hurtig levering - vil helt sikkert handle der igen!!!

Dejlig shop

Har både købt tapet og strygestof. Der er fint udvalg og fine priser. Savner dog at man kan købe større stykker strygestof, da alle andre også kører med de små mål :-(

Super service. Kan kun anbefales ***** herfra :-)

Godt udvalg og fine priser

Webshoppen har et godt udvalg af papir med flotte og farverige mønstre - noget for enhver smag. Jeg købte en bunke enkelte ark på tilbud, som skal bruges til julepynt. Priserne er fine og leveringen skete til tiden.

Spændende varer og god service!

Udvalget er spændende og mine varer kom hurtigt og "godt beskyttet"

Godt udvalg

Som sagt godt udvalg og det er til ok priser. Er især tilfreds med fragt-pris i forhold til vægt. Det virker og det virker fair. Dog er nogle af papirerne de samme som dem man kan købe i Søsterne Grene meget billigere, så det er smart at se sig omkring, men er det ikke altid det?! Alt i alt gode oplevelser.

Sød og flot webshop

Altid god behandling og flotte varer.. kunne købe mig fattig herinde!

Fin oplevelse

Upåklageligt, intet i vejen med hverken produkter, pris eller service. Jeg vil helt sikkert handle der igen.

Hurtig handel, gode varer og god service

Jeg har kun rosende ord til Bethina fra www.papirogtapet.dk.
De bestilte varer blev hurtigt leveret, god service ved spørgsmål omkring varerne samt gode varer! (og gode og konkurrencedygtige priser).

Dælme hurtigt og nemt

Skønne produkter, og nem og overskuelig hjemmeside. Nemt at bestille og dagen efter stod varerne foran min dør, fordi sælger bor tyve min. kørsel fra mig. Det var da nemt og elegant.

god service

god internetbutik, hurtig levering, godt udvalg

Super butik!

Super internetbutik med mulighed for at købe tapeter i metermål. Genialt og super service! Stort udvalg og gode kreative ideer.

inspiration, valgmuligheder, service i topklasse

der er et bredt udvalg og gode ideer til at starte sine hobbyprojekter, service er super, hurtig levering og fornuftig pakning af vare.
Netbutikken rummer overskulighed og favner bredt af vare

købte stryge stof

meget hurtig levering så det er jo super dejligt. og varen var som jeg havde regnet med.

Rigtig godt service

Kan virkelig godt anbefale og vil helt sikkert købe her igen en anden gang.

Er du vild med tidens trend - at tapetsere små og store ting, så de fremstår som unikke, personlige kunstværker? Idéen med papirogtapet.dk er at give alle kreative sjæle muligheden for at føre deres projekter ud i livet, uden at omkostningerne skal overstige indsatsen. I stedet for at købe en hel rulle tapet til fx at tapetsere en lille skammel, kan man hos papirogtapet.dk købe papir og tapet i alle størrelser, du vil finde produkter fra Småfolk, Holly's, Ferm Living, Blafre Design og mange flere, se mere på www.papirogtapet.dk

Visit www.papirogtapet.dk