Paradis Is reviews

Paradis Is reviews

5.7

Paradis...Det er en ommer.

Var en tur i waves, i Hundige, med min kone og vores søn.

Bestilte en isvaffel med 2 kugler til 30 kr.

Ekspedienten spurgte pænt, om vores søn ville have choko mush på, hvilket vores søn svarede ja til.

Nogle steder kan man få guf ovenpå, uden exstra pris, så når ekspedienten intet siger, går man self udfra, at det ikke koster ekstra.

Ekspedienten glemte bare at fortælle, at der var en mer pris på 7 kr.

Det er ikke iorden.

Nu er det ikke katastrofalt for os, men tænker mere, hvis der kommer et barn alene, som kun har 30 kr, men får at vide at prisen pludselig er 37,-

Det er klart en ommer.

Lækkerier i verdensklasse

Jeg har nu fået is fra paradis is i roskilde gågade et par gange. Jeg er lige forelsket hver gang. Jeg får altid nye varianter når jeg besøger dem og de bliver ved med at forbløffe mig. Smagen sidder som var det frugterne/chokoladen/kaffen man spiste direkte med en fed twist af sommer og is for ikke at tale om deres sorbet udvalg - mmmmh appelsin/chili isen. Er man i roskilde og nyde den fyldte gågade er dette helt klart en varm anbefaling..

Kompliceret at finde jeres is butik

jeg syntes det er lidt små kompliceret at finde alle jeres butikker. Hvis man klikker
"find din lokale paradis" så viser den kun nogle af jeres paradis. butikker.. og det er først hvis man klikker "vis som liste" at man kan se alle jeres butikker. derefter skal man så ind i google maps og google alle stederne for at se hvilken en der er tættest og nemmest med transport. - kunne i evt putte alle på jeres lille kort. :)

Findes der noget bedre ?

Jeg er totalt vild med Paradis is
servicen er kanon uanset om jeg handler i Horsens, Århus, Fredericia eller københavn. Det syntes jeg er fedt.
Deres is er ALTID frisk og det kan smages.
Deres is er skabt til at blive spist med det samme og ikke ligge i fryseren.
ANBEFALES til alle der vil nyde noget god is.

Der er altid plads til en Paradis is :-)

Surt at der ikke er åben om vinteren, så man lige kunne købe en varm kakao med is i! Men det kan jo nok ikke løbe rundt i den kolde tid.

Er blevet lidt skuffet enkelte gange, når ens yndlingsis var udsolgt, men okay, det kan jo ske.

Kunne være fedt hvis man snart kan betale via mobilen.

lidt underlig oplevelse...

Isen er jo fantastisk hver gang... Så derfor sætter jeg mig i bilen og kører fra Aabenraa til Kolding storcenter, som jo jvf. Paradis Is koldings egen Hjemmeside har åben om fredagen til 19,30.... I kolding 18,40 for at fylde en af de store take away bokse OG - butikken er Lukket...... Simpelt - Bare ikke i orden!!

Jeg har forsøgt at skrive til Paradis - ingen respons.... Jeg må ud og lede efter en ny yndlings is.....

Henrik

Hej Henrik,

Vi beklager meget den ulejlighed du har haft samt den dårlige oplevelse. Det er absolut ikke noget vi ønsker for nogen af vores kunder. Vi har været i dialog med butikken omkring problemstillingen og der er blevet rettet op øjeblikkeligt. Vi håber at du stadig vil besøge vores butikker for at få noget mere af din tidligere yndlings is.

Savner overordnet standard

Jeg er ekstrem isglad så da vores nye nabo blev paradis på godthåbsvej, var det med store forventninger. Jeg synes isen er dyr ved paradis - men betaler gerne for kvalitet. Dog er jeg virkelig skuffet over kvalitet, størrelse af kugler og service i den pågældende forretning. Bl.a. Er vi flere gange kommet hjem med en isboks med smagløs is. Lidt ærgerligt at servere for gæster. En af gangene var jeg nede og påpege problemet, hvorefter jeg fik svaret "nå..., du kan få en kugle is i bæger som kompensation." Dette er ikke engangsoplevelse og jeg forstår simpelthen ikke hvorfor der ikke er en overordnet standard,der skal leves op til. I må da tjekke jeres forretninger.

Hej Pernille,
Tak for din anmeldelse. Vi er meget ærgerligt over at høre om din oplevelse og kan kun undskylde at du ikke haft en fantastisk oplevelse i butikken. Vi gør alt hvad vi kan får at sikre at kvaliteten altid er 100% i orden, desværre har dette ikke været tilfældet i pågældende butik og det arbejder vi allerede nu med butikken om at rette op på.
Vi håber at byde dig velkommen i butikken igen.

Ringe!

Nu har jeg flere gange besøgt Paradis i forskellige byer, lige skuffet bliver man hver gang. Det undrer mig meget hvordan at næsten lige meget hvilken variant man vælger så er smagen den samme, og stort set ikke til stede. Og for ikke at snakke om prisen. Sidste gang jeg har besøgt dem, det er helt sikkert.

Hej Martin,
Vi bestræber os på hver dag at lave danmarks bedste is med friske frugter og de bedste råvarer. Vi sætter stor ære i at hver is smager som den skal og at man kan smage alle ingredienserne. Derfor er vi rigtig kede af at høre at du har haft de oplevelser i vores butikker og selvfølgelig noget vi skal arbejde på at rette op øjeblikkeligt.
På trods af dine oplevelser håber vi stadig på at se dig i en af butikkerne igen.

God, men...

Isen er såmænd god nok.
Men jeg synes bestemt ikke den er så ekstraordinær som folk fabler om.
Synes isen smager som alle andre is.
Desuden er prisen overdrevet. De lever på deres 'gode' ry. Stop med at spise is der, så sætter de prisen ned før eller siden. Det er jeres skyld det er så dyrt...

Hej Kristian,
Vi er glade for du syntes isen er god, vi bruger også meget tid på at lave den frisk hver dag med de helt rigtige råvarer. Vi er selvfølgelig ærgerlige over at du ikke syntes prisen stemmer overens med kvaliteten, men håber stadig at byde dig velkommen i af vores butikker.

Ikke et eneste smil

Man bliver betjent af surt personale på en ellers dejlig dag. Men udover det så smagte deres milkshake fint.

Hej Malene,
Vi bruger rigtig meget tid på at sikre at vores personale leverer den bedste service til vores kunder og derfor er vi rigtig kede af du har haft den oplevelse, det vil vi gøre alt for ikke sker igen. Vi glæder os til at byde dig velkommen igen.
Paradis

Jeg fatter ikke folks hype af Paradis Is.

Efter at have fået hele to gavekort på hver 200kr har vi efterhånden smagt de fleste slags i montren og udover Chokolade, Oreo og lakrids er der ingen af de andre vi har kunne tvinge smag ud af. Der er i alle sorbeterne is krystaller i og kuglerne er urimelig små til prisen.
Jeg forstår ikke folks entusiasme omkring Paradis Is!

Hej Maria,
Din oplevelse af vores is er absolut ikke den kvalitet vi bestræber os på at opnå hver dag. Vi laver isen hver dag med udvalgte råvarer og bruger meget tid på at sikre at hver is smager som de ingredienser den indeholder. Vi kan kun beklage at du har haft de oplevelser, men håber stadig på at kunne byde dig velkommen i en af vores butikker.
Paradis

Forkert pris, forkert info om paradis-kort og is med krystaller i

Godthåbsvej 3/6 kl 21.05

Jeg har 25 kr på mit paradiskort og får at vide at isen koster 30 kr før. Jeg får at vide at jeg minimum kan sætte 50 kr ind, men da jeg kun har 40 kr på mig i kontanter, må jeg i stedet betale det hele kontant.
Da jeg kommer hjem googler jeg prisen, da jeg undrer mig over at prisen efter rabat kan være 30 kr og finder ud af på Paradis-Is' egen hjemmeside, at jeg skulle have betalt 27 kr og at der ikke er noget minimumsbeløb man kan sætte ind på kortet.
For at toppe det hele var der iskrystaller i min lime-sorbet.

Hej Nicklas,
Den er en uheldig situation og vi beklager meget at du ikke kunne bruge dit Paradis kort. Vi har et minimums beløb på 50kr når man skal sætte penge ind på kontoen, desværre har det ikke været beskrevet ordenligt på vores hjemmeside. Det er der nu rettet op på. Vi kan kun beklage situationen og håbe på at vi ser dig igen i butikken på Godthåbsvej.

tirsdag 28-5 Charlottenlund kl 21.40

Bestilte krammerhus med 2 kugler.

Meget lidt service og med fantastisk dårlig service. Med lidt is! i de to kugler. Ikke de 27 kr værd (Paradis kort). Bruger ikke den filial mere.

Denne afdeling kan IKKE anbefales!!!

Kære Joe Junior,

Vi er naturligvis kede af at høre at du har haft en dårlig oplevelse i vores butik. Vi bestræber os på altid at yde den bedst mulige service og beklager hvis det glippede denne gang. Vi håber at du trods din oplevelse har lyst til at besøge vores butik en anden gang.

Mvh Paradis Charlottenlund

Skandale!

Min kæreste og jeg ville søndag aften d. 12. maj 2013 købe is i Paradis is i butikken på Store Kongensgade.
Vi havde tilpasset det hele således, at vi efter køb af is ville kunne nå at hente vores forudbestilte pizza og nå en bestemt bus hjem.
Da vi kom til butikken, var den LUKKET, allerede kl. ca. 19 om aftenen!
Døren var låst og måtten var fjernet, men på døren stod ingen anden info end hvad der plejede, nemlig at de ville lukke kl 22.
Skuffede og efter flere forgæves tag i døren, ville vi gå igen, da en ung pige pludselig kom og låste døren op. Hun sagde ingenting til os, til trods for hun udemærket var klar over, vi havde stået foran butikken de sidste par minutter (hun havde kigget på os fra baglokalet op til flere gange!)
Til sidst spurgte jeg forvirret "Har i lukket?" Hvortil hun bare smilede og svarede at nej, det havde de ikke, og gik om bag disken, klar til at betjene os.
Endnu mere forvirrede bestilte vi en mellem boks, hvor vi fik at vide, vi kunne få ca. 4 forskellige smage, ligeligt fordelt i boksen.
Ventetiden foran den lukkede butik resulterede desværre i, at vi ikke nåede vores bus, hvilket igen resulterede i at vi kom hjem med kold pizza og smeltet is.
Og som om det ikke var nok, fik vi os noget af en overraskelse, da vi åbnede is-boksen. Det viste sig nemlig at pigen bag disken havde prioriteret vores første is-valg højest, det fyldte nemlig ca. 50% af bakken. Det næste valg fyldte yderligere 25%, hvilket gav plads til at de to sidste varianter måtte dele resten af den sølle plads der var tilbage, altså ca. 12,5% af hver. Det var ikke, hvad vi blev lovet!
Vi er meget skuffede, rystede og forargede, og kommer bestemt aldrig tilbage til den butik, før personalet bliver ordentligt oplært!
Surt opstød herfra.

Kære Simone,

Vi beklager meget den oplevelse du har haft herinde i Paradis Store Kongensgade, og er ked af at høre du aldrig vil købe noget i den butik igen.

Den lukkede dør burde have været fulgt op med et skilt "Jeg er straks tilbage". Vi har store problemer med tricktyveri i vores butik, så derfor har vi været nødsaget til at låse vores dør, når man som medarbejder står alene i butikken og f.eks. skal ned i kælderen og hente varer eller på toilettet. Dette kan vi desværre ikke garantere ikke vil ske igen, men der vil fremover være et skilt i døren med at man straks er tilbage. Det er også grunden til at tæpperne var follet lidt sammen, da døren ellers ikke kan låses. Dette er selvfølgelig langt fra optimalt men desværre en nødvendighed set i lyset af vores erfaringer med hvad der er blevet stjålet fra vores kasse i år.

Mht fordelingen i isboksen er vi ked af den ikke har været mere præcis. 50 % af en variant er selvfølgelig for meget, og det beklager vi meget. Vi har taget en dialog med medarbejderen, og vist hende hvordan en boks skal se ud så fordelingen bliver mere præcis fremover. Det er selvfølgelig svært at ramme præcist 4 x 25 %, men vi skal helt klart MEGET MEGET tættere på at fordelingen bliver korrekt.

Vi glad for du tog dig tid til at sætte dig ned og skrive en anmeldelse, så vi ved hvor vi i butikken skal arbejde videre for at kunderne også fremover vælger os.

Vi håber at se dig i butikken igen.

Mvh,
Paradis Store Kongensgade

Normalt perfekt idag vandet, tør & grynet

Hej med jer,

Jeg køber is 2 gange om ugen siden paradis kom til landet. Stor skuffelse i dag. Køber 7 varianter i stor box, min favorit lakrids var vandet, tør og grynet, Strat. det samme. Stor skuffelse.

Hej Thomas,
Tak for din loyalitet overfor Paradis, det sætter vi stor pris på. Som du ved, så laver vi isen hver dag i butikken og bestræber os på at leverer den bedste kvalitet is i danmark. Derfor er vi også utrolig ked af at høre om din oplevelse og vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du ikke får den samme oplevelse igen.
Vi glæder os til at se dig i butikkerne igen.

Super is

Elsker jeres is, den er virkelig god. Man kan nemt blive afhængig af den, hvis det ikke var for prisen, som desværre ikke er i den bedre ende.

Elsker elsker elsker

Ville ønske der var en Paradis i nærheden af hvor jeg bor. Men desværre må jeg nøjes med at det er noget vi spiser når vi er i KBH. Måske meget godt, ellers ville jeg nok kunne trille derfra :-) Men bestemt et besøg værd

Himmelsk smag til skyhøj pris

Jeg er bestemt til Paradis Is og har været kunde allerede fra starten i Århus. Absolut lækkert! Prisen er dog krøbet gevaldigt opad - man skal jo næsten spare op til en omgang til familien. Så det sker ikke så tit længere, desværre. Jo højere pris, jo sjældnere vil jeg personligt købe - og jo mere vil jeg lede efter alternativer :-)

Verdens bedste is!

Man får altid en god service og fantastisk is!

Paradis is Details

Paradis er friskproduceret is, som værner om smagen. Vi benytter frisk frugt og kun de bedste råvarer i vores produktion, og det giver en fantastisk smag. Vores is er cremet, fordi den ikke tilsættes unødig luft og tilsætningsstoffer. Vi er en dynamisk og innovativ franchisevirksomhed.

Visit Paradis Is

Write to: info@paradis-is.dk